Feedback
I.D.: 94418808

Încălțăminte – uniforma de serviciu

Data publicarii
11.03.24 Exista 345.307 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
35811200
Termenul limita pentru depunere:
15.04.24 15:00
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă intenţionează să încheie un acord-cadru de achiziție de produse pentru fiecare lot în parte, pentru o perioadă de 48 luni, cu un singur operator economic, fără reluarea competiției, constând în achiziția de:lot 1: - Pantofi tactici: minim 500 și maxim 45.000 perechi, conform specificațiilor tehnice anexate la caietul de sarcini;lot 2:- Ghete tactice: minim 500 și maxim 30.000 perec...
Autoritatea contractantă intenţionează să încheie un acord-cadru de achiziție de produse pentru fiecare lot în parte, pentru o perioadă de 48 luni, cu un singur operator economic, fără reluarea competiției, constând în achiziția de:lot 1: - Pantofi tactici: minim 500 și maxim 45.000 perechi, conform specificațiilor tehnice anexate la caietul de sarcini;lot 2:- Ghete tactice: minim 500 și maxim 30.000 perechi, conform specificațiilor tehnice anexate la caietul de sarcini;Cantitatea estimată care va face obiectul contractului subsecvent:lot 1: - Pantofi tactici: minim 50 și maxim 3.000 perechi;lot 2:- Ghete tactice: minim 50 și maxim 3.000 perechi;Valoarea celui mai mare contract subsecvent va fi de:• 1.800.000,00 lei fără TVA pentru Lotul nr. 1;• 2.550.000,00 lei fără TVA pentru Lotul nr. 2;Termenul de livrare al produselor pentru ambele loturi este de 5 luni de la data semnării contractului subsecvent de către ultima parte, cu excepția contractelor subsecvente încheiate pentru echiparea absolvenților de școli militare (pentru o cantitate maximă de 300 perechi din fiecare articol) care vor avea un termen de livrare de 2 luni.Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare, o singura data, în a 11-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, în măsura în care aceste solicitări au fost transmise în termenul menționat la SECTIUNEA I, respectiv 19 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, astfel: – Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 19; – Termen de raspuns al autoritatii la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare – a 11 a zi;Pentru respectarea principiului tratamentului egal, operatorii economici interesati vor respecta prevederile notificarii ANAP nr. 247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitărilor de clarificări și a informațiilor suplimentare la documentațiile de atribuire / răspunsurile formulate în cazul desfășurării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziție publică prin intermediul mijloacelor electronice (on-line), in sensul ca documentele atasate la sectiunea "Intrebari" NU VOR CONTINE DATELE DE IDENTIFICAREA ALE ACESTORA, intrucat acestea vor deveni publice in momentul transmiterii raspunsului de catre autoritatea contractanta!
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu