Achiziţia de echipamente IT, licente şi servicii conexe (cautare federata) este organizată în cadrul proiectului Consolidarea capacitaţii Arhivelor Naţionale de furnizare a serviciilor publice (eVITALA), cod SMIS 127024, cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capacitatea Administrativa 2014-2020.
In baza art.141 alin(1), (2) din legea 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si complet...
Achiziţia de echipamente IT, licente şi servicii conexe (cautare federata) este organizată în cadrul proiectului Consolidarea capacitaţii Arhivelor Naţionale de furnizare a serviciilor publice (eVITALA), cod SMIS 127024, cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capacitatea Administrativa 2014-2020.
In baza art.141 alin(1), (2) din legea 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare, achizitia se va realiza pe 4 loturi:
- Lot 1 Licenţe arhivă istorica şi operaţionalizare (Licenţe management arhiva istorica: 40 buc, Licenţe plug-in: 1 buc, Servicii migrare baze de date). Valoare estimată 578.040,00 lei fără TVA
- Lot 2 Portal de căutare arhivistică (a. Licenţă ScopeXplore sau echivalent 1 buc, b. Licenţă ScopeXploreSync sau echivalent 1 buc., c. Servicii pentru operaţionalizarea unui portal de căutare arhivistică). Valoare estimată 267.313,26 lei fără TVA
- Lot 3 Echipamente stocare şi servicii baze de date (Echipamente servere găzduire baze de date - 2 buc, Licenţă Oracle standard - 1 buc, Servicii instalare şi configurare/reconfigurare echipamente). Valoare estimată 285.350,00 lei fără TVA.
- Lot 4 - Servicii de consolidare baze de date. Valoare estimată 1.510.924,37 lei fără TVA.
Perioada contractuală poate fi prelungită prin act adiţional în cazul în care şi perioada de implementare a contractului de finanţare se prelungeşte.
Prin prezenta achiziţie, Autoritatea Contractantă urmăreşte asigurarea unei infrastructuri de regăsire a informaţiei arhivistice, dimensionată corespunzător informaţiilor generate în cadrul acestui proiect şi adaptată nevoilor utilizatorilor interni şi externi.
În acest sens, se intenţionează:
- Implementarea unui portal de căutare arhivistică (lot 2).
- În vederea optimizării administrării datelor, se realizează consolidarea datelor din cele 5 centre regionale existente în unul singur (lot4).
- Date fiind cerinţele de operare ale noilor licenţe pentru soluţia de arhivă istorică, se va proceda la implementarea unei noi baze de date Oracle şi a echipamentelor pentru operare acesteia si la - reorganizarea echipamentelor existente pentru a se încadra în noua arhitectură (lot 3)
- Extinderea folosirii SIIAN la nivelul tuturor structurilor ANR, pentru a permite actualizarea şi întreţinerea datelor din sistem. În acest sens, prin lotul 1 se achiziţionează licenţe pentru soluţia de arhivă istorică. De asemenea, se va realiza migrarea datelor consolidate de la versiunea de baze de date Oracle 11g la ultima versiune achiziţionată. (lot 1)
Duratele de implementare sunt definite la fiecare lot în parte, însă ordinea critică este următoarea: Lot 4, Lot 3, Lot 1, lot 2.
Solicitarile de clarificari ale potentialilor ofertanti se vor adresa in mod exclusiv in SEAP la sectiunea "Intrebari" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace elctronice. Solicitarile de clarificari se vor transmite cu 18 zile inainte de termenul limita de depunere al ofertelor. Raspunsul Autoritatii contractante la solicitarile de clarificari va fi transmis cu 10 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.