Serviciile care fac obiectul contractului vizează:
- Elaborare Documentatii pentru obtinerea avizelor/acordurilor necesare eliberarii autorizatiei de construire, a autorizatiei de securitate la incendiu si a altor autorizatii necesare functionarii obiectivului de investitii;
- Elaborare documentatie pentru PAC si POE;
- Elaborare Proiect tehnic de executie (PTE + DE, CS);
- Asistenta din partea proiectantului pe pa...
Serviciile care fac obiectul contractului vizează:
- Elaborare Documentatii pentru obtinerea avizelor/acordurilor necesare eliberarii autorizatiei de construire, a autorizatiei de securitate la incendiu si a altor autorizatii necesare functionarii obiectivului de investitii;
- Elaborare documentatie pentru PAC si POE;
- Elaborare Proiect tehnic de executie (PTE + DE, CS);
- Asistenta din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor pana la semnarea procesului verbal de receptie finala;
- Cartea tehnica a constructiei, pentru obiectivul de investiţii “Conservarea, protejarea, promovarea si dezvoltarea patrimoniului national si cultural – CASA RUSANESCU (Casa Casatoriilor)”, cod SMIS 2014+: 120161, finanţat prin Programul Operational Regional 2014-2020, Axa prioritară 5 – Imbunatatirea mediului urban si conservarea, protectia si valorificarea durabila a patrimoniului cultural. Prioritatea de investitii 5.1 – Conservarea, protejarea, promovarea si dezvoltarea patrimoniului natural si cultural are ca obiectiv specific impulsionarea dezvoltarii locale prin conservarea, protejarea si valorificarea patrimoniului cultural si a identitatii culturale, APEL DE PROIECTE POR/2017/5/5.1/SUERD/1, contract de finantare nr. 3552/11.12.2018, conform cerinţelor caietului de sarcini nr.206793/30.01.2019.
Valoarea maxima prevazută in bugetul proiectului pentru proiectare si asistenta tehnica:
- Proiectare (conform cerintelor Caietului de sarcini nr. 206793/30.01.2019): 197.900,00 lei fara TVA ;
- Asistenta tehnica din partea proiectantului 98.000,00 lei fara TVA.
Termene pentru depunerea/ raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare:
A. In conformitate cu prevederile art.160 alin.(1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 9 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
B. In conformitate cu prevederile art.160 alin.(2) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va transmite raspunsul consolidat formulat la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare cu 4 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, în măsura în care sunt transmise în termenul precizat.