6. Întreţinerea şi reparaţia autoutilitarelor marca Peugeot,
Obiectul contractului îl reprezintă prestarea serviciilor pentru "Întreţinerea şi reparaţia autoutilitarelor marca Peugeot aflate în dotarea parcului auto al Serviciului Administrativ Intervenţii".
Serviciul Administrativ Intervenţii execută lucrări de intervenţii necesare întreţinerii drumurilor judeţene, prin eliminarea rapidă, eficientă şi cu cost...
6. Întreţinerea şi reparaţia autoutilitarelor marca Peugeot,
Obiectul contractului îl reprezintă prestarea serviciilor pentru "Întreţinerea şi reparaţia autoutilitarelor marca Peugeot aflate în dotarea parcului auto al Serviciului Administrativ Intervenţii".
Serviciul Administrativ Intervenţii execută lucrări de intervenţii necesare întreţinerii drumurilor judeţene, prin eliminarea rapidă, eficientă şi cu costuri minime a deficienţelor apărute la drumuri şi siguranţa rutieră.
Pentru realizarea atribuţiilor ce-i revin, Serviciul Administrativ Intervenţii dispune de o singură autoutilitară Peugeot Boxer, cu nr. de înmatriculare MS97CJM.
Informaţiile tehnice cu privire la autoutilitara Peugeot Boxer se regăsesc în Anexa nr.1-Lot6 (fişier "Anexa nr.1-Lot6.pdf"), precum şi în Cartea de Identitate a Vehiculului (fişier "CIV_MS97CJM.pdf"), prezentate în SEAP, secţiunea "Lista de fişiere care compun documentaţia de atribuire".
Pentru a putea circula şi lucra în condiţii de siguranţă, cu respectarea prevederilor legale privind siguranţa circulaţiei pe drumurile publice, autoutilitara Peugeot Boxer, are nevoie de întreţinere şi reparaţii, ori de câte ori situaţia o impune.
În acest sens, se impune achiziţionarea unor servicii de reparaţii, întreţinere şi revizii la autoutilitara Peugeot Boxer din dotarea parcului auto al Serviciului Administrativ Intervenţii, în conformitate cu specificaţiile tehnice din caietul de sarcini.
Serviciile de reparaţii se identifică şi se stabilesc în urma unei constatări/diagnoze tehnice de specialitate, a unor operaţiuni de demontare şi/sau reasamblare de piese de schimb, a unei probe de drum, sau combinaţii a acestor operaţii.
În cadrul contractului Autoritatea Contractantă solicită ca prestatorul să efectueze următoarele servicii:
- servicii de diagnoză;
- revizii tehnice periodice efectuate la intervale de timp/parcurs sau ore de funcţionare stabilite de producătorul autovehiculului;
- reparaţii curente rezultate din reviziile tehnice sau apărute accidental la ansamblurile, subansamblurile şi piesele din sistemele de frânare, direcţie, suspensie, transmisie, motor, echipament electric;
- verificarea şi repararea instalaţiei de aer condiţionat/climatizare;
- lucrări de tinichigerie efectuate asupra elementelor de caroserie corodate;
- lucrări de vopsitorie auto;
- lucrări de colantare.
Valoarea estimată fără TVA a contractului este de 30.621 lei..
2. Întreţinerea şi reparaţia autoutilitarelor marca Citroen,
Obiectul contractului îl reprezintă prestarea serviciilor pentru "Întreţinerea şi reparaţia autoutilitarelor marca Citroen aflate în dotarea parcului auto al Serviciului Administrativ Intervenţii".
Serviciul Administrativ Intervenţii execută lucrări de intervenţii necesare întreţinerii drumurilor judeţene, prin eliminarea rapidă, eficientă şi cu costuri minime a deficienţelor apărute la drumuri şi siguranţa rutieră.
Pentru realizarea atribuţiilor ce-i revin, Serviciul Administrativ Intervenţii dispune de o singură autoutilitară Citroen Jumper, cu nr. de înmatriculare MS95CJM.
Informaţiile tehnice cu privire la autoutilitara Citroen Jumper se regăsesc în Anexa nr.1-Lot2 (fişier "Anexa nr.1-Lot2.pdf"), precum şi în Cartea de Identitate a Vehiculului (fişier "CIV_MS95CJM.pdf"), prezentate în SEAP, secţiunea "Lista de fişiere care compun documentaţia de atribuire".
Pentru a putea circula şi lucra în condiţii de siguranţă, cu respectarea prevederilor legale privind siguranţa circulaţiei pe drumurile publice, autoutilitara Citroen Jumper, are nevoie de întreţinere şi reparaţii, ori de câte ori situaţia o impune.
În acest sens, se impune achiziţionarea unor servicii de reparaţii, întreţinere şi revizii la autoutilitara Citroen Jumper din dotarea parcului auto al Serviciului Administrativ Intervenţii, în conformitate cu specificaţiile tehnice din caietul de sarcini.
