Feedback
I.D.: 104120343

Șapcă, pălărie și epoleți cu grad profesional

Data publicarii
08.10.24
Coduri CPV
35811200
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă intenţionează să încheie câte un acord-cadru de achiziție de produse pentru fiecare lot în parte, pentru o perioadă de 24 luni, cu un singur operator economic, fără reluarea competiției, constând în achiziția de:lot 1: - Șapcă din stofă: minim 500 și maxim 20.000 bucăți, conform specificațiilor tehnice anexate la caietul de sarcini;TOTAL VALOARE ESTIMATĂ LOT 1: 4.000.000 lei fără T...
Autoritatea contractantă intenţionează să încheie câte un acord-cadru de achiziție de produse pentru fiecare lot în parte, pentru o perioadă de 24 luni, cu un singur operator economic, fără reluarea competiției, constând în achiziția de:lot 1: - Șapcă din stofă: minim 500 și maxim 20.000 bucăți, conform specificațiilor tehnice anexate la caietul de sarcini;TOTAL VALOARE ESTIMATĂ LOT 1: 4.000.000 lei fără TVA;lot 2:- Pălărie: minim 500 și maxim 6.000 bucăți, conform specificațiilor tehnice anexate la caietul de sarcini;TOTAL VALOARE ESTIMATĂ LOT 2: 1.200.000 lei fără TVA;lot 3:- Epolet cu grad profesional: minim 500 și maxim 30.000 bucăți, conform specificațiilor tehnice anexate la caietul de sarcini;TOTAL VALOARE ESTIMATĂ LOT 3: 2.700.000 lei fără TVA;Cantitatea estimată care va face obiectul celui mai mare contract subsecvent:lot 1: - Șapcă din stofă: minim 50 și maxim 5.000 bucățilot 2:- Pălărie: minim 50 și maxim 3.000 bucățilot 3: - Epolet cu grad profesional: minim 50 și maxim 5.000 bucățiValoarea celui mai mare contract subsecvent va fi de:• 1.000.000 lei fără TVA pentru Lotul nr. 1;• 600.000 lei fără TVA pentru Lotul nr. 2;• 450.000 lei fără TVA pentru Lotul nr. 3.Termenul de livrare al produselor de 4 (patru) luni de la data semnării contractului subsecvent de către ultima parte, cu excepția contractelor subsecvente încheiate pentru echiparea absolvenților de școli militare, respectiv a contractelor subsecvente încheiate pentru confecționarea „seriei zero”, care vor avea un termen de livrare de 2 (două) luni.Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare, o singura data, in a 11-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, în măsura în care aceste solicitări au fost transmise în termenul menționat la SECTIUNEA I, respectiv 19 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, astfel: – Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 19; – Termen de raspuns al autoritatii la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare – a 11 a zi;Pentru respectarea principiului tratamentului egal, operatorii economici interesati vor respecta prevederile notificarii ANAP nr. 247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitărilor de clarificări și a informațiilor suplimentare la documentațiile de atribuire / răspunsurile formulate în cazul desfășurării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziție publică prin intermediul mijloacelor electronice (on-line), in sensul ca documentele atasate la sectiunea "Intrebari" NU VOR CONTINE DATELE DE IDENTIFICAREA ALE ACESTORA, intrucat acestea vor deveni publice in momentul transmiterii raspunsului de catre autoritatea contractanta!
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu