Obiectul achiziției îl reprezintă achiziţionarea de “Ţevi Laminate la cald pentru construcții și țeavă din oţel carbon pentru
construcţii laminată la cald – 2 loturi,” necesare pentru execuția lucărilor pe care C.M.E.S.B. SA le are la această dată
în derulare, lucrări aferente pentru reabilitarea sistemului de termoficare al Municipiului București - Obiectiv 4 – Magistrala
II – III Grozăveşti – C 15/20 – C...
Obiectul achiziției îl reprezintă achiziţionarea de “Ţevi Laminate la cald pentru construcții și țeavă din oţel carbon pentru
construcţii laminată la cald – 2 loturi,” necesare pentru execuția lucărilor pe care C.M.E.S.B. SA le are la această dată
în derulare, lucrări aferente pentru reabilitarea sistemului de termoficare al Municipiului București - Obiectiv 4 – Magistrala
II – III Grozăveşti – C 15/20 – CS12 şi Obiectiv 3 – Magistrala II Sud – CM43 – CO2, prin atribuirea unor contracte de achiziţie
publică de produse având durata până la data de 31.12.2024, cu posibilitate de prelungire prin act adiţional, până la data
de 30.04.2025. Produsele furnizate trebuie să respecte cerințele impuse prin Caietul de sarcini.Produsele solicitate în cadrul
acestei achiziției sunt lotizate astfel:LOT I – “Ţevi Laminate la cald pentru construcții ø 323,9x6,3, conform SR EN 10210-1:
2006 sau echivalent, SR EN 10210-2: 2019 sau echivalent şi Ţevi Clasice (sudate elicoidal) din oţel nealiat pentru construcții
- ø 406.4x8; ø 508 x8; ø 813 x10”, conform SR EN 10219-1: 2006 sau echivalent, SR EN 10219-2: 2019 sau echivalent”;LOT II
– „Ţeavă din oţel carbon pentru construcţii laminată la cald ø 51 x 12,5”, conform SR EN 10210-1: 2006 sau echivalent, SR
EN 10210-2: 2019 sau echivalent”.Standardele menționate în Caietul de sarcini pot fi înlocuite cu altele echivalente, fiind
în sarcina ofertantului de a demonstra echivalența în cazul în care produsele furnizate sunt conforme cu un standard echivalent
celui prevăzut.Produsele furnizate vor avea asigurată o garanție de minim 5 ani. Produsele care, în timpul perioadei de garanţie,
le înlocuiesc pe cele defecte, beneficiază de o nouă perioadă de garanţie care curge de la data înlocuirii produsului. Termene
pentru depunerea/răspunsul la solicitările de clarificări/informații suplimentare:A. În conformitate cu prevederile art. 160
alin. (1) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare, termenul limită până
la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare în legatură cu
documentația de atribuire este de maxim 18 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.B. În conformitate cu prevederile
art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea
contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 11-a zi înainte de data limită de
depunere a ofertelor. Se va raspunde doar la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici în termenul limită
enunțat anterior.Achiziționarea produselor se va realiza prin încheierea unor contracte de furnizare produse, pentru fiecare
LOT în parte. Durata contractului de furnizare produse va fi până la data de 31.12.2024, cu posibilitate de prelungire printr-un
act adiţional, până la data de 30.04.2025.