Feedback
I.D.: 87309359

"Servicii de mentenanţă, asistenţă în exploatare şi garanţie a sistemului informatic şi a Portalului Extern implementat in cadrul proiectului « Administraţie modernă în sprijinul cetăţenilor »

Data publicarii
25.09.23 Exista 25.189 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72267000-4
Pretul estimativ:
60.600,00 RON - 60.600,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Botoşani
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitia de servicii de mentenanta, asistenta in exploatare si garantie a sistemului informatic si a Portalului Extern implementat in cadrul proiectului CJ Botosani - Documenta DMS, a portalului intern si extern de comunicare cu cetatenii.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
"Servicii de mentenanţă, asistenţă în exploatare şi garanţie a sistemului informatic şi a Portalului Extern in proiectul «Administraţie modernă în sprijinul cetăţenilor» SIPOCA/SMIS: 553/126412  
Licitatii Viitoare - Serviciile de mentenanţă, asistenţă în exploatare şi garanţie a sistemului informatic şi a Portalului extern realizat în cadrul proiectului „Administraţie modernă în sprijinul cetăţenilor” SIPOCA (PROGRAMUL ANUAL AL ACHIZIŢIILOR PUBLICE (PAAP) – 2023) 31.07.23
Licitatii Viitoare - Serviciile de mentenanţă, asistenţă în exploatare şi garanţie a sistemului informatic şi a Portalului extern realizat în cadrul proiectului „Administraţie modernă în sprijinul cetăţenilor” (PROGRAMUL ANUAL AL ACHIZIŢIILOR PUBLICE (PAAP) – 2024) 30.11.24
Furnizare Pachet materiale consumabile pentru echipa de management, în cadrul proiectului „Administraţie modernă în sprijinul cetăţenilor”, cod SMIS 126412, cod SIPOCA 553 05.06.19
Furnizare Pachet echipamente pentru echipa de management, în cadrul proiectului „Administraţie modernă în sprijinul cetăţenilor”, cod SMIS 126412, cod SIPOCA 553 22.05.19
Licitatii Viitoare - Achizitie Platforma Integrata de Simplificare a interactiunii cu cetatenii si a serviciilor de retro-digitizare documente de arhiva (PROGRAM AL ACHIZIŢIILOR PUBLICE aferent proiectulului: „Administraţie modernă în sprijinul cetăţenilor”, cod SIPOCA 553/cod MySMIS 126412) 29.11.19
Licitatii Viitoare - Catering pentru Conferinta de final (40 persoane), Eveniment de diseminare (100 persoane) (PROGRAM AL ACHIZIŢIILOR PUBLICE aferent proiectulului: „Administraţie modernă în sprijinul cetăţenilor”, cod SIPOCA 553/cod MySMIS 126412) 26.02.21
Licitatii Viitoare - Echipamente necesare activităţilor de management: 4 sisteme desktop şi 1 echipament multifuncţional, sistem de operare, ms office şi antivirus desktop (PROGRAM AL ACHIZIŢIILOR PUBLICE aferent proiectulului: „Administraţie modernă în sprijinul cetăţenilor”, cod SIPOCA 553/cod MySMIS 126412) 28.06.19
Licitatii Viitoare - Servicii de publicitate on-line platita: campanii, likes, share, etc., 6 luni (PROGRAM AL ACHIZIŢIILOR PUBLICE aferent proiectulului: „Administraţie modernă în sprijinul cetăţenilor”, cod SIPOCA 553/cod MySMIS 126412) 26.06.20
Licitatii Viitoare - Materiale consumabile necesare echipei de management (hartie, consumabile, plicuri, cd-uri