Feedback
I.D.: 62442180

"Servicii de revizuire şi actualizare a documentaţiei tehnico-economice (proiect tehnic) şi asigurare asistenţă tehnică pe parcursul executării lucrărilor de modernizare a sediului M.F. din b-dul Libertăţii nr. 16, sector 5, Bucureşti".

Data publicarii
28.10.21 Exista 1.097.572 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45453000-7 79311100-8 71356200-0 71335000-5 79930000-2
Termenul limita pentru depunere:
15.11.21
 
 
Documente participare:
  1. 09_Anunt_ST_tema.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Clădirea sediului central al Ministerului Finanţelor a fost pusă în funcţiune în anul 1989. De la această dată şi până în prezent nu s-au mai efectuat lucrări de reparaţii, înlocuiri sau modernizări la clădirea sediului M.F. din B-dul Libertăţii nr.16, sector 5, Bucureşti. Începând cu anul 1992 Ministerul Finanţelor (MF) îşi desfăşoară activitatea în ansamblul “Sedii Ministere Latura Nord". Conform prevederilor Hotărârii d...
Clădirea sediului central al Ministerului Finanţelor a fost pusă în funcţiune în anul 1989. De la această dată şi până în prezent nu s-au mai efectuat lucrări de reparaţii, înlocuiri sau modernizări la clădirea sediului M.F. din B-dul Libertăţii nr.16, sector 5, Bucureşti. Începând cu anul 1992 Ministerul Finanţelor (MF) îşi desfăşoară activitatea în ansamblul “Sedii Ministere Latura Nord". Conform prevederilor Hotărârii de Guvern nr.119/1993 privind transmiterea unor imobile din patrimoniul Regiei Autonome "Administraţia Patrimoniului Protocolului de Stat" în administrarea instituţiilor publice care le folosesc, cu modificările şi completările ulterioare, din anul 1993 M.F. este administrator al spaţiului din strada Apolodor nr.17, respectiv tronsoanele II - IV şi parţial I (etajele 5-6). În cursul anului 2016, în baza contractului de prestări servicii încheiat între M.F. şi S.C. AVENSA CONSULTING S.R.L. a fost elaborat proiectul tehnic privind "Modernizarea sediului M.F.P.", proiect care a stat la baza întocmirii documentaţiei de atribuire a contractului de execuţie lucrări. În Ministerul Finanţelor (MF), în calitate de beneficiar şi S.C. GENERAL SERVICE GRUP 98 S.R.L., în calitate de executant, a fost încheiat Acordul-cadru nr. 694925 de execuţie lucrări, în scopul implementării proiectului tehnic având ca obiect "Modernizarea sediului MFP din Bucureşti, B-dul Libertăţii nr. 16, sector 5", elaborat de către S.C. AVENSA CONSULTING S.R.L., reziliat urmarea a constatării unor nereguli în modul de execuţie. În derularea acestui Acord-cadru şi a Contractului subsecvent nr.1 au fost identificate unele aspecte cu privire la implementarea proiectului tehnic, respectiv neconcordanţe, neconformităţi între situaţia existentă din teren şi proiectul tehnic elaborat de către S.C. AVENSA CONSULTING S.R.L. Neconcordanţele au fost identificate în principal ca urmare a decopertărilor şi desfacerilor care au avut loc cu ocazia efectuării lucrărilor de înlocuire şi montaj tamplărie din aluminiu la camera nr.811B, denumită “cameră de probă". Cu această ocazie, s-a constatat că proiectul tehnic nu conţine toate operaţiunile care sunt necesare pentru montajul tâmplăriei de aluminiu. În vederea continuării investiţiei sus menţionate, s-au identificat etapele necesare pentru continuarea proiectului de modernizare a sediului M.F. din B-dul Libertăţii nr.16, sector 5, Bucureşti şi valoarea estimată pentru efectuarea actualizării şi completării proiectului tehnic elaborat în cursul anului 2016. Având în vedere faptul că la