Autoritatea contractantă intenţionează să încheie un acord-cadru de achiziție de produse pentru fiecare lot în parte, pentru
o perioadă de 48 luni, cu un singur operator economic, fără reluarea competiției, constând în achiziția de:lot 1: - Pantofi
tactici: minim 500 și maxim 45.000 perechi, conform specificațiilor tehnice anexate la caietul de sarcini;lot 2:- Ghete tactice:
minim 500 și maxim 30.000 perec...
Autoritatea contractantă intenţionează să încheie un acord-cadru de achiziție de produse pentru fiecare lot în parte, pentru
o perioadă de 48 luni, cu un singur operator economic, fără reluarea competiției, constând în achiziția de:lot 1: - Pantofi
tactici: minim 500 și maxim 45.000 perechi, conform specificațiilor tehnice anexate la caietul de sarcini;lot 2:- Ghete tactice:
minim 500 și maxim 30.000 perechi, conform specificațiilor tehnice anexate la caietul de sarcini;Cantitatea estimată care
va face obiectul contractului subsecvent:lot 1: - Pantofi tactici: minim 50 și maxim 3.000 perechi;lot 2:- Ghete tactice:
minim 50 și maxim 3.000 perechi;Valoarea celui mai mare contract subsecvent va fi de:• 1.800.000,00 lei fără TVA pentru Lotul
nr. 1;• 2.550.000,00 lei fără TVA pentru Lotul nr. 2;Termenul de livrare al produselor pentru ambele loturi este de 5 luni
de la data semnării contractului subsecvent de către ultima parte, cu excepția contractelor subsecvente încheiate pentru echiparea
absolvenților de școli militare (pentru o cantitate maximă de 300 perechi din fiecare articol) care vor avea un termen de
livrare de 2 luni.Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor
suplimentare, o singura data, în a 11-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, în măsura în care aceste solicitări
au fost transmise în termenul menționat la SECTIUNEA I, respectiv 19 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor,
astfel: – Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 19;
– Termen de raspuns al autoritatii la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare – a 11 a zi;Pentru respectarea principiului
tratamentului egal, operatorii economici interesati vor respecta prevederile notificarii ANAP nr. 247 cu privire la modalitatea
de transmitere a solicitărilor de clarificări și a informațiilor suplimentare la documentațiile de atribuire / răspunsurile
formulate în cazul desfășurării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziție publică prin intermediul mijloacelor
electronice (on-line), in sensul ca documentele atasate la sectiunea "Intrebari" NU VOR CONTINE DATELE DE IDENTIFICAREA ALE
ACESTORA, intrucat acestea vor deveni publice in momentul transmiterii raspunsului de catre autoritatea contractanta!