Feedback
I.D.: 35870589

“ Furnizare echipament IT” în vederea realizării Proiectului „Creşterea capacităţii administrative a ANAP şi a instituţiilor publice responsabile pentru implementarea Strategiei naţionale în domeniul achiziţii publice”, Cod SIPOCA 45.

Data publicarii
14.05.19 Exista 750.187 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48820000-2
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţionarea echipamentului IT pentru asigurarea sustenabilităţii aplicaţiei Ghid Online pentru derularea în condiţii optime a proiectului “Creşterea capacităţii administrative a ANAP şi a instituţiilor publice responsabile pentru implementarea Strategiei naţionale în domeniul achiziţii publice”, cod SIPOCA 45 . Echipamentul IT este format din: Application Layer (server)- 2 bucăţi, Cache layer (server) / Redis- 2 bucăţi,...
Achiziţionarea echipamentului IT pentru asigurarea sustenabilităţii aplicaţiei Ghid Online pentru derularea în condiţii optime a proiectului “Creşterea capacităţii administrative a ANAP şi a instituţiilor publice responsabile pentru implementarea Strategiei naţionale în domeniul achiziţii publice”, cod SIPOCA 45 . Echipamentul IT este format din: Application Layer (server)- 2 bucăţi, Cache layer (server) / Redis- 2 bucăţi, Database layer (server) / MySql- 2 bucăţi, Search layer (server)- 2 bucăţi, Storage – 1 bucata + unitati de stocare(cantitate necesara respectarii cerintelor minime din Caietul de sarcini), Rack for servers – 1 bucata, KVM console + KVM switch – 1 bucata, Network switches- 4 bucăţi, Firewall- 3 bucăţi, UPS – 2 bucăţi, Network cables and other accessories, Sisteme de operare Ubuntu18Lts – 8 bucati Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 19 zile. Termenul pt. raspunsul la solicitarile de clarificari va fi in a 10 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
“ Furnizare echipament IT” în vederea realizării Proiectului „Creşterea capacităţii administrative a ANAP şi a instituţiilor publice responsabile pentru implementarea Strategiei naţionale în domeniul achiziţii publice” 10.09.19
“ Furnizare echipament IT” în vederea realizării Proiectului „Creşterea capacităţii administrative a ANAP şi a instituţiilor publice responsabile pentru implementarea Strategiei naţionale în domeniul achiziţii publice”, Cod SIPOCA 45. 25.02.19
“ Furnizare echipament IT” în vederea realizării Proiectului „Creşterea capacităţii administrative a ANAP şi a instituţiilor publice responsabile pentru implementarea Strategiei naţionale în domeniul achiziţii publice”, Cod SIPOCA 45. Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 15 zile. Termenul pt. raspunsul la solicitarile de clarificari va fi in a 10 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.  
“ Furnizare echipament IT” în vederea realizării Proiectului „Creşterea capacităţii administrative a ANAP şi a instituţiilor publice responsabile pentru implementarea Strategiei naţionale în domeniul achiziţii publice”, Cod SIPOCA 45. Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 15 zile. Termenul pt. raspunsul la solicitarile de clarificari va fi in a 10 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. 29.06.18
“ Furnizare echipament IT" în vederea realizării Proiectului "Creşterea capacităţii administrative a ANAP şi a instituţiilor publice responsabile pentru implementarea Strategiei naţionale în domeniul achiziţii publice"  
Servicii auxiliare achiziţiei constand în consultanţă IT pentru întocmirea caietului de sarcini şi pentru evaluarea tehnică a ofertelor care vor fi depuse în cadrul procedurii de atribuire a contractului avand ca obiect „Implementarea şi operaţionalizarea unei aplicaţii/platforme informatice pentru fluidizarea activităţii Agenţiei Naţionale pentru Achiziţii Publice (ANAP)” 02.07.18
FURNIZARE ECHIPAMENTE ŞI ACCESORII IT ÎN CADRUL PROIECTULUI E-CULTURA: BIBLIOTECA DIGITALĂ A ROMÂNIEI  
Servicii de consultanţă IT, furnizare de software şi hardware, instruire utilizatori finali, în cadrul proiectului "Dezvoltarea sistemului informatic naţional integrat de evidenţă a creanţelor provenite din infracţiuni" ROARMIS, cod SIPOCA 763/MySMIS2014 135331, finanţat din fonduri externe nerambursabile şi cofinanţare naţională, de către Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Capacitate Administrativă (AM POCA). 16.07.21
“Servicii privind identificarea de indicatori relevanti pentru monitorizarea sistemului de achizitii publice” pentru realizarea Proiectului „Cresterea capacitatii administrative a ANAP si a institutiilor publice responsabile pentru implementarea Strategiei nationale în domeniul achizitiilor publice”, Cod SIPOCA 45. 18.04.18
Anulata - “Servicii privind identificarea de indicatori relevanti pentru monitorizarea sistemului de achizitii publice” pentru realizarea Proiectului „Cresterea capacitatii administrative a ANAP si a institutiilor publice responsabile pentru implementarea Strategiei nationale în domeniul achizitiilor publice”, Cod SIPOCA 45. 18.04.18