această dată s-a elaborat certificatul de performanţă energetică a clădirii şi s-a întocmit procesul – verbal de recepţie cantitativă şi calitativă, Ministerul Finanţelor poate demara consultare de piaţă privind executarea lucrărilor de reparaţii tâmplărie exterioară din lemn şi metal, implicit de revizuire şi actualizare a documentaţiei tehnico-economice (proiect tehnic) şi asigurare asistenţă tehnică pe parcursul executării lucrărilor de modernizare a sediului M.F. din b-dul Libertăţii nr. 16, sector 5, Bucureşti. În acest scop este necesară reanalizarea atât a situaţiei de fapt (din teren – n.n.), cât şi a proiectului tehnic având ca obiect “Modernizarea sediului M.F. din B-dul Libertăţii nr.16, Bucureşti", în conformitate cu prevederile H.G. nr.907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice şi a prevederilor Legii nr.10/1995 privind calitatea în construcţii. Astfel, este necesară actualizarea proiectului tehnic existent având la bază realitatea şi situaţiile concrete din teren pentru obiectivul de investiţii: “Modernizarea sediului M.F. din B-dul Libertăţii nr.16, Bucureşti", având în vedere pe de o parte aspectele menţionate mai sus, iar pe de altă parte faptul că acesta a fost întocmit în cursul anului 2016 şi există posibilitatea modificării şi actualizării unor normative tehnice specifice activităţii în construcţii. Obiectivul general la care contribuie prestarea serviciilor de proiectare:  Ansamblul de imobile din Bulevardul Unirii, din care face parte şi sediul Ministerului Finanţelor (M.F.) din Bd. Libertăţii nr. 16 a fost proiectat de Institutul Proiect Bucureşti şi realizat între anii 1985-1989. Având în vedere obligaţiile principale prevăzute în Secţiunea a 6-a – Obligaţii şi răspunderi ale administratorilor şi ale utilizatorilor construcţiilor, art. 27 din Legea nr.10/1995 privind calitatea în construcţii, respectiv: • efectuarea la timp a lucrărilor de întreţinere şi de reparaţii care le revin conform modului de administrare; • efectuarea de lucrări de intervenţie la construcţia existentă; • efectuarea urmăririi comportării în timp a construcţiilor conform cărţii tehnice a construcţiei,  în cursul anului 2016, la comanda MF a fost elaborat proiectul tehnic privind modernizarea sediului MF, documentaţie care prevede realizarea de lucrări de înlocuire a tâmplăriei existente a ferestrelor cu tâmplărie cu geam termopan, a mochetei din birouri precum şi igienizarea spaţiilor de birouri. Obiectivul specific la care contribuie prestarea serviciilor:  revizuirea proiectului tehnic privind "Modernizarea sediului M.F.", respectiv realizarea premiselor continuării investiţiei “Modernizarea sediului M.F. din B-dul Libertăţii nr.16, Bucureşti" Estimarea achiziţiei publice privind serviciile de proiectare: 242.493,36 lei fără TVA, respectiv 288.567,09 lei inclusiv TVA, din care: • Expertiză tehnică tamplărie exterioară = 2.200 mp x1,0 euro/mp x 4,9481 lei/euro (18.10.2021) = 10.885,82 lei, fără TVA • Proiectare şi asistenţă tehnică = 92.040 x120,21/100 = 110.641,28 lei, fără TVA • Calcul pentru valoarea estimată D.A.L.I.: Valoare estimată C+M în anul 2016: 6.708.608 lei, fără TVA 6.708.608 x 120,21/100 (actualizare cu indice IPC) = 8.064.417,67 lei, fără TVA 8.064.417,67 x 1,5% ( conform standard cost proiectare regăsit pe internet) = 120.966,26 lei, fără TVA. Valoarea ofertată a serviciului trebuie să rezulte din însumarea onorariilor de proiectare pentru fiecare fază de proiectare şi documentaţie prevăzute în specificaţiile tehnice, astfel: • Prezentarea