Obiectul contractului ce rezulta din aceasta procedura este executia tuturor lucrarilor identificate prin Proiectul Tehnic intocmit de catre S.C. STIGMA BUILDING MANAGEMENT S.B.M.S.R.L, avand Numar proiect 53/531/2021, elaborat in Mai 2022.
Autoritatea Contractanta doreşte să realizeze Execuţia lucrărilor privind infiintarea si dotarea unei gradinite in Comuna Budila, judeţul Braşov, lucrari ce sunt realizate în cadrul proi...
Obiectul contractului ce rezulta din aceasta procedura este executia tuturor lucrarilor identificate prin Proiectul Tehnic intocmit de catre S.C. STIGMA BUILDING MANAGEMENT S.B.M.S.R.L, avand Numar proiect 53/531/2021, elaborat in Mai 2022.
Autoritatea Contractanta doreşte să realizeze Execuţia lucrărilor privind infiintarea si dotarea unei gradinite in Comuna Budila, judeţul Braşov, lucrari ce sunt realizate în cadrul proiectului cu titlul ,,Cheia viitorului- Incluziune socială în comuna Budila" derulat in cadrul "Programul Dezvoltare locală, reducerea sărăciei şi creşterea incluziunii romilor", finanţat prin Granturile SEE şi Norvegiene 2014-2021.
Valoarea contractului a fost estimată la 3.401.868,33 lei fara TVA, conform Devizului general al investitiei si a Listelor cuprinzand cantitatile de lucrari oferite de proiectant.
Deviz General – linii bugetare
Capitolul 1 Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului = 50.000 lei
1.2 Amenajarea terenului = 20.000 lei
1.3 Amenajari pentru protectia mediului si
aducerea terenului la starea initiala = 15.000 lei
1.4 Cheltuieli pentru relocarea/protectia utilitatilor = 15.000 lei
Capitolul 2 = 30.000 lei
2. Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii = 30.000 lei
Capitolul 4-Cheltuieli pentru investitia de baza = 3.312.407,43 lei
4.1 Constructii şi instalaţii = 3,046,087.90 lei
4.2 Montaj utilaje tehnologice = 0 lei
4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si
functionale care necesita montaj = 266,319.53 lei
Capitolul 5- Alte Cheltuieli = 9.460,90 lei
5.1 Organizare de santier = 9.460,90 lei
Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu va cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute cuprinsa în bugetul proiectului (devizul general). Aceasta va putea fi utilizată în ipoteza în care apar pe parcursul execuţiei contractului cheltuieli cu lucrări care nu prezintă modificări substanţiale ale contractului de achiziţie publică şi cu respectarea cadrului legal aplicabil la acel moment. Modificarea contractului de achiziţie publică în cursul perioadei sale de valabilitate, se face cu în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea 98/016 cu modificarile şi completările ulterioare.
Valoarea pct. 4.5 – Dotari din cadrul cap. 4 NU este cuprinsa în prezenta procedura. Pentru realizarea acestor achizitii se vor derula proceduri separate.
Numărul de zile înainte de termenul-limită pentru primirea Ofertelor până când Ofertanţii pot solicita clarificări = 10 zile
Numărul de zile înaintea termenului limită de primire a Ofertelor la care Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet la toate solicitările de clarificări şi/sau informaţii suplimentare primite de la operatorii economici interesaţi = 7 zile
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SICAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).