Feedback
I.D.: 91563557

“Achizitie piese, materiale si scule pentru auto-utilaje, echipamente si motounelte"

Data publicarii
10.01.24 Exista 382.469 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
34300000-0 34312600-3 42670000-3 42675100-9 44511000-5
Termenul limita pentru depunere:
13.02.24
Pretul estimativ:
550.000,00 RON - 550.000,00 RON
Documente participare:
  1. Caietul de sarcini.pdf
  2. Formulare.docx
  3. Conditii contractuale.pdf
Locul realizarii:
Vâlcea, Mehedinţi, Dolj, Olt, Gorj
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractanta este interesata de achizitionarea pieselor de schimb si materialelor necesare auto-utilajelor si echipamentelor, inclusiv materiale si scule pentru dotarea atelierelor mecanice aflate in dotarea DRDP Craiova: SDN Craiova, SDN Tr. Severin, SDN Tg Jiu, SDN Rm. Valcea, SDN Slatina, Sectia Productie. Se urmareste mentinerea in stare de functionare a auto-utilajelor, echipamentelor si motouneltelor ...
Autoritatea contractanta este interesata de achizitionarea pieselor de schimb si materialelor necesare auto-utilajelor si echipamentelor, inclusiv materiale si scule pentru dotarea atelierelor mecanice aflate in dotarea DRDP Craiova: SDN Craiova, SDN Tr. Severin, SDN Tg Jiu, SDN Rm. Valcea, SDN Slatina, Sectia Productie. Se urmareste mentinerea in stare de functionare a auto-utilajelor, echipamentelor si motouneltelor pentru care nu exista contracte de mentenanta si care pot fi reparate in cadrul atelierelor mecanice ale sectiilor de drumuri nationale. Transportul se va efectua de catre furnizor pe cheltuiala acestuia. Nota: A) In temeiul art. 160 alin. 1 din Legea 98/2016, modificata si completata, termenul limita pana la care operatorii economici interesati de participarea la procedura de achizitie publica au dreptul de a solicita clarificari in legatura cu documentatia de atribuire este de 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. B) Conform obligatiei prevazute la art. 160 alin. 2 din Legea 98/2016, modificata si completata, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari in a 11-a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B) si drept urmare orice solicitare de clarificare in afara termeneleor mentionate se va considera tardiva. Atat solicitarile de clarificari ale operatorilor economici in legatura cu documentatia de atribuire, cat si raspunsul autorităţii contractante la solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare, primite în condiţiile art. 160 alin. (1) din Lege, se postează în SEAP la secţiunea specifică, disponibilă în sistemul informatic.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
“Achizitie de anvelope: Lot 1 – Pneuri pentu sarcina mare; Lot 2 – Pneuri pentru autoturisme; Lot 3: Pneuri pentru camioane" 20.02.24
“Achizitie de anvelope: Lot 1 – Pneuri pentu sarcina mare; Lot 2 – Pneuri pentru autoturisme; Lot 3: Pneuri pentru camioane” 20.02.24
“Achizitie de anvelope: Lot 1 – Pneuri pentu sarcina mare; Lot 2 – Pneuri pentru autoturisme; Lot 3: Pneuri pentru camioane”  
“Achizitie servicii pentru repararea si intretinerea autoutilaje si echipamentelor de import din dotarea DRDP Craiova: Lot 1 – UNIMOG; Lot 2 - CATERPILLAR" 14.02.22
“Achizitie motocositoare si motofierastraie: LOT 1: Motocositoare – 135 buc; LOT 2: Motofierastraie – 45 buc" 19.02.24
“Ansamblu containerizat tip P+1 cu dimensiunile exterioare de (Lxlxh) 9.00 m x 9.00 m x 5.10 m, format din 6 containere" 21.02.24
“Achizitie servicii pentru intretinerea si repararea autoturismelor si autospecialelor din dotarea DRDP Craiova LOT 1-5: LOT 1: OPEL; LOT 2: FIAT; LOT 3: DACIA; LOT 4: DIVERSE; LOT 5: SUZUKI" 12.02.24
“Achizitie servicii pentru intretinerea si repararea autoturismelor si autospecialelor din dotarea DRDP Craiova LOT 1-5: LOT 1: OPEL; LOT 2: FIAT; LOT 3: DACIA; LOT 4: DIVERSE; LOT 5: SUZUKI"  
“Achizitie servicii pentru intretinerea si repararea autoturismelor si autospecialelor din dotarea DRDP Craiova LOT 1-5: LOT 1: OPEL; LOT 2: FIAT; LOT 3: DACIA; LOT 4: DIVERSE; LOT 5: SUZUKI" 12.02.24
“Acord cadru – Achizitie servicii de reparare si intretinere a statiei de asfalt mobile AMMANN EB90 – K249 aferenta Statiei Productie (24 luni)" 11.07.22