Serviciile de reparaţii se identifică şi se stabilesc în urma unei constatări/diagnoze tehnice de specialitate, a unor operaţiuni de demontare şi/sau reasamblare de piese de schimb, a unei probe de drum, sau combinaţii a acestor operaţii.
În cadrul contractului Autoritatea Contractantă solicită ca prestatorul să efectueze următoarele servicii:
- servicii de diagnoză;
- revizii tehnice periodice efectuate la intervale de timp/parcurs sau ore de funcţionare stabilite de producătorul autovehiculului;
- reparaţii curente rezultate din reviziile tehnice sau apărute accidental la ansamblurile, subansamblurile şi piesele din sistemele de frânare, direcţie, suspensie, transmisie, motor, echipament electric;
- verificarea şi repararea instalaţiei de aer condiţionat/climatizare;
- lucrări de tinichigerie efectuate asupra elementelor de caroserie corodate;
- lucrări de vopsitorie auto;
- lucrări de colantare.
Valoarea estimată fără TVA a contractului este de 22.840 lei..
5. Întreţinerea şi reparaţia autoutilitarelor multifuncţionale marca MAN,
Obiectul contractului îl reprezintă prestarea serviciilor pentru "Întreţinerea şi reparaţia autoutilitarelor multifuncţionale marca MAN aflate în dotarea parcului auto al Serviciului Administrativ Intervenţii".
Serviciul Administrativ Intervenţii execută lucrări de intervenţii necesare întreţinerii drumurilor judeţene, prin eliminarea rapidă, eficientă şi cu costuri minime a deficienţelor apărute la drumuri şi siguranţa rutieră.
Pentru realizarea atribuţiilor ce-i revin, Serviciul Administrativ Intervenţii dispune de o singură autoutilitară multifuncţională MAN, cu nr. de înmatriculare MS48CJM.
Informaţiile tehnice cu privire la autoutilitara multifuncţională MAN se regăsesc în Anexa nr.1-Lot5 (fişier "Anexa nr.1-Lot5.pdf"), precum şi în Cartea de Identitate a Vehiculului (fişier "CIV_MS48CJM.pdf"), prezentate în SEAP, secţiunea "Lista de fişiere care compun documentaţia de atribuire".
Pentru a putea circula şi lucra în condiţii de siguranţă, cu respectarea prevederilor legale privind siguranţa circulaţiei pe drumurile publice, autoutilitara multifuncţională MAN, are nevoie de întreţinere şi reparaţii, ori de câte ori situaţia o impune.
În acest sens, se impune achiziţionarea unor servicii de reparaţii, întreţinere şi revizii la autoutilitara multifuncţională MAN din dotarea parcului auto al Serviciului Administrativ Intervenţii, în conformitate cu specificaţiile tehnice din caietul de sarcini.
Serviciile de reparaţii se identifică şi se stabilesc în urma unei constatări/diagnoze tehnice de specialitate, a unor operaţiuni de demontare şi/sau reasamblare de piese de schimb, a unei probe de drum, sau combinaţii a acestor operaţii.
În cadrul contractului Autoritatea Contractantă solicită ca prestatorul să efectueze următoarele servicii:
- servicii de diagnoză;
- revizii tehnice periodice efectuate la intervale de timp/parcurs sau ore de funcţionare stabilite de producătorul autovehiculului;
- reparaţii curente rezultate din reviziile tehnice sau apărute accidental la ansamblurile, subansamblurile şi piesele din sistemele de frânare, direcţie, suspensie, transmisie, motor, echipament electric;
- verificarea şi repararea instalaţiei de aer condiţionat/climatizare;
- lucrări de tinichigerie efectuate asupra elementelor de caroserie corodate;
- lucrări de vopsitorie auto;
- lucrări de colantare.
Valoarea estimată fără TVA a contractului este de 66.569 lei..
10. Întreţinerea şi reparaţia tractoarelor marca Deutz-Fahr,
Obiectul contractului îl reprezintă prestarea serviciilor pentru "Întreţinerea şi reparaţia tractoarelor marca Deutz-Fahr aflate în dotarea parcului auto al Serviciului Administrativ Intervenţii".
Serviciul Administrativ Intervenţii execută lucrări de intervenţii necesare întreţinerii drumurilor judeţene, prin eliminarea rapidă, eficientă şi cu costuri minime a deficienţelor apărute la drumuri şi siguranţa rutieră.
Pentru realizarea atribuţiilor ce-i revin, Serviciul Administrativ Intervenţii dispune de două tractoare marca Deutz-Fahr, şi anume:
1. tractorul Deutz-Fahr, cu nr.de înmatriculare FN1, CIV nr.P039718;
2. tractorul Deutz-Fahr, cu nr.de înmatriculare FN2, CIV nr.P039725.
Informaţiile tehnice cu privire la tractoarele marca Deutz-Fahr se regăsesc în Anexa nr.1-Lot10 (fişier "Anexa nr.1-Lot10.pdf"), precum şi în Cărţile de Identitate a Vehiculelor (fişiere "CIV_P039718_FN1.pdf" şi "CIV_P039725_FN2.pdf"), prezentate în SEAP, secţiunea "Lista de fişiere care compun documentaţia de atribuire".
