Contractul are ca scop: «Proiectarea şi execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţie „Reabilitare şi modernizare drum
județean DJ 108D: Crişeni (DN 1H) - Cehu Silvaniei (DJ 196), km 0+000 - 22+693”» detaliat in urmatoarele etape:Etapa I - Elaborare
Proiect pentru autorizarea executarii lucrărilor si a proiectului de organizare a execuţiei lucrarilor (PAC si POE);Etapa
II- Elaborare proiect tehnic...
Contractul are ca scop: «Proiectarea şi execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţie „Reabilitare şi modernizare drum
județean DJ 108D: Crişeni (DN 1H) - Cehu Silvaniei (DJ 196), km 0+000 - 22+693”» detaliat in urmatoarele etape:Etapa I - Elaborare
Proiect pentru autorizarea executarii lucrărilor si a proiectului de organizare a execuţiei lucrarilor (PAC si POE);Etapa
II- Elaborare proiect tehnic+detalii de execuție+caiet de sarcini (PT+DDE+CS);ETAPA III - Asistenţă tehnică din partea proiectantului
pe perioada executiei lucrarilor;ETAPA IV- Execuţia lucrărilor proiectate;Valoarea totală a investiției supusă achiziției
publice (proiectare, asistență tehnică din partea proiectantului și execuție lucrări ) este de 36.077.078,92 lei fără TVA,
din care:• Proiect tehnic, DDE, asistenţă tehnică din partea proiectantului și taxe pentru obținerea de avize, acorduri, autorizații:
930.467,72 lei, fără TVA;• Lucrări de construcţii-montaj (C+M): 34.974.858,16 lei, fără TVA;• Cheltuieli pentru organizare
de șantier (cheltuieli conexe) 5.1.2 – din Devizul general: 171.753,04 lei, fără TVA.Durata contractului este de 30 luni
de la semnarea contractului:- durata pentru serviciile din etapa 1, respectiv elaborare Proiect pentru autorizarea ex-ecutării
lucrărilor și proiect de organizare a execuției lucrărilor (PAC și POE), conform HG nr.907/2016, va fi de maxim 2 luni de
la data semnării contractului;- durata pentru serviciile din etapa 2, respectiv elaborare proiect tehnic + detalii de ex-ecuție
+ caiet de sarcini (PT+DDE+CS), conform HG nr.907/2016, va fi de maxim 2 luni de la data menționată în Ordinul de începere
a serviciilor din etapa 2, ordin ce va fi emis după recepția documentației din etapa 1; - serviciile de asistență tehnică
din partea proiectantului pe parcursul execuției lucrărilor, se vor derula pe parcursul a 26 luni, de la data menționată în
Ordinul de începere a serviciilor din etapa 3, care va fi emis după data emiterii Ordinului de începere a lucrărilor, cu posibilitatea
de prelungire automată, fără a fi necesar un acord de voinţă expres al părţilor în acest sens și fără costuri suplimentare,
în situaţia depăşirii, din motive independente de culpa Autorității Contractante, a termenelor de realizare a lucrărilor prevăzute
în contractul de lucrări sau a altor termene din cuprinsul contractului de lucrări, depăşire care face necesară prestarea
în continuare a serviciilor de către Proiectant; - durata lucrărilor din etapa 4 va fi de maxim 26 luni de la data menționată
în Ordinul de începere a lucrărilor din etapa 4, ordin ce va fi emis după recepția documentațiilor tehnice din etapa 1 și
2. Modul de realizare a corespondentei intre Autoritatea Contractanta si ofertanti va fi online prin intermediul
SEAP, iar “Comunicare rezultat procedura” se va realiza prin intermediul e-mail declarant de ofertanti in Formularul 15.