Feedback
I.D.: 40433490

“ Furnizare echipament IT" în vederea realizării Proiectului "Creşterea capacităţii administrative a ANAP şi a instituţiilor publice responsabile pentru implementarea Strategiei naţionale în domeniul achiziţii publice"

Data publicarii
02.12.19 Exista 155.466 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48820000-2
Pretul estimativ:
231.000,00 RON - 231.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţionarea echipamentului IT pentru asigurarea sustenabilităţii aplicaţiei Ghid Online pentru derularea în condiţii optime a proiectului “Creşterea capacităţii administrative a ANAP şi a instituţiilor publice responsabile pentru implementarea Strategiei naţionale în domeniul achiziţii publice", cod SIPOCA 45 . Echipamentul IT este format din: Application Layer (server)- 2 bucăţi, Cache layer (server) / Redis- 2 bucăţi,...
Achiziţionarea echipamentului IT pentru asigurarea sustenabilităţii aplicaţiei Ghid Online pentru derularea în condiţii optime a proiectului “Creşterea capacităţii administrative a ANAP şi a instituţiilor publice responsabile pentru implementarea Strategiei naţionale în domeniul achiziţii publice", cod SIPOCA 45 . Echipamentul IT este format din: Application Layer (server)- 2 bucăţi, Cache layer (server) / Redis- 2 bucăţi, Database layer (server) / MySql- 2 bucăţi, Search layer (server)- 2 bucăţi, Storage – 1 bucata + unitati de stocare(cantitate necesara respectarii cerintelor minime din Caietul de sarcini), Rack for servers – 1 bucata, KVM console + KVM switch – 1 bucata, Network switches- 4 bucăţi, Firewall- 3 bucăţi, UPS – 2 bucăţi, Network cables and other accessories, Sisteme de operare Ubuntu18Lts – 8 bucati
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
“ Furnizare echipament IT” în vederea realizării Proiectului „Creşterea capacităţii administrative a ANAP şi a instituţiilor publice responsabile pentru implementarea Strategiei naţionale în domeniul achiziţii publice”, Cod SIPOCA 45.  
“ Furnizare echipament IT” în vederea realizării Proiectului „Creşterea capacităţii administrative a ANAP şi a instituţiilor publice responsabile pentru implementarea Strategiei naţionale în domeniul achiziţii publice” 10.09.19
“ Furnizare echipament IT” în vederea realizării Proiectului „Creşterea capacităţii administrative a ANAP şi a instituţiilor publice responsabile pentru implementarea Strategiei naţionale în domeniul achiziţii publice”, Cod SIPOCA 45. 25.02.19
“ Furnizare echipament IT” în vederea realizării Proiectului „Creşterea capacităţii administrative a ANAP şi a instituţiilor publice responsabile pentru implementarea Strategiei naţionale în domeniul achiziţii publice”, Cod SIPOCA 45. Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 15 zile. Termenul pt. raspunsul la solicitarile de clarificari va fi in a 10 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.  
“ Furnizare echipament IT” în vederea realizării Proiectului „Creşterea capacităţii administrative a ANAP şi a instituţiilor publice responsabile pentru implementarea Strategiei naţionale în domeniul achiziţii publice”, Cod SIPOCA 45. Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 15 zile. Termenul pt. raspunsul la solicitarile de clarificari va fi in a 10 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. 29.06.18
Achizitia unui Set de servicii software integrate pentru gestionare a fluxului aferent procesului legislativ şi controlului parlamentar - Departamentul pentru Relaţia cu Parlamentul (DRP), în cadrul proiectului "Optimizarea procedurilor administrative din cadrul Secretariatului General al Guvernului" – cod SIPOCA 396/MySMIS 115539  
Servicii privind identificarea de indicatori relevanţi pentru monitorizarea sistemului de achiziţii publice, pentru realizarea Proiectului "Creşterea capacităţii administrative a ANAP şi a instituţiilor publice responsabile pentru implementarea Strategiei naţionale în domeniul achiziţii publice 28.06.18
“Sistem de securizare a schimbului de informaţii (hardware, software, servicii de implementare şi actualizare a aplicaţiei) pentru satisfacerea "Controlului critic de securitate" prezentat în cadrul de securitate IT al SSE" pentru implementarea Proiectului cu titlul "Îmbunătăţirea securităţii IT în cadrul SSE, pentru schimbul de informaţii statistice confidenţiale ID: 828817-2018-RO-SECUT-IT"  
Servicii de gazduire si realizare website  
“Furnizare a două sisteme de gestionare a bazelor de date (hardware si software), inclusiv soluţie de recuperare în caz de dezastru 25.03.22