Pentru a putea circula şi lucra în condiţii de siguranţă, cu respectarea prevederilor legale privind siguranţa circulaţiei pe drumurile publice, tractoarele marca Deutz-Fahr, au nevoie de întreţinere şi reparaţii, ori de câte ori situaţia o impune.
În acest sens, se impune achiziţionarea unor servicii de reparaţii, întreţinere şi revizii la cele două tractoare marca Deutz-Fahr din dotarea parcului auto al Serviciului Administrativ Intervenţii, în conformitate cu specificaţiile tehnice din caietul de sarcini.
Serviciile de reparaţii se identifică şi se stabilesc în urma unei constatări/diagnoze tehnice de specialitate, a unor operaţiuni de demontare şi/sau reasamblare de piese de schimb, a unei probe de drum, sau combinaţii a acestor operaţii.
În cadrul contractului Autoritatea Contractantă solicită ca prestatorul să efectueze următoarele servicii:
- servicii de diagnoză;
- revizii tehnice periodice efectuate la intervale de timp/parcurs sau ore de funcţionare stabilite de producătorul autovehiculului;
- reparaţii curente rezultate din reviziile tehnice sau apărute accidental la ansamblurile, subansamblurile şi piesele din sistemele de frânare, direcţie, suspensie, transmisie, motor, echipament electric;
- verificarea şi repararea instalaţiei de aer condiţionat/climatizare;
- lucrări de tinichigerie efectuate asupra elementelor de caroserie corodate;
- lucrări de vopsitorie auto;
- lucrări de colantare.
Valoarea estimată fără TVA a contractului este de 49.624 lei..
9. Întreţinerea şi reparaţia buldoexcavatoarelor marca Caterpillar,
Obiectul contractului îl reprezintă prestarea serviciilor pentru "Întreţinerea şi reparaţia buldoexcavatoarelor marca Caterpillar aflate în dotarea parcului auto al Serviciului Administrativ Intervenţii".
Serviciul Administrativ Intervenţii execută lucrări de intervenţii necesare întreţinerii drumurilor judeţene, prin eliminarea rapidă, eficientă şi cu costuri minime a deficienţelor apărute la drumuri şi siguranţa rutieră.
Pentru realizarea atribuţiilor ce-i revin, Serviciul Administrativ Intervenţii dispune de două buldoexcavatoare marca Caterpillar, şi anume:
1. buldoexcavatorul Caterpillar 428F, cu nr.de înmatriculare MS01696;
2. buldoexcavatorul Caterpillar 428F, cu nr.de înmatriculare MS01697.
Informaţiile tehnice cu privire la buldoexcavatoarele marca Caterpillar se regăsesc în Anexa nr.1-Lot9 (fişier "Anexa nr.1-Lot9.pdf"), precum şi în Atestatele Tehnice ale vehiculelor (fişiere "AT_MS01696.pdf" şi "AT_MS01697.pdf"), prezentate în SEAP, secţiunea "Lista de fişiere care compun documentaţia de atribuire".
Pentru a putea circula şi lucra în condiţii de siguranţă, cu respectarea prevederilor legale privind siguranţa circulaţiei pe drumurile publice, buldoexcavatoarele marca Caterpillar, au nevoie de întreţinere şi reparaţii, ori de câte ori situaţia o impune.
În acest sens, se impune achiziţionarea unor servicii de reparaţii, întreţinere şi revizii la cele două buldoexcavatoare marca Caterpillar din dotarea parcului auto al Serviciului Administrativ Intervenţii, în conformitate cu specificaţiile tehnice din caietul de sarcini.
Serviciile de reparaţii se identifică şi se stabilesc în urma unei constatări/diagnoze tehnice de specialitate, a unor operaţiuni de demontare şi/sau reasamblare de piese de schimb, a unei probe de drum, sau combinaţii a acestor operaţii.
În cadrul contractului Autoritatea Contractantă solicită ca prestatorul să efectueze următoarele servicii:
- servicii de diagnoză;
- revizii tehnice periodice efectuate la intervale de timp/parcurs sau ore de funcţionare stabilite de producătorul autovehiculului;
- reparaţii curente rezultate din reviziile tehnice sau apărute accidental la ansamblurile, subansamblurile şi piesele din sistemele de frânare, direcţie, suspensie, transmisie, motor, echipament electric;
- verificarea şi repararea instalaţiei de aer condiţionat/climatizare;
- lucrări de tinichigerie efectuate asupra elementelor de caroserie corodate;
- lucrări de vopsitorie auto;
- lucrări de colantare.
Valoarea estimată fără TVA a contractului este de 89.476 lei..