sintetică a investiţiei; • Expertiza tehnică a tâmplăriei exterioare (metal+lemn) inclusiv a pereţilor cortină existenţi; • Documentaţia de avizare a lucrărilor de intervenţie; • Proiect tehnic, caiete de sarcini şi detalii de execuţie; • Asistenţă tehnică pe parcursul executării lucrărilor. Alte condiţii:  Durata contractului: 90 de zile  Termenul de prestare a serviciilor: 60 de zile  Predarea documentaţiei tehnico-economice: - prezentarea sintetică (text editabil) a investiţiei cu descrierea pe scurt a soluţiei adoptate - 2 (două) exemplare în format electronic; - documentaţia de avizare a lucrărilor de intervenţie, expertiza tehnică pentru tâmplăria exterioară, proiectul tehnic actualizat şi completat, caietele de sarcini şi detaliile de execuţie actualizate şi completate, se predau beneficiarului pe suport de hârtie în 4 exemplare (3 originale si 1 copie) semnate şi ştampilate, 2(două) exemplare planşe semnate şi ştampilate în original şi 2 (două) exemplare pe suport electronic scanate (din cele semnate şi ştampilate). Proprietatea asupra documentaţiilor aparţine beneficiarului
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
"Servicii de revizuire şi actualizare a documentaţiei tehnico-economice (proiect tehnic) şi asigurare asistenţă tehnică pe parcursul executării lucrărilor de modernizare a sediului M.F. din b-dul Libertăţii nr. 16, sector 5, Bucureşti". 10.12.21
Lucrări de reabilitare (reparaţii) a faţadei imobilului din Bulevardul Libertăţii nr.16, tronsoanele II, III şi IV.  
Achiziţie execuţie lucrări de reabilitare/modernizare corp C1 aferente proiectului “Reabilitarea termica a sediului Direcţiei Publice de Evidenţă Persoane şi Stare Civilă Sector 2, Bucuresti, strada Olari nr. 19" - cod SMIS 120943 25.10.21
Achiziţie execuţie lucrări de reabilitare/modernizare corp C1 aferente proiectului “Reabilitarea termica a sediului Direcţiei Publice de Evidenţă Persoane şi Stare Civilă Sector 2, Bucuresti, strada Olari nr. 19" - cod SMIS 120943 22.02.21
Servicii de întreţinere, reparaţii şi asigurare responsabil cu supravegherea şi verificarea tehnică a instalaţiilor (R.S.V.T.I.) pentru ascensoarele amplasate în sediile Ministerului Finanţelor  
Lucrări de execuţie pentru obiectiv "Restaurarea sediului central monument istoric al Arhivelor Naţionale" Cod SMIS 119633  
Servicii de verificare tehnică a documentaţiei tehnico-economice fazele D.A.L.I., D.T.A.C./ D.T.A.D., D.T.O.E., P.T. şi D.E., inclusiv verificarea modificărilor de soluţii tehnice pe parcursul execuţiei şi a documentaţiei tehnice "AS-BUILT" (proiectul tehnic de execuţie actualizat la data finalizării lucrărilor) pentru 10 imobile situate în Municipiul Bucureşti, în scopul consolidării acestora. 10.06.24
Servicii de verificare tehnică a documentaţiei tehnico-economice fazele D.A.L.I., D.T.A.C./ D.T.A.D., D.T.O.E., P.T. şi D.E., inclusiv verificarea modificărilor de soluţii tehnice pe parcursul execuţiei şi a documentaţiei tehnice "AS-BUILT" (proiectul tehnic de execuţie actualizat la data finalizării lucrărilor) pentru 10 imobile situate în Municipiul Bucureşti, în scopul consolidării acestora. 10.06.24
Achiziţie a serviciilor de proiectare, asistenta tehnica, lucrari si montaj pentru Centrul de Urgente, Pregatire si Informare Publica al CNCAN 18.11.22
Achiziţie execuţie lucrări de reabilitare/modernizare corp C1 aferente proiectului “Reabilitarea termica a sediului Direcţiei Publice de Evidenţă Persoane şi Stare Civilă Sector 2, Bucuresti, strada Olari nr. 19" - cod SMIS 120943 30.07.20