Echipament digital, Mobilier, Mobilier de laborator, Material didactic / pedagogic pentru dotarea Școali gimnaziale din localitatea
Dornesti, Județul Suceava. Pentru cantitatile si specificatiile tehnice exacte a se vedea caietul de sarcini atasatTermen
de livrare: Livrarea se va face in minim 30 zile de la emiterea ordinului de livrare si maxim 120 de zile de la emitereLivrarea
se va face franco la sediul...
Echipament digital, Mobilier, Mobilier de laborator, Material didactic / pedagogic pentru dotarea Școali gimnaziale din localitatea
Dornesti, Județul Suceava. Pentru cantitatile si specificatiile tehnice exacte a se vedea caietul de sarcini atasatTermen
de livrare: Livrarea se va face in minim 30 zile de la emiterea ordinului de livrare si maxim 120 de zile de la emitereLivrarea
se va face franco la sediul unitatii contractante ( Școala gimnazială din localitatea Dornesti, Județul Suceava) de catre
furnizor cu mijloacele de transport proprii corespunzatoare fiecarui produs.Termen de garanție: minim 24 luni de la receptia
produselor obligatoriu. Garantia extinsa a produselor ofertate: minim 12 luni si maxim 36 luni pentru LOT 1, LOT 3, LOT 5,
LOT 6, LOT 7, LOT 8.Termen de garanție: minim 24 luni de la receptia produselor obligatoriu. Garantia extinsa a produselor
ofertate: minim 12 luni si maxim 48 luni pentru LOT 2, LOT 4.Ofertantul va trebui să aibă un serviciu de reparaţii şi întreţinere
eficient, rapid, care să poată repara sau înlocui componentele defecte, sau cu performanţe slabe din produsele oferite de
către acesta. În timpul perioadei de garanţie, ofertantul va repara, cândeste necesar, produsele, în termen de maxim 3 zile
de la anunţarea defecţiunii, pe cheltuiala sa (nu se acceptă oferte mai mici de 1 zi). Reparaţiile se vor efectua la sediul
beneficiarului. În cazul când reparaţia nu poate fi efectuată la sediul beneficiarului, ofertantulva înlocui produsul defect,
luat spre reparare, cu un produs similar, pentru perioada reparaţiei. Perioada de garanţie se prelungeşte cu perioada de reparaţie.Ofertantul
are obligația de a asigura existența în România a unei unități service specializat care să fie autorizată pentru: acordarea
asistenței tehnice pe durata Perioadei de garanție tehnică și efectuarea operațiunilor service (intreținere și reparații)
pe durataPerioadei de garanție, inclusiv a serviciilor de constatare, transport la unitatea service, reparare și service mobil.Data
limită de transmitere a răspunsului la solicitările de clarificări: nu mai târziu de 6 zile înainte de data - limită stabilită
pentru depunerea ofertelor.Data limită de primire a solicitărilor de clarificări: nu mai târziu de 12 zile înainte de data
limită stabilită pentru depunerea ofertelor.În cazul în care operatorul economic/operatorii economici nu transmite/transmit
solicitarea/solicitările de clarificare în timp util, punând astfel autoritatea contractantă în imposibilitate de a respecta
termenul prevăzut (6 zile înainte de data - limită stabilităpentru depunerea ofertelor), autoritatea contractantă va răspunde
la solicitarea/solicitările de clarificare în măsura în care perioada necesară pentru elaborarea şi transmiterea răspunsului
face posibilă primirea acestuia de către operatorii economici înainte de data limită de depunere a ofertelor.Răspunsurile
la clarificările solicitate de operatorii economici şi notificările privind procedura de atribuire a contractului de lucrări
vor fi publicate în SEAP, ataşate invitaţiei de participare, la secţiunea „Documentaţie şi clarificări”Răspunsurile la clarificările
solicitate de operatorii economici şi notificările privind procedura de atribuire a contractului de lucrări vor fi publicate
în SEAP, ataşate invitaţiei de participare, la secţiunea „Documentaţie şi clarificări”