4. Întreţinerea şi reparaţia autoutilitarelor marca Iveco,
Obiectul contractului îl reprezintă prestarea serviciilor pentru "Întreţinerea şi reparaţia autoutilitarelor marca Iveco aflate în dotarea parcului auto al Serviciului Administrativ Intervenţii".
Serviciul Administrativ Intervenţii execută lucrări de intervenţii necesare întreţinerii drumurilor judeţene, prin eliminarea rapidă, eficientă şi cu costuri minime a deficienţelor apărute la drumuri şi siguranţa rutieră.
Pentru realizarea atribuţiilor ce-i revin, Serviciul Administrativ Intervenţii dispune de o singură autoutilitară Iveco, cu nr. de înmatriculare MS59CJM.
Informaţiile tehnice cu privire la autoutilitara Iveco se regăsesc în Anexa nr.1-Lot4 (fişier "Anexa nr.1-Lot4.pdf"), precum şi în Cartea de Identitate a Vehiculului (fişier "CIV_MS59CJM.pdf"), prezentate în SEAP, secţiunea "Lista de fişiere care compun documentaţia de atribuire".
Pentru a putea circula şi lucra în condiţii de siguranţă, cu respectarea prevederilor legale privind siguranţa circulaţiei pe drumurile publice, autoutilitara Iveco, are nevoie de întreţinere şi reparaţii, ori de câte ori situaţia o impune.
În acest sens, se impune achiziţionarea unor servicii de reparaţii, întreţinere şi revizii la autoutilitara Iveco din dotarea parcului auto al Serviciului Administrativ Intervenţii, în conformitate cu specificaţiile tehnice din caietul de sarcini.
Serviciile de reparaţii se identifică şi se stabilesc în urma unei constatări/diagnoze tehnice de specialitate, a unor operaţiuni de demontare şi/sau reasamblare de piese de schimb, a unei probe de drum, sau combinaţii a acestor operaţii.
În cadrul contractului Autoritatea Contractantă solicită ca prestatorul să efectueze următoarele servicii:
- servicii de diagnoză;
- revizii tehnice periodice efectuate la intervale de timp/parcurs sau ore de funcţionare stabilite de producătorul autovehiculului;
- reparaţii curente rezultate din reviziile tehnice sau apărute accidental la ansamblurile, subansamblurile şi piesele din sistemele de frânare, direcţie, suspensie, transmisie, motor, echipament electric;
- verificarea şi repararea instalaţiei de aer condiţionat/climatizare;
- lucrări de tinichigerie efectuate asupra elementelor de caroserie corodate;
- lucrări de vopsitorie auto;
- lucrări de colantare.
Valoarea estimată fără TVA a contractului este de 39.665 lei..
13. Întreţinerea şi reparaţia încărcătoarelor frontale marca Avant,
Obiectul contractului îl reprezintă prestarea serviciilor pentru "Întreţinerea şi reparaţia încărcătoarelor frontale marca Avant aflate în dotarea parcului auto al Serviciului Administrativ Intervenţii".
Serviciul Administrativ Intervenţii execută lucrări de intervenţii necesare întreţinerii drumurilor judeţene, prin eliminarea rapidă, eficientă şi cu costuri minime a deficienţelor apărute la drumuri şi siguranţa rutieră.
Pentru realizarea atribuţiilor ce-i revin, Serviciul Administrativ Intervenţii dispune de un mini încărcător frontal Avant 423, cu nr. de înmatriculare MS01917.
Informaţiile tehnice cu privire la mini încărcătorul frontal Avant 423 se regăsesc în Anexa nr.1-Lot13 (fişier "Anexa nr.1-Lot13.pdf"), precum şi în Atestatul Tehnic al vehiculului (fişier "AT_MS01917.pdf"), prezentate în SEAP, secţiunea "Lista de fişiere care compun documentaţia de atribuire".
Pentru a putea circula şi lucra în condiţii de siguranţă, cu respectarea prevederilor legale privind siguranţa circulaţiei pe drumurile publice, mini încărcătorul frontal Avant 423, are nevoie de întreţinere şi reparaţii, ori de câte ori situaţia o impune.
În acest sens, se impune achiziţionarea unor servicii de reparaţii, întreţinere şi revizii la mini încărcătorul frontal Avant 423 din dotarea parcului auto al Serviciului Administrativ Intervenţii, în conformitate cu specificaţiile tehnice din caietul de sarcini.
Serviciile de reparaţii se identifică şi se stabilesc în urma unei constatări/diagnoze tehnice de specialitate, a unor operaţiuni de demontare şi/sau reasamblare de piese de schimb, a unei probe de drum, sau combinaţii a acestor operaţii.
În cadrul contractului Autoritatea Contractantă solicită ca prestatorul să efectueze următoarele servicii:
- servicii de diagnoză;
- revizii tehnice periodice efectuate la intervale de timp/parcurs sau ore de funcţionare stabilite de producătorul autovehiculului;
- reparaţii curente rezultate din reviziile tehnice sau apărute accidental la ansamblurile, subansamblurile şi piesele din sistemele de frânare, direcţie, suspensie, transmisie, motor, echipament electric;
- verificarea şi repararea instalaţiei de aer condiţionat/climatizare;
- lucrări de tinichigerie efectuate asupra elementelor de caroserie corodate;
- lucrări de vopsitorie auto;
- lucrări de colantare.
