Sediul Consiliului Judeţean Vâlcea este o clădire administrativă, în care funcţionează aparatul de specialitate din subordinea Preşedintelui Consiliului Judeţean Vâlcea, compus din: cabinet preşedinte, cabinetele vicepreşedinţilor, direcţiile, serviciile, birourile, compartimentele, ş.a., din această instituţie publică. Construcţia a fost realizată în perioada anilor 1970 - 1975 şi este compusă din două corpuri principale d...
Sediul Consiliului Judeţean Vâlcea este o clădire administrativă, în care funcţionează aparatul de specialitate din subordinea Preşedintelui Consiliului Judeţean Vâlcea, compus din: cabinet preşedinte, cabinetele vicepreşedinţilor, direcţiile, serviciile, birourile, compartimentele, ş.a., din această instituţie publică. Construcţia a fost realizată în perioada anilor 1970 - 1975 şi este compusă din două corpuri principale de clădire: Corpul A (turn), cu un regim de înălţime de P+7 etaje şi Corpul B, cu un regim de înălţime de P+3 etaje şi Sala de spectacole, cu regim de înălţime, P înalt. Contractul de achiziţie publică cuprinde:
- Lucrări de compartimentare, asa cum sunt descrise in Caietul de sarcini;
- Servicii de proiectare tehnică pentru lucrări publice - Documentatie tehnica, asa cum sunt prezentate in Caietul de sarcini.
Lucrările propuse sunt lucrări noi, de compartimentare uşoară, care nu afectează structura de rezistenţă a clădirii.
Pentru realizarea acestor lucrări este necesară achiziţionarea serviciului de întocmire a documentaţiei tehnico-economice şi de execuţie lucrări de construcţii.
Valoarea totala estimata a achizitiei, fara TVA (servicii de proiectare + executie lucrari) = 54.621,85+268.907,56 = 323.529,41 lei.
Nota:
În conformitate cu prevederile art.160 alin.(1) şi (2) şi art.161 alin.(2) din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice cu modificările şi completările ulterioare, autoritatea contractantă stabileşte următoarele:
1. Operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie publică pot solicita clarificari cu privire la documentaţia de atribuire cu 12 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
2. Autoritatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare / informatiilor suplimentare în a 6 a zi inainte de depunerea ofertelor in masura în care solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate în termenul prevazut la punctul I.1) din fişa de date, respectiv 12 zile.
Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data menţionată de catre autoritatea contractanta prin Fisa de date, se va considera ca fiind tardiva.
Atat solicitarile de clarificari ale operatorilor economici in legatura cu documentatia de atribuire, cat si raspunsul autorităţii contractante la solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare, se vor publica în SEAP la secţiunea specifică, disponibilă în sistemul informatic.