Contractul are ca scop:’’Proiectare cu execuţie pentru lucrări de intervenţie în vederea creşterii performanţei energetice la imobilul aflat în proprietatea judeţului Sălaj şi administrarea Consiliului Judeţean, str. Avram Iancu, Nr. 29, Zalău ’’detaliat in urmatoarele etape:
Etapa I - Elaborare Proiect pentru autorizarea lucrărilor de construire PAC - inclusiv proiectul de organizare a execuţiei POE;
Etapa II- Elaborare...
Contractul are ca scop:’’Proiectare cu execuţie pentru lucrări de intervenţie în vederea creşterii performanţei energetice la imobilul aflat în proprietatea judeţului Sălaj şi administrarea Consiliului Judeţean, str. Avram Iancu, Nr. 29, Zalău ’’detaliat in urmatoarele etape:
Etapa I - Elaborare Proiect pentru autorizarea lucrărilor de construire PAC - inclusiv proiectul de organizare a execuţiei POE;
Etapa II- Elaborarea Proiectului tehnic de execuţie inclusiv detaliile de execuţie;
ETAPA III - Asistenţa tehnică din partea proiectantului pe parcursul execuţiei lucrărilor şi elaborarea certificatului de performanţă energetică a imobilului izolat termic;
ETAPA IV- Execuţie lucrări ;
Valoarea totală a investiţiei supusă achiziţiei publice (proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări ) este de 1.155.425,00 lei fără TVA din care:
?PROIECTARE (PAC, POE+PT)
- 31.624,00 lei fără TVA;
?ASISTENŢĂ TEHNICĂ din partea proiectantului şi elaborare CERTIFICAT DE PERFORMANŢĂ ENERGETICĂ ;
- 7 .906,00 lei fără TVA ;
?EXECUŢIE :
-Cap.1.3 Amenajări pentru protecţia mediului şi aducerea la starea iniţială 1.095,00 lei fără TVA ;
-Cap.2 Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului 15.469,00 lei fără TVA;
-Cap .4.1 Construcţii şi instalaţii 1.054.128,00 lei fără TVA;
-Cap. 5 ,5.1.1 Organizare de şantier 21.104,00 lei fără TVA;
-Cap.5, 5.1.2 Cheltuieli conexe organizării de şantier 24.099,00 lei fără TVA;
Durata contractului este de 17 luni de la semnarea contractului.
Termenul pentru proiectare (Etapa I şi Etapa II) este de 3 luni de la semnarea contractului.
Termenul pentru execuţie este de 9 luni de la data emiterii Ordinului de începere a executiei lucrarilor.
Durata de prestare a serviciilor de asistenţă tehnică din partea proiectantului Etapa III este de 9 luni de la data prevăzută în Ordinul de începere a serviciilor pentru etapa III, dar nu mai târziu de finalizarea Contractului de execuţie lucrări cu posibilitatea de prelungire automată, fără a fi necesar un acord de voinţă expres al Părţilor în acest sens, în situaţia depăşirii, din motive independente de culpa Autorităţii Contractante, a termenelor de realizare a Lucrărilor prevăzute în Contractul de Lucrări sau a altor termene din cuprinsul Contractului de Lucrări, depăşire care face necesară prestarea în continuare a serviciilor;
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 15
Autoritatea Contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari, transmise de operatorii economici, până in a 10-a zi dinainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor
Modul de realizare a corespondentei intre Autoritatea Contractanta si ofertanti va fi online prin intermediul SEAP, iar “Comunicare rezultat procedura” se va realiza prin intermediul e-mail declarant de ofertanti in Formularul 15.