Achiziţia a 20 buc, ştampilă dreptunghiulară Tip 1, 2 buc ştampilă dreptunghiulară Tip 2, 1 buc ştampilă rotundă ISCIR Tip 4 şi 1 buc ştampilă dreptunghiulară avizat CTA Tip 5, ţuşieră ştampilă inclusă, amprentă personalizată, conform ofertei.
Termen de livrare: produsele vor fi livrate în termen de maxim 1 lună de la confirmarea primirii comunicării electronice privind rezultatul achiziţiei directe, într-o singură tranşă....
Achiziţia a 20 buc, ştampilă dreptunghiulară Tip 1, 2 buc ştampilă dreptunghiulară Tip 2, 1 buc ştampilă rotundă ISCIR Tip 4 şi 1 buc ştampilă dreptunghiulară avizat CTA Tip 5, ţuşieră ştampilă inclusă, amprentă personalizată, conform ofertei.
Termen de livrare: produsele vor fi livrate în termen de maxim 1 lună de la confirmarea primirii comunicării electronice privind rezultatul achiziţiei directe, într-o singură tranşă. Termenul include şi ”bun de tipar” (stabilirea variantei finale a textului ştampilei împreună cu responsabilul achizitorului).
Pentru ”bun de tipar”, persoana responsabilă din partea achizitorului este: d.na Alina ANTICA, tel 0234 207 219, email: alina.antica@transelectrica.ro.
În cazul în care, furnizorul nu îşi îndeplineşte obligaţiile asumate prin oferta acceptată în vederea achizitionării de produse în SEAP, achizitorul va calcula iar furnizorul va plăti penalizare de 0,1% aplicata asupra preţului de vânzare total din oferta acceptată, pentru fiecare zi de întârziere, începând cu ziua următoare datei scadenţei obligaţiei şi până în ziua îndeplinirii obligaţiei inclusiv. Valoarea maximă a acestor daune interese nu va depăşi preţul total al produselor din oferta acceptată.
La livrare produsele vor fi însoţite de:
- factura fiscală şi/sau avizul de însoţire a mărfii,
-Certificat de garanţie – minim 6 luni.