Valoarea estimată fără TVA a contractului este de 21.662 lei..
3. Întreţinerea şi reparaţia autoutilitarelor marca Ford,
Obiectul contractului îl reprezintă prestarea serviciilor pentru "Întreţinerea şi reparaţia autoutilitarelor marca Ford aflate în dotarea parcului auto al Serviciului Administrativ Intervenţii".
Serviciul Administrativ Intervenţii execută lucrări de intervenţii necesare întreţinerii drumurilor judeţene, prin eliminarea rapidă, eficientă şi cu costuri minime a deficienţelor apărute la drumuri şi siguranţa rutieră.
Pentru realizarea atribuţiilor ce-i revin, Serviciul Administrativ Intervenţii dispune de o singură autoutilitară Ford Transit, cu nr. de înmatriculare MS58CJM.
Informaţiile tehnice cu privire la autoutilitara Ford Transit se regăsesc în Anexa nr.1-Lot3 (fişier "Anexa nr.1-Lot3.pdf"), precum şi în Cartea de Identitate a Vehiculului (fişier "CIV_MS58CJM.pdf"), prezentate în SEAP, secţiunea "Lista de fişiere care compun documentaţia de atribuire".
Pentru a putea circula şi lucra în condiţii de siguranţă, cu respectarea prevederilor legale privind siguranţa circulaţiei pe drumurile publice, autoutilitara Ford Transit, are nevoie de întreţinere şi reparaţii, ori de câte ori situaţia o impune.
În acest sens, se impune achiziţionarea unor servicii de reparaţii, întreţinere şi revizii la autoutilitara Ford Transit din dotarea parcului auto al Serviciului Administrativ Intervenţii, în conformitate cu specificaţiile tehnice din caietul de sarcini.
Serviciile de reparaţii se identifică şi se stabilesc în urma unei constatări/diagnoze tehnice de specialitate, a unor operaţiuni de demontare şi/sau reasamblare de piese de schimb, a unei probe de drum, sau combinaţii a acestor operaţii.
În cadrul contractului Autoritatea Contractantă solicită ca prestatorul să efectueze următoarele servicii:
- servicii de diagnoză;
- revizii tehnice periodice efectuate la intervale de timp/parcurs sau ore de funcţionare stabilite de producătorul autovehiculului;
- reparaţii curente rezultate din reviziile tehnice sau apărute accidental la ansamblurile, subansamblurile şi piesele din sistemele de frânare, direcţie, suspensie, transmisie, motor, echipament electric;
- verificarea şi repararea instalaţiei de aer condiţionat/climatizare;
- lucrări de tinichigerie efectuate asupra elementelor de caroserie corodate;
- lucrări de vopsitorie auto;
- lucrări de colantare.
Valoarea estimată fără TVA a contractului este de 18.028 lei..
14. Întreţinerea şi reparaţia remorcilor,
Obiectul contractului îl reprezintă prestarea serviciilor pentru "Întreţinerea şi reparaţia remorcilor aflate în dotarea parcului auto al Serviciului Administrativ Intervenţii".
Serviciul Administrativ Intervenţii execută lucrări de intervenţii necesare întreţinerii drumurilor judeţene, prin eliminarea rapidă, eficientă şi cu costuri minime a deficienţelor apărute la drumuri şi siguranţa rutieră.
Pentru realizarea atribuţiilor ce-i revin, Serviciul Administrativ Intervenţii dispune de cinci remorci, şi anume:
1. remorca marca Autocar, cu nr.de înmatriculare MS07CJM;
2. remorca marca Humbaur, cu nr.de înmatriculare MS49CJM;
3. remorca marca EMME ENNE, cu nr.de înmatriculare MS57CJM;
4. remorca marca Niewiadow750, cu nr.de înmatriculare MS53CJM;
5. remorca tocător marca Caravagi Bio, cu nr.de înmatriculare MS54CJM
Informaţiile tehnice cu privire la cele cinci remorci se regăsesc în Anexa nr.1-Lot14 (fişier "Anexa nr.1-Lot14.pdf"), precum şi în Cărţile de Identitate a Vehiculelor (fişiere "CIV_MS07CJM.pdf", "CIV_MS49CJM.pdf", "CIV_MS57CJM.pdf", "CIV_MS53CJM.pdf" şi "CIV_MS54CJM.pdf"), prezentate în SEAP, secţiunea "Lista de fişiere care compun documentaţia de atribuire".
Pentru a putea circula şi lucra în condiţii de siguranţă, cu respectarea prevederilor legale privind siguranţa circulaţiei pe drumurile publice, cele cinci remorci, au nevoie de întreţinere şi reparaţii, ori de câte ori situaţia o impune.
