Execuţia va cuprinde următoarele operaţiuni, lista nefiind limitativă, lucrările fiind descrise în caietul de sacini:
- Lucrări de dezafectare a echipamentelor / conductelor vechi;
- Lucrări de construcţii privind noua amenajare a camerei centralei de ventilaţie, după demontarea echipamentelor: gresie, zugraveli, montare de uşi metalice;
- Lucrări de instalaţii / montaj şi P.I.F echipamente : CTA 12.500mc/h - 1 buc, CTA 5....
Execuţia va cuprinde următoarele operaţiuni, lista nefiind limitativă, lucrările fiind descrise în caietul de sacini:
- Lucrări de dezafectare a echipamentelor / conductelor vechi;
- Lucrări de construcţii privind noua amenajare a camerei centralei de ventilaţie, după demontarea echipamentelor: gresie, zugraveli, montare de uşi metalice;
- Lucrări de instalaţii / montaj şi P.I.F echipamente : CTA 12.500mc/h - 1 buc, CTA 5.000mc/h - 2 buc, Ventilator evacuare 5.000mc/h - 2 buc, Tablouri electrice de acţionare şi comandă CTA - 3 buc, pompa de circulaţie agent termic - 1 buc, înlocuire corpuri de iluminat şi aparate de comutaţie, prize în camera centralelor de tratare aer.
Înlocuirea centralelor de tratare aer existente conduce la asigurarea parametrilor optimi de funcţionare, la siguranţa în funcţionare, la respectarea normativelor în vigoare, dintre care menţionăm : I5/2010 Normativ pentru proiectarea, executarea şi exploatarea instalaţiilor de ventilaţie şi climatizare, P118/2013 Normativ privind securitatea la incendiu a construcţiilor.
Durata contractului de achiziţie publică de furnizare de echipamente şi montaj: 12 luni de la semnare.
Durata de execuţie pentru procurarea echipamentelor, execuţia lucrărilor accesorii inclusiv punerea în funcţiune a utilajelor: 6 luni de la emiterea Ordinului de începere şi predarea amplasamentului (sau conform termenului ofertat în cadrul ofertei declarate câştigătoare);