Lucrarile necesare a fi executate se refera la repararea sau inlocuirea elementelor de sarpanta, a invelitorilor din tigla si tabla, refacerea hidroizolatiilor la acoperisurile terasa, repararea sau inlocuirea jgheaburilor sau a burlanelor, zugraveli interioare si exterioare a cladirilor, vopsitorii interioare si exterioare, inlocuirea tamplariei vechi care nu se mai poate repara, inlocuirea geamurilor sparte, inlocuirea pa...
Lucrarile necesare a fi executate se refera la repararea sau inlocuirea elementelor de sarpanta, a invelitorilor din tigla si tabla, refacerea hidroizolatiilor la acoperisurile terasa, repararea sau inlocuirea jgheaburilor sau a burlanelor, zugraveli interioare si exterioare a cladirilor, vopsitorii interioare si exterioare, inlocuirea tamplariei vechi care nu se mai poate repara, inlocuirea geamurilor sparte, inlocuirea pardoselilor degradate, inlocuirea de tronsoane din retelele de alimentare cu apa potabila si de canalizare in vederea limitarii piederilor din retele si reducerii cheltuielilor cu utilitatile, repararea sau inlocuirea instalatiilor sanitare, de incalzire, electrice, repararea si curatarea unor sobe de teracota si a unor cosuri de fum, repararea platformelor, peroanelor si bordurilor din statiile CF.
Lucrarile se vor executa la cladirile de pe raza SRCF Constanta utilizate in activitatea de exploatare si intretinere feroviara nominalizate in ANEXA la caietul de sarcini.
Valoarea celui mai mare contract subsecvent este: 1.250.000,00 lei fără TVA, pentru o perioadă de 6 luni.
Numar zile până la care operatorii economici pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 22 zile
Entitatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari în a 12-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
CLAUZA SUSPENSIVA: Procedura de atribuire a contractului de achiziţie sectorială este iniţiată sub incidenţa unei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie sectorială este condiţionată de alocarea fondurilor cu această destinaţie, sau cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor, în conformitate cu prevederile art. 10 alin. (1) lit. (e) din Ordonanţa nr. 26/2013, actualizată.