În acest sens, se impune achiziţionarea unor servicii de reparaţii, întreţinere şi revizii la cele cinci remorci din dotarea parcului auto al Serviciului Administrativ Intervenţii, în conformitate cu specificaţiile tehnice din caietul de sarcini.
Serviciile de reparaţii se identifică şi se stabilesc în urma unei constatări/diagnoze tehnice de specialitate, a unor operaţiuni de demontare şi/sau reasamblare de piese de schimb, a unei probe de drum, sau combinaţii a acestor operaţii.
În cadrul contractului Autoritatea Contractantă solicită ca prestatorul să efectueze următoarele servicii:
- servicii de diagnoză;
- revizii tehnice periodice efectuate la intervale de timp/parcurs sau ore de funcţionare stabilite de producătorul autovehiculului;
- reparaţii curente rezultate din reviziile tehnice sau apărute accidental la ansamblurile, subansamblurile şi piesele din sistemele de frânare, direcţie, suspensie, transmisie, motor, echipament electric;
- verificarea şi repararea instalaţiei de aer condiţionat/climatizare;
- lucrări de tinichigerie efectuate asupra elementelor de caroserie corodate;
- lucrări de vopsitorie auto;
- lucrări de colantare.
Valoarea estimată fără TVA a contractului este de 27.048 lei..
7. Întreţinerea şi reparaţia autoutilitarelor marca Toyota,
Obiectul contractului îl reprezintă prestarea serviciilor pentru "Întreţinerea şi reparaţia autoutilitarelor marca Toyota aflate în dotarea parcului auto al Serviciului Administrativ Intervenţii".
Serviciul Administrativ Intervenţii execută lucrări de intervenţii necesare întreţinerii drumurilor judeţene, prin eliminarea rapidă, eficientă şi cu costuri minime a deficienţelor apărute la drumuri şi siguranţa rutieră.
Pentru realizarea atribuţiilor ce-i revin, Serviciul Administrativ Intervenţii dispune de o singură autoutilitară Toyota Hilux, cu nr. de înmatriculare MS16CJM.
Informaţiile tehnice cu privire la autoutilitara Toyota Hilux se regăsesc în Anexa nr.1-Lot7 (fişier "Anexa nr.1-Lot7.pdf"), precum şi în Cartea de Identitate a Vehiculului (fişier "CIV_MS16CJM.pdf"), prezentate în SEAP, secţiunea "Lista de fişiere care compun documentaţia de atribuire".
Pentru a putea circula şi lucra în condiţii de siguranţă, cu respectarea prevederilor legale privind siguranţa circulaţiei pe drumurile publice, autoutilitara Toyota Hilux, are nevoie de întreţinere şi reparaţii, ori de câte ori situaţia o impune.
În acest sens, se impune achiziţionarea unor servicii de reparaţii, întreţinere şi revizii la autoutilitara Toyota Hilux din dotarea parcului auto al Serviciului Administrativ Intervenţii, în conformitate cu specificaţiile tehnice din caietul de sarcini.
Serviciile de reparaţii se identifică şi se stabilesc în urma unei constatări/diagnoze tehnice de specialitate, a unor operaţiuni de demontare şi/sau reasamblare de piese de schimb, a unei probe de drum, sau combinaţii a acestor operaţii.
În cadrul contractului Autoritatea Contractantă solicită ca prestatorul să efectueze următoarele servicii:
- servicii de diagnoză;
- revizii tehnice periodice efectuate la intervale de timp/parcurs sau ore de funcţionare stabilite de producătorul autovehiculului;
- reparaţii curente rezultate din reviziile tehnice sau apărute accidental la ansamblurile, subansamblurile şi piesele din sistemele de frânare, direcţie, suspensie, transmisie, motor, echipament electric;
- verificarea şi repararea instalaţiei de aer condiţionat/climatizare;
- lucrări de tinichigerie efectuate asupra elementelor de caroserie corodate;
- lucrări de vopsitorie auto;
- lucrări de colantare.
Valoarea estimată fără TVA a contractului este de 17.970 lei..
11. Întreţinerea şi reparaţia tractoarelor marca Kubota,
Obiectul contractului îl reprezintă prestarea serviciilor pentru "Întreţinerea şi reparaţia tractoarelor marca Kubota aflate în dotarea parcului auto al Serviciului Administrativ Intervenţii".
Serviciul Administrativ Intervenţii execută lucrări de intervenţii necesare întreţinerii drumurilor judeţene, prin eliminarea rapidă, eficientă şi cu costuri minime a deficienţelor apărute la drumuri şi siguranţa rutieră.
Pentru realizarea atribuţiilor ce-i revin, Serviciul Administrativ Intervenţii dispune de un singur tractor Kubota M111, cu nr. de înmatriculare MS01879.
Informaţiile tehnice cu privire la tractorul Kubota M111 se regăsesc în Anexa nr.1-Lot11 (fişier "Anexa nr.1-Lot11.pdf"), precum şi în Cartea de Identitate a Vehiculului (fişier "CIV_MS01879.pdf"), prezentate în SEAP, secţiunea "Lista de fişiere care compun documentaţia de atribuire".
