Obiectul achiziţiei îl reprezintă achiziţionarea de “Ţevi Laminate la cald pentru construcţii şi ţeavă din oţel carbon pentru construcţii laminată la cald – 2 loturi," necesare pentru execuţia lucărilor pe care C.M.E.S.B. SA le are la această dată în derulare, lucrări aferente pentru reabilitarea sistemului de termoficare al Municipiului Bucureşti - Obiectiv 4 – Magistrala II – III Grozăveşti – C 15/20 – CS12 şi Obiectiv 3 ...
Obiectul achiziţiei îl reprezintă achiziţionarea de “Ţevi Laminate la cald pentru construcţii şi ţeavă din oţel carbon pentru construcţii laminată la cald – 2 loturi," necesare pentru execuţia lucărilor pe care C.M.E.S.B. SA le are la această dată în derulare, lucrări aferente pentru reabilitarea sistemului de termoficare al Municipiului Bucureşti - Obiectiv 4 – Magistrala II – III Grozăveşti – C 15/20 – CS12 şi Obiectiv 3 – Magistrala II Sud – CM43 – CO2, prin atribuirea unor contracte de achiziţie publică de produse având durata până la data de 31.12.2024, cu posibilitate de prelungire prin act adiţional, până la data de 30.04.2025. Produsele furnizate trebuie să respecte cerinţele impuse prin Caietul de sarcini.
Produsele solicitate în cadrul acestei achiziţiei sunt lotizate astfel:
LOT I – “Ţevi Laminate la cald pentru construcţii ø 323,9x6,3, conform SR EN 10210-1: 2006 sau echivalent, SR EN 10210-2: 2019 sau echivalent şi Ţevi Clasice (sudate elicoidal) din oţel nealiat pentru construcţii - ø 406.4x8; ø 508 x8; ø 813 x10", conform SR EN 10219-1: 2006 sau echivalent, SR EN 10219-2: 2019 sau echivalent";
LOT II – "Ţeavă din oţel carbon pentru construcţii laminată la cald ø 51 x 12,5", conform SR EN 10210-1: 2006 sau echivalent, SR EN 10210-2: 2019 sau echivalent".
Standardele menţionate în Caietul de sarcini pot fi înlocuite cu altele echivalente, fiind în sarcina ofertantului de a demonstra echivalenţa în cazul în care produsele furnizate sunt conforme cu un standard echivalent celui prevăzut.
Produsele furnizate vor avea asigurată o garanţie de minim 5 ani.
Produsele care, în timpul perioadei de garanţie, le înlocuiesc pe cele defecte, beneficiază de o nouă perioadă de garanţie care curge de la data înlocuirii produsului.
Termene pentru depunerea/răspunsul la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare:
A. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, termenul limită până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legatură cu documentaţia de atribuire este de maxim 18 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
B. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Se va raspunde doar la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici în termenul limită enunţat anterior.
Achiziţionarea produselor se va realiza prin încheierea unor contracte de furnizare produse, pentru fiecare LOT în parte. Durata contractului de furnizare produse va fi până la data de 31.12.2024, cu posibilitate de prelungire printr-un act adiţional, până la data de 30.04.2025.