Comuna este situată pe vechiul drum comercial al ţării, care leaga Braşovul de Câmpulung - străveche reşedinţa domnească. Se găseşte în nordul judeţului Argeş şi a fost multă vreme suburbana oraşului Câmpulung. Face parte din cele 94 de comune din care este alcatult judeţul Argeş.
Particularităţile achiziţiei:
Dimensiunile elementelor geometrice ale profilului transversal au următoarele valori:
• în punctul Schiaucu-Ciolte...
Comuna este situată pe vechiul drum comercial al ţării, care leaga Braşovul de Câmpulung - străveche reşedinţa domnească. Se găseşte în nordul judeţului Argeş şi a fost multă vreme suburbana oraşului Câmpulung. Face parte din cele 94 de comune din care este alcatult judeţul Argeş.
Particularităţile achiziţiei:
Dimensiunile elementelor geometrice ale profilului transversal au următoarele valori:
• în punctul Schiaucu-Cioltei, str. Valea Foii
- lăţime platformă 4.65m+6.50m
- lăţime parte carosabilă 2.90m+4.50m
Pentru asigurarea scurgerii apelor superficiale în lungul drumului s-au prevăzut rigole dreptunghiulare cu plăcuţe armate, rigole de pământ şi acostamente consolidate, conform profilurilor transversale tip după cum urmează:
- de la km 0+000(P1) + km 0+323.37(P14) L=323.37m pe ambele părţi ale drumului local se execută rigola dreptunghiulară cu plăcuţe armate (L=244.50m (dr) + 252. 75m (stg) = 497.25m) şi acostamant consolidat cu beton, cu lăţime variabilă: stânga de la 0.75m+ 1.25m, respectiv dreapta de la 0.30m+0.60m;
- de la km 0+323.37(P14) +km 0+407.01(P19) L=83.64m pe drumul local se executa pe partea dreapta rigola de pamant iar pe partea stanga şanţ pereat si acostamant consolidat cu beton, cu latime variabila: stanga de la 0.50m+0.75m, respectiv dreapta de la 0.15m+0.50m;
Pe accesele in proprietati s-au prevazut podete de acces in proprietati din teava corugata fi400mm, L=5m, in numar de 15buc pe partea dreapta respectiv 16buc pe partea stanga, cu placi din beton armat cu plasa sudata fi8mm si ochiuri de 10x10cm, la care se aduga 2buc podet L=2.0m, fi400mm pe partea stanga.
Pentru siguranta rutiera s-a prevazut semnalizare verticala, care consta in amplasarea unui indicator «Oprire», fig. B2, SR 1848-1 la intersectia cu drumul lateral dreapta din pichetul P15 (km 0+332.77).
Podetul existent transversal strazii din pichetul P14 +0.50m (km 0+323.87), fi500mm, L=10.20m se decolmateaza si se vor executa:
- amonte s-a proiectat camera de cadere de 1.0m x 1.0m x 1.0m si timpan de 1.25m;
- aval: proiectat camera de cadere de 1.5mx1mx1m si timpan ,,L" de 2.50m.
Structura proiectata pe acostamentul consolidat stanga-dreapta, km 0+000(P1) + km 0+323.37(P14) L=323.37m respectiv partea dreapta, km 0+323.37(P14) +km 0+407.01(P19) L=83.64m este alcatuita din:
- 15cm beton de ciment C25/30 SR EN 206-1;
- 15cm fundatie din balast dupa compactare STAS 6400-84; SR EN 13242 (amestec agregat sort 0-80)
Structura proiectata pe acostament partea dreapta, km 0+323.37(P14) +km 0+407.01(P19) L=83.64m este alcatuita din :
- 12cm fundatie piatra sparta dupa compactare STAS 6400-84; SR EN 13242 (amestec agregat sort 0-63 de balastiera prelucrat prin concasare). Categoria de importanta a lucrarilor este ,,C" - ,,normala" - conform HG 766/1997.
Termenul limită de răspuns la solicitările de clarificări: 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 12.