Spaţiile verzi din municipiul Satu Mare, sunt alcătuite din: parcuri, scuaruri, aliniamente stradale, cvartalele de locuit şi alte amplasamente care nu se află în administrarea altor persoane juridice şi care au în compoziţie suprafeţe înierbate, rabate de flori, arbori şi arbuşti ornamentali, garduri vii, piese de mobilier urban, alei şi alte dotări.
În conformitate cu prevederile art. 3 alin. (1), lit. b). din Ordonanţa n...
Spaţiile verzi din municipiul Satu Mare, sunt alcătuite din: parcuri, scuaruri, aliniamente stradale, cvartalele de locuit şi alte amplasamente care nu se află în administrarea altor persoane juridice şi care au în compoziţie suprafeţe înierbate, rabate de flori, arbori şi arbuşti ornamentali, garduri vii, piese de mobilier urban, alei şi alte dotări.
În conformitate cu prevederile art. 3 alin. (1), lit. b). din Ordonanţa nr. 71 /2002 (*actualizată*), privind organizarea şi funcţionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat de interes local, autorităţile administraţiei publice locale au atribuţii pentru amenajarea şi întreţinerea zonelor verzi, a parcurilor şi grădinilor publice, a terenurilor de sport, a locurilor de agrement şi a locurilor de joacă pentru copii.
Ansamblul activităţilor din domeniul spaţiilor verzi se împart astfel:
- Activităţi de întreţinere a zonelor verzi,
- Activităţi de amenajare a zonelor verzi.
Acordurile cadru de prestări servicii privind întreţinerea zonelor verzi din Municipiul Satu Mare vor expira în 31 iulie 2022. Pentru a asigura continuitatea serviciilor de întreţinere şi amenajare a spaţiilor verzi se impune iniţierea procedurii de atribuire şi finalizarea acesteia până la expirarea prezentelor acorduri-cadru.
Cantităţile minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent pentru fiecare lot sunt precizate în Anexa 2 a Caietului de sarcini pentru Lot 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 şi 10.
Cantităţile minime şi maxime estimate pe durata întregului acord-cadru pentru fiecare lot sunt precizate în Anexa 3 a Caietului de sarcini pentru Lot 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 şi 10.
Conf prev art 160 (2) din Legea 98/2016 modificat prin OUG 107/2017, autoritatea contractanta va raspunde la clarificari in a 10-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Totodata numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 20 zile.