Obiectul prezentei achiziţii îl reprezintă semnarea unui Acord-Cadru care să stabilească termenii, condiţiile precum şi cadrul legal, financiar, tehnic şi administrativ pentru atribuirea Contractelor subsecvente, în vederea asigurării de către Ofertanţi a serviciilor descrise prin caietul de sarcini, respectiv documentaţii tehnico- economcie necesare şi obligatorii pentru realizarea investiţiilor vizate de autoritatea contr...
Obiectul prezentei achiziţii îl reprezintă semnarea unui Acord-Cadru care să stabilească termenii, condiţiile precum şi cadrul legal, financiar, tehnic şi administrativ pentru atribuirea Contractelor subsecvente, în vederea asigurării de către Ofertanţi a serviciilor descrise prin caietul de sarcini, respectiv documentaţii tehnico- economcie necesare şi obligatorii pentru realizarea investiţiilor vizate de autoritatea contractantă.
Durata contractelor subsecvente încheiate în perioada de valabilitate a acordului cadru poate depăşi durata acordului cadru şi se întinde până la finalizarea completă a activităţilor ce constituie obiectul acestora, luând în calcul orice forme de prelungire, perioadă de garanţie, remediere a defecţiunilor etc.
Descrierea serviciilor este detaliata în Caietul de sarcini, în care se regăsesc toate informaţiile necesare pentru elaborarea ofertei.
Obiectul prezentei achizitii este prestarea de servicii de proiectare constând în: expertiză tehnică, audit energetic şi certificatul de performanţă energetică iniţial, documentaţie de avizare a lucrărilor de intervenţie, studiu de fezabilitate, plan urbanistic de detaliu, documentaţii pentru obţinerea avizelor cerute in certificatul de urbanism si documentaţia tehnica pentru autorizarea lucrărilor de construire, proiect tehnic si detalii de execuţie, asistenta tehnica, certificat energetic de performanta la încheierea lucrărilor si punctul de vedere al proiectantului si consultanta.
Obiectivul general al acordului cadru îl reprezintă îmbunățirea condițiilor de viață pentru cetăţeni, prin continuarea şi/sau realizarea de investiţii de anvergură, premergător demarării investiţiilor, autoritatea/autorităţile contractantă/e trebuie să contracteze servicii de elaborare de documentaţii tehnico-economice.
Autoritatea Contractantă intenţionează să adopte măsuri care vor duce la îmbunătăţirea nivelului de trai, măsuri care vor necesita ample lucrări de constructii obiective noi, intervenţii, reabilitare, modernizare şi dezvoltare a infrastructurii şi a clădirilor.
Lucrările de construcţie pentru care se intenţionează achiziţionarea serviciilor de întocmire a documentaţiilor tehnico-economice se clasifică în 6 direcţii principale de investiţie:
· Modernizarea şi dezvoltarea infrastructurii urbane de baza;
· Protecţia mediului şi gestionarea ecologică a teritoriului la nivelul sectorului;
· Creşterea calităţii locuirii la nivelul arealului de interventie;
· Soluţiile "smart"/inteligente în folosul comunităţii urbane;
· Susţinerea mediului de afaceri existent;
· Dezvoltarea turismului urban.
Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent: 87.426.000 lei
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor: 18 zile. Clarificările solicitate după acest termen nu vor mai fi luate în considerare.
Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare /informaţii suplimentare, în cea de-a 11-a zi înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor.