Drumul Judeţean DJ 708C pe sectorul cuprins între poziţiile km 0+000-4+100 are în prezent o parte carosabilă cu lăţimea de 5,5 m, neadecvată desfăşurării circulaţiei în condiţii de siguranţă şi confort, deoarece pe partea stângă a drumului, aceasta este delimitată de linia de tramvai printr-o bordură denivelată, care creează aşa-numitul “efect de bordură". Acest fenomen lasă impresia, utilizatorului, că se circulă pe un dru...
Drumul Judeţean DJ 708C pe sectorul cuprins între poziţiile km 0+000-4+100 are în prezent o parte carosabilă cu lăţimea de 5,5 m, neadecvată desfăşurării circulaţiei în condiţii de siguranţă şi confort, deoarece pe partea stângă a drumului, aceasta este delimitată de linia de tramvai printr-o bordură denivelată, care creează aşa-numitul “efect de bordură". Acest fenomen lasă impresia, utilizatorului, că se circulă pe un drum mult mai îngust decât în realitate şi astfel, tendinţa este de a reduce viteza şi conduce, implicit, la o reducere a capacităţii de circulaţie. Acest fenomen determină, atât scăderea capacităţii de circulaţie, aşa cum s-a mai precizat, dar şi la riscul de accidente şi ambuteiaje.
Datorită amenajării lacului (fosta balastieră) Ghioroc, în scop turistic şi obţinerea începând cu anul 2019 a statului de staţiune de interes local pentru localitatea Ghioroc, aceasta fiind vizitată în anul 2020 de 150.000 de turişti, a crescut deosebit de mult traficul rutier, iar actualu