Autoritatea contractantă intenţionează să încheie câte un acord-cadru de achiziție de produse pentru fiecare lot în parte,
pentru o perioadă de 24 luni, cu un singur operator economic, fără reluarea competiției, constând în achiziția de:lot 1: -
Șapcă din stofă: minim 500 și maxim 20.000 bucăți, conform specificațiilor tehnice anexate la caietul de sarcini;TOTAL VALOARE
ESTIMATĂ LOT 1: 4.000.000 lei fără T...
Autoritatea contractantă intenţionează să încheie câte un acord-cadru de achiziție de produse pentru fiecare lot în parte,
pentru o perioadă de 24 luni, cu un singur operator economic, fără reluarea competiției, constând în achiziția de:lot 1: -
Șapcă din stofă: minim 500 și maxim 20.000 bucăți, conform specificațiilor tehnice anexate la caietul de sarcini;TOTAL VALOARE
ESTIMATĂ LOT 1: 4.000.000 lei fără TVA;lot 2:- Pălărie: minim 500 și maxim 6.000 bucăți, conform specificațiilor tehnice anexate
la caietul de sarcini;TOTAL VALOARE ESTIMATĂ LOT 2: 1.200.000 lei fără TVA;lot 3:- Epolet cu grad profesional: minim 500 și
maxim 30.000 bucăți, conform specificațiilor tehnice anexate la caietul de sarcini;TOTAL VALOARE ESTIMATĂ LOT 3: 2.700.000
lei fără TVA;Cantitatea estimată care va face obiectul celui mai mare contract subsecvent:lot 1: - Șapcă din stofă: minim
50 și maxim 5.000 bucățilot 2:- Pălărie: minim 50 și maxim 3.000 bucățilot 3: - Epolet cu grad profesional: minim 50 și maxim
5.000 bucățiValoarea celui mai mare contract subsecvent va fi de:• 1.000.000 lei fără TVA pentru Lotul nr. 1;• 600.000 lei
fără TVA pentru Lotul nr. 2;• 450.000 lei fără TVA pentru Lotul nr. 3.Termenul de livrare al produselor de 4 (patru) luni
de la data semnării contractului subsecvent de către ultima parte, cu excepția contractelor subsecvente încheiate pentru echiparea
absolvenților de școli militare, respectiv a contractelor subsecvente încheiate pentru confecționarea „seriei zero”, care
vor avea un termen de livrare de 2 (două) luni.Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor
de clarificare/informațiilor suplimentare, o singura data, in a 11-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor,
în măsura în care aceste solicitări au fost transmise în termenul menționat la SECTIUNEA I, respectiv 19 zile înainte de termenul
limită de depunere a ofertelor, astfel: – Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita
de depunere a ofertelor: 19; – Termen de raspuns al autoritatii la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare
– a 11 a zi;Pentru respectarea principiului tratamentului egal, operatorii economici interesati vor respecta prevederile notificarii
ANAP nr. 247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitărilor de clarificări și a informațiilor suplimentare la documentațiile
de atribuire / răspunsurile formulate în cazul desfășurării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziție publică
prin intermediul mijloacelor electronice (on-line), in sensul ca documentele atasate la sectiunea "Intrebari" NU VOR CONTINE
DATELE DE IDENTIFICAREA ALE ACESTORA, intrucat acestea vor deveni publice in momentul transmiterii raspunsului de catre autoritatea
contractanta!