Feedback
I.D.: 81976936

“Achizitie servicii de reparare si intretinere auto utilaje si echipamente import :Lot 1 – UNIMOG; Lot 2 - CATERPILLAR; Lot 3 – UTILAJE CONSTRUCTII"

Data publicarii
13.05.23 Exista 132.724 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50114000-7
Termenul limita pentru depunere:
20.06.23
Pretul estimativ:
2.020.000,00 RON - 2.020.000,00 RON
Documente participare:
  1. CTR.pdf
  2. CS.pdf
  3. FORMULARE.docx
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile care se solicită şi pentru care se face oferta constau în întreţinerea şi repararea principalelor sisteme ale auto utilajelor, după cum urmează: a) Sistemul de rulare: 1. — arcuri; 2. — braţe suspensie; 3. — rulmenţi; 4. — amortizoare, flanşe amortizoare; 5. — bare stabilizatoare etc. b) Sistemul de direcţie: 1. — verificarea şi reglarea unghiurilor sistemului de direcţie, cu înlocuirea reperelor d...
Serviciile care se solicită şi pentru care se face oferta constau în întreţinerea şi repararea principalelor sisteme ale auto utilajelor, după cum urmează: a) Sistemul de rulare: 1. — arcuri; 2. — braţe suspensie; 3. — rulmenţi; 4. — amortizoare, flanşe amortizoare; 5. — bare stabilizatoare etc. b) Sistemul de direcţie: 1. — verificarea şi reglarea unghiurilor sistemului de direcţie, cu înlocuirea reperelor defecte (caseta de direcţie, leviere de direcţie, volan, echipament servo-direcţie, bare şi bielete de direcţie, planetare, pivoţi, capete de bară, articulaţii sferice, rotule etc.); c) Sistemul de frânare: 1. verificarea, reglarea, repararea, înlocuirea de componente ale sistemului de frânare, ca de exemplu: - echipamente din cadrul instalaţiilor de frânare hidraulice (pompa centrală, repartitor, cilindri, etrier etc.); 2. — segmenţi de frână (plăcuţe sau saboţi), discuri de frână, tamburi de frână, furtunuri de frână, cabluri de frână, sisteme ABS; d) Instalaţia de evacuare: 1. — verificare, reparare sau înlocuire a componentelor instalaţiilor de evacuare a gazelor (catalizatori, sondă lambda, amortizoare de zgomot, galerii etc.); e) Sistemul de injecţie şi aprindere: 1. — verificare, reglare, curăţare, reparare sau înlocuire subansamble (pompa de benzină, pompa de injecţie, furtune şi filtre de combustibil, injectoare, inclusiv conducte de înaltă presiune şi rezervorul de combustibil); f) Sistemul de transmisie: 1. — verificare, reglare, reparare şi înlocuire componente (cutie viteze, diferenţial, ambreiaj etc.). g) Sistemul motor: 1. — asigurarea, efectuarea reparaţiilor la ansamblul motopropulsor (rectificare arbori cotiţi, efectuarea de lucrări de sudură a băilor de ulei sau bloc motor etc.); 2. — asigurarea înlocuirii elementelor componente ale ansamblului motopropulsor (set motor, supape etc.). h) Instalaţia electrică şi electronică: 1. — verificare, reglare, reparare şi asigurarea înlocuirii componentelor electrice (siguranţe, relee, becuri, cabluri electrice, baterii de acumulatori etc.); 2. — verificare, reglare, reparare şi asigurarea înlocuirii componentelor sistemelor electronice (calculatoare, sisteme de acţionare geamuri, oglinzi, etc.); i) Efectuarea de lucrări de tinichigerie componente în cadrul caroseriilor, lucrări de remediere, componente confecţionate din fibră de sticlă, mase plastice, înlocuirea parbrizelor, lunete, geamuri, oglinzi retrovizoare, lucrări de vopsitorie. Nota: A) In temeiul art. 160 alin. 1 din Legea 98/2016, modificata si completata, termenul limita pana la care operatorii economici interesati de participarea la procedura de achizitie publica au dreptul de a solicita clarificari in legatura cu documentatia de atribuire este de 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. B) Conform obligatiei prevazute la art. 160 alin. 2 din Legea 98/2016, modificata si completata, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari in a 11-a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B) si drept urmare orice solicitare de clarificare in afara termenelor mentionate se va considera tardiva. Atat solicitarile de clarificari ale operatorilor economici in legatura cu documentatia de atribuire, cat si raspunsul autorităţii contractante la solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare, primite în condiţiile art. 160 alin. (1) din Lege, se postează în SEAP la secţiunea specifică, disponibilă în sistemul informatic.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu