«Servicii de proiectare în fazele: studii de teren, expertiză tehnică, DALI pentru obiectivele
Lot 1 - "Modernizare DJ 679D Malu (DJ679-km 38 + 940) – Coltu – Ungheni – Recea – Negraşi – Mozacu, km 7+940-14+940, L= 7 km, Comuna Ungheni, Judeţul Argeş"
a) Deficienţe ale situaţiei actuale:
Drumul Judeţean DJ 679D îşi are originea în drumul judeţean DJ 679 Păduroiu – Săpata – Lunca Corbului – Bârla – Lim. Jud. Olt, pe raza ...
«Servicii de proiectare în fazele: studii de teren, expertiză tehnică, DALI pentru obiectivele
Lot 1 - "Modernizare DJ 679D Malu (DJ679-km 38 + 940) – Coltu – Ungheni – Recea – Negraşi – Mozacu, km 7+940-14+940, L= 7 km, Comuna Ungheni, Judeţul Argeş"
a) Deficienţe ale situaţiei actuale:
Drumul Judeţean DJ 679D îşi are originea în drumul judeţean DJ 679 Păduroiu – Săpata – Lunca Corbului – Bârla – Lim. Jud. Olt, pe raza Comunei Bârla şi se termină în Comuna Negraşi, satul Mozacu, şi parcurge o lungime totală de 41,900 km. În prezent sunt asfaltaţi 9,493 km din care 7 km pe raza Comunei Ungheni, iar 2,493 km pe raza Comunei Negraşi.
Sectorul de drum judeţean cuprins între km. 7+940-14+940 de pe raza Comunei Ungheni pentru care se va întocmi documentaţia, prezină îmbrăcăminte asfaltică uşoară (IU) cu starea de viabilitate rea.
Partea carosabilă prezintă asfalt îmbătrânit cu degradări majore specifice îmbrăcăminţilor asfaltice, cu gropi, faianţări, făgaşe, etc, astfel încât circulaţia auto nu se desfăşoară în condiţii de siguranţă. Sistemul pentru scurgerea apelor este deficitar din punct de vedere tehnic prin colmatarea şanţurilor şi lipsa podeţelor.
Totodată accentuarea în timp a degradărilor platformei drumului cu impact negativ asupra activităţilor zilnice ale locuitorilor şi al transportului în comun va conduce la distrugerea totală a sectorului de drum şi implicit întreruperea continuităţii drumului, consecinţa fiind costuri ridicate în viitor.
Terenul pe care urmează a se executa lucrarea aparţine domeniului public, iar categoriile de lucrări ce se vor materializa se vor realiza pe actuala platformă fără a fi afectate alte proprietăţi.
b) Efectul pozitiv previzionat prin realizarea obiectivului:
- prin aducerea la starea tehnică corespunzătoare cerinţelor de trafic a sectorului drumului judeţean circulaţia pietonală şi auto se va desfăşura în condiţii de siguranţă având totodată şi un impact pozitiv asupra nivelului de trai al comunei şi satelor deservite, prin dezvoltarea de activităţi economice care nu au putut fi desfăşurate din cauza unei circulaţii deficitare.
Lot 2 - "Modernizare DJ 703B Morăreşti (DN7-km 148+980)-Salistea – Vedea – lim. Jud.Olt (km 34+714) – lim Jud. Olt (km 41+164) – Marghia – Pădureţi – Costeşti – Şerbăneşti – Silistea – Căteasca – Leordeni (DN7- km 91+230), km 77+826-83+126, L = 5,3 km, Comuna Căteasca, Judeţul Argeş"»
a) Deficienţe ale situaţiei actuale:
Drumul judeţean DJ 703B îşi are originea în drumul naţional DN 7 Lim. Jud. Dâmboviţa – Topoloveni – Piteşti – Morăreşti - Lim. Jud. Vâlcea, pe raza Comunei Morăreşti şi se termină în Comuna Leordeni şi parcurge o lungime totală de 88,752 km.
În prezent sunt asfaltaţi 43,92 km din care 11,85 km pe raza Comunei Căteasca.
Sectorul de drum judeţean cuprins între km 77+826-83+126 de pe raza Comunei Căteasca pentru care se va întocmi documentaţia, prezintă îmbrăcăminte asfaltică uşoară (IU) cu stare de viabilitate rea.
Partea carosabilă prezintă asfalt îmbătrânit cu degradări majore specifice îmbrăcăminţilor asfaltice, cu gropi, faianţări, făgaşe, etc, astfel încât circulaţia auto nu se desfăşoară în condiţii de siguranţă. Sistemul pentru scurgerea apelor pluviale este deficitar din punct de vedere tehnic prin colmatarea şanţurilor şi lipsa podeţelor.
Totodată accentuarea în timp a degradărilor platformei drumului cu impact negativ asupra activităţilor zilnice ale locuitorilor şi al transportului în comun va conduce la distrugerea totală a sectorului de drum şi implicit întreruperea continuităţii drumului, consecinţa fiind costuri ridicate în viitor.
Terenul pe care urmează a se executa lucrarea aparţine domeniului public, iar categoriile de lucrări ce se vor materializa se vor realiza pe actuala platformă fără a fi afectate alte proprietăţi.
b) Efectul pozitiv previzionat prin realizarea obiectivului:
- prin aducerea la starea tehnică corespunzătoare cerinţelor de trafic a sectorului de drum judeţean circulaţia pietonală şi auto se va desfăşura în condiţii de siguranţă având totodată şi un impact pozitiv asupra nivelului de trai al comunei şi satelor deservite, prin dezvoltarea de activităţi economice care nu au putut fi desfăşurate din cauza unei circulaţii deficitare.
Termenul limită de publicare a răspunsului la solicitările de clarificări: 12 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor: 6.