Pentru a putea circula şi lucra în condiţii de siguranţă, cu respectarea prevederilor legale privind siguranţa circulaţiei pe drumurile publice, tractorul Kubota M111, are nevoie de întreţinere şi reparaţii, ori de câte ori situaţia o impune.
În acest sens, se impune achiziţionarea unor servicii de reparaţii, întreţinere şi revizii la tractorul Kubota M111 din dotarea parcului auto al Serviciului Administrativ Intervenţii, în conformitate cu specificaţiile tehnice din caietul de sarcini.
Serviciile de reparaţii se identifică şi se stabilesc în urma unei constatări/diagnoze tehnice de specialitate, a unor operaţiuni de demontare şi/sau reasamblare de piese de schimb, a unei probe de drum, sau combinaţii a acestor operaţii.
În cadrul contractului Autoritatea Contractantă solicită ca prestatorul să efectueze următoarele servicii:
- servicii de diagnoză;
- revizii tehnice periodice efectuate la intervale de timp/parcurs sau ore de funcţionare stabilite de producătorul autovehiculului;
- reparaţii curente rezultate din reviziile tehnice sau apărute accidental la ansamblurile, subansamblurile şi piesele din sistemele de frânare, direcţie, suspensie, transmisie, motor, echipament electric;
- verificarea şi repararea instalaţiei de aer condiţionat/climatizare;
- lucrări de tinichigerie efectuate asupra elementelor de caroserie corodate;
- lucrări de vopsitorie auto;
- lucrări de colantare.
Valoarea estimată fără TVA a contractului este de 49.619 lei..
8. Întreţinerea şi reparaţia autoutilitarelor marca Renault,
Obiectul contractului îl reprezintă prestarea serviciilor pentru "Întreţinerea şi reparaţia autoutilitarelor marca Renault aflate în dotarea parcului auto al Serviciului Administrativ Intervenţii".
Serviciul Administrativ Intervenţii execută lucrări de intervenţii necesare întreţinerii drumurilor judeţene, prin eliminarea rapidă, eficientă şi cu costuri minime a deficienţelor apărute la drumuri şi siguranţa rutieră.
Pentru realizarea atribuţiilor ce-i revin, Serviciul Administrativ Intervenţii dispune de o singură autoutilitară Renault Kango, cu nr. de înmatriculare MS08PIM.
Informaţiile tehnice cu privire la autoutilitara Renault Kango se regăsesc în Anexa nr.1-Lot8 (fişier "Anexa nr.1-Lot8.pdf"), precum şi în Cartea de Identitate a Vehiculului (fişier "CIV_MS08PIM.pdf"), prezentate în SEAP, secţiunea "Lista de fişiere care compun documentaţia de atribuire".
Pentru a putea circula şi lucra în condiţii de siguranţă, cu respectarea prevederilor legale privind siguranţa circulaţiei pe drumurile publice, autoutilitara Renault Kango, are nevoie de întreţinere şi reparaţii, ori de câte ori situaţia o impune.
În acest sens, se impune achiziţionarea unor servicii de reparaţii, întreţinere şi revizii la autoutilitara Renault Kango din dotarea parcului auto al Serviciului Administrativ Intervenţii, în conformitate cu specificaţiile tehnice din caietul de sarcini.
Serviciile de reparaţii se identifică şi se stabilesc în urma unei constatări/diagnoze tehnice de specialitate, a unor operaţiuni de demontare şi/sau reasamblare de piese de schimb, a unei probe de drum, sau combinaţii a acestor operaţii.
În cadrul contractului Autoritatea Contractantă solicită ca prestatorul să efectueze următoarele servicii:
- servicii de diagnoză;
- revizii tehnice periodice efectuate la intervale de timp/parcurs sau ore de funcţionare stabilite de producătorul autovehiculului;
- reparaţii curente rezultate din reviziile tehnice sau apărute accidental la ansamblurile, subansamblurile şi piesele din sistemele de frânare, direcţie, suspensie, transmisie, motor, echipament electric;
- verificarea şi repararea instalaţiei de aer condiţionat/climatizare;
- lucrări de tinichigerie efectuate asupra elementelor de caroserie corodate;
- lucrări de vopsitorie auto;
- lucrări de colantare.
Valoarea estimată fără TVA a contractului este de 13.952 lei..
12. Întreţinerea şi reparaţia maşinilor de marcaj marca Hofmann,
Obiectul contractului îl reprezintă prestarea serviciilor pentru "Întreţinerea şi reparaţia maşinilor de marcaj marca Hofmann aflate în dotarea parcului auto al Serviciului Administrativ Intervenţii".
Serviciul Administrativ Intervenţii execută lucrări de intervenţii necesare întreţinerii drumurilor judeţene, prin eliminarea rapidă, eficientă şi cu costuri minime a deficienţelor apărute la drumuri şi siguranţa rutieră.
Pentru realizarea atribuţiilor ce-i revin, Serviciul Administrativ Intervenţii dispune de o singură maşină de marcaj Hofmann H18-1, cu nr. de înmatriculare MS01695.
Informaţiile tehnice cu privire la maşina de marcaj Hofmann H18-1 se regăsesc în Anexa nr.1-Lot12 (fişier "Anexa nr.1-Lot12.pdf"), precum şi în Atestatul Tehnic al vehiculului (fişier "AT_MS01695.pdf"), prezentate în SEAP, secţiunea "Lista de fişiere care compun documentaţia de atribuire".
Pentru a putea circula şi lucra în condiţii de siguranţă, cu respectarea prevederilor legale privind siguranţa circulaţiei pe drumurile publice, maşina de marcaj Hofmann H18-1, are nevoie de întreţinere şi reparaţii, ori de câte ori situaţia o impune.
În acest sens, se impune achiziţionarea unor servicii de reparaţii, întreţinere şi revizii la maşina de marcaj Hofmann H18-1 din dotarea parcului auto al Serviciului Administrativ Intervenţii, în conformitate cu specificaţiile tehnice din caietul de sarcini.
Serviciile de reparaţii se identifică şi se stabilesc în urma unei constatări/diagnoze tehnice de specialitate, a unor operaţiuni de demontare şi/sau reasamblare de piese de schimb, a unei probe de drum, sau combinaţii a acestor operaţii.
În cadrul contractului Autoritatea Contractantă solicită ca prestatorul să efectueze următoarele servicii:
- servicii de diagnoză;
- revizii tehnice periodice efectuate la intervale de timp/parcurs sau ore de funcţionare stabilite de producătorul autovehiculului;
- reparaţii curente rezultate din reviziile tehnice sau apărute accidental la ansamblurile, subansamblurile şi piesele din sistemele de frânare, direcţie, suspensie, transmisie, motor, echipament electric;
- verificarea şi repararea instalaţiei de aer condiţionat/climatizare;
- lucrări de tinichigerie efectuate asupra elementelor de caroserie corodate;
- lucrări de vopsitorie auto;
- lucrări de colantare.
Valoarea estimată fără TVA a contractului este de 36.498 lei..
1. Întreţinerea şi reparaţia autoutilitarelor marca VW,
Obiectul contractului îl reprezintă prestarea serviciilor pentru "Întreţinerea şi reparaţia autoutilitarelor marca VW aflate în dotarea parcului auto al Serviciului Administrativ Intervenţii".
Serviciul Administrativ Intervenţii execută lucrări de intervenţii necesare întreţinerii drumurilor judeţene, prin eliminarea rapidă, eficientă şi cu costuri minime a deficienţelor apărute la drumuri şi siguranţa rutieră.
Pentru realizarea atribuţiilor ce-i revin, Serviciul Administrativ Intervenţii dispune de o singură autoutilitară VW Caddy, cu nr. de înmatriculare MS52CJM.
Informaţiile tehnice cu privire la autoutilitara VW Caddy se regăsesc în Anexa nr.1-Lot1 (fişier "Anexa nr.1-Lot1.pdf"), precum şi în Cartea de Identitate a Vehiculului (fişier "CIV_MS52CJM.pdf"), prezentate în SEAP, secţiunea "Lista de fişiere care compun documentaţia de atribuire".
Pentru a putea circula şi lucra în condiţii de siguranţă, cu respectarea prevederilor legale privind siguranţa circulaţiei pe drumurile publice, autoutilitara VW Caddy, are nevoie de întreţinere şi reparaţii, ori de câte ori situaţia o impune.
În acest sens, se impune achiziţionarea unor servicii de reparaţii, întreţinere şi revizii la autoutilitara VW Caddy din dotarea parcului auto al Serviciului Administrativ Intervenţii, în conformitate cu specificaţiile tehnice din caietul de sarcini.
Serviciile de reparaţii se identifică şi se stabilesc în urma unei constatări/diagnoze tehnice de specialitate, a unor operaţiuni de demontare şi/sau reasamblare de piese de schimb, a unei probe de drum, sau combinaţii a acestor operaţii.
În cadrul contractului Autoritatea Contractantă solicită ca prestatorul să efectueze următoarele servicii:
- servicii de diagnoză;
- revizii tehnice periodice efectuate la intervale de timp/parcurs sau ore de funcţionare stabilite de producătorul autovehiculului;
- reparaţii curente rezultate din reviziile tehnice sau apărute accidental la ansamblurile, subansamblurile şi piesele din sistemele de frânare, direcţie, suspensie, transmisie, motor, echipament electric;
- verificarea şi repararea instalaţiei de aer condiţionat/climatizare;
- lucrări de tinichigerie efectuate asupra elementelor de caroserie corodate;
- lucrări de vopsitorie auto;
- lucrări de colantare.
Valoarea estimată fără TVA a contractului este de 17.470 lei..