Descrierea achiziţiei publice:
Clădirea dispune de trei zone de acces (intrare/ieşire), după cum urmează:
- Accesul principal în instituţie este organizat în Corpul A (turn) şi dispune de scară şi lift, până la ultimul nivel.
Pe această zonă au acces persoanele din conducerea instituţiei, consilierii judeţeni, delegaţiile şi reprezentanţii consiliilor locale care au contact cu Biroul Coordonare Consilii Locale, existe...
Descrierea achiziţiei publice:
Clădirea dispune de trei zone de acces (intrare/ieşire), după cum urmează:
- Accesul principal în instituţie este organizat în Corpul A (turn) şi dispune de scară şi lift, până la ultimul nivel.
Pe această zonă au acces persoanele din conducerea instituţiei, consilierii judeţeni, delegaţiile şi reprezentanţii consiliilor locale care au contact cu Biroul Coordonare Consilii Locale, existent la parter.
- Accesul secundar (1) este organizat în Corpul B şi comunică direct cu registratura/zonă audienţe. Pe această zonă au acces: personalul instituţiei, persoanele din exterior care au stabilite audienţe, precum şi persoanele care au de depus/ridicat acte, corespondenţă, etc.
- Accesul secundar (2) este organizat în Corpul B şi dispune de scară, până la ultimul nivel (etajul trei). Pe acestă zonă are acces numai personalul instituţiei.
- Accesul secundar (3) este organizat în Corpul B şi comunică cu Sala de spectacole. Pe această zonă au acces: persoanele care participă la şedinţele Consiliului Judeţean Vâlcea, precum şi publicul/artiştii care participă la spectacole organizate.
Accesul secundar (1) – registratură este organizat în Corpul B al clădirii Consiliului Judeţean Vâlcea, acesta comunicând direct cu registratura, cu zona de audienţe, precum şi cu Sala Mare, unde au loc sedinţe sau întâlniri cu delegaţiile din alte instituţii publice centrale/locale.
Astfel, având în vedere că prin accesul secundar 1 – registratură, au acces reprezentanţii consiliilor locale (primari, viceprimari, alţi funcţionari), persoanele din exteriorul instituţiei care au de depus/ridicat corespondenţă, avize/acorduri/documentaţii, acte, petiţii de la registratura instituţiei sau cetăţeni care au stabilite audienţe, este necesară modernizarea şi reorganizarea holului secundar 1 – registratură, ce cuprinde zona de aşteptare, spaţiul aferent registraturii interne/externe, a sălii de audienţe şi a birourilor existente la parter, aferente Direcţiei Generale Administraţie Locală, prin executarea de lucrări de construcţii noi, ce presupun crearea de spaţii independente şi fluxuri noi (reorganizarea căilor de acces existente).
Lucrările propuse pentru achiziţie sunt următoarele:
- Desfaceri elemente din beton (scări acces, rampă, etc);
- Desfacerea pereţilor de compartimentare a spaţiilor - birourilor existente;
- Realizare de compatimentări uşoare, din pereţi de gips-carton, rezistenţi la foc (min.2 h), pentru spaţiile propuse la parter, respectiv: registratura externă/internă, sala de audienţe, birouri, holuri acces birouri şi registratură, hol acces principal prevăzut cu cabină/birouri poartă, zona aşteptare, etc.;
- Realizare tavane false casetate, noi;
- Montare pardoseli din parchet laminat, rezistent la trafic sau mochetă;
- Desfacere şi montare tâmplărie interioară ;
- Înlocuire tâmplărie exterioară (uşă dublă din aluminiu eloxat tricameral cu
geam termopan);
- Refacere instalaţii electrice, curenţi slabi (prize), internet, etc.;
- Refacere instalaţii termice;
- Reamenajare rampă acces;
- Alte lucrări identificate şi menţionate în tema de proiectare;
- Dotări/mobilier în zona de aşteptare, suport steaguri, panouri afişaj, etc.
Lucrările propuse sunt lucrări noi, de compartimentare uşoară, care nu afectează structura de rezistenţă a clădirii.
Pentru realizarea acestor lucrări este necesară achiziţionarea serviciului de întocmire a documentaţiei tehnico-economice şi de execuţie lucrări de construcţii.
Documentaţia tehnică va cuprinde:
a) tema de proiectare;
b) documentaţia tehnico-economică pentru obţinerea certificatului de urbanism;
c) documentaţia tehnico-economică pentru obţinere avize şi acorduri, prevăzute în certificatul de urbanism;
d) Documentaţie de avizare a lucrărilor de intervenţii (DALI), (studiu de impact asupra mediului; studii geologice; de stabilitate a terenului; plan de amplasament vizat de OCPI pentru imobilul pe care se propune a se realiza investiţia; plan de situaţie privind amplasarea obiectivelor investiţiei cu propunerile de intervenţie figurate, vizat de OCPI, etc., dacă este cazul), alte studii şi/ sau documentaţii care trebuie elaborate în conformitate cu prevederile legislaţiei în vigoare în domeniu, dacă este cazul, în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/ proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare.
e) proiectul pentru autorizarea executării lucrărilor de construire PAC, conform Anexei nr.1 la Legea nr.50/1991 privind autorizarea execuţiei lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
f) proiectul de organizare a execuţiei lucrărilor (POE);
g) proiect tehnic (caiete de sarcini, liste cu cantităţi de lucrări cu încadrarea pe articole de deviz, deviz general şi devize pe obiecte, graficul de execuţie fizic şi valoric, detalii de execuţie), program de urmărire şi control pe faze a execuţiei lucrărilor, program pentru asigurarea urmăririi curente a comportării în timp a lucrării, plan de securitate şi sănătate în muncă elaborat în conformitate cu prevederile legislative în domeniu.
h) asistenta tehnica pe parcursul contractului.
Orice modificare care intervine pe parcurs în legislaţia şi regulamentele în materie (apariţia unor standarde noi, abrogarea şi înlocuirea unor standarde existente, etc.), se aplică în conformitate cu prevederile legale. În astfel de situaţii, Proiectantul este obligat să realizeze modificările care se impun.
Durata de realizare a lucrărilor este de 6 luni, durata ce reprezinta durata de prestare efectiva a contractului (elaborare documentatie tehnico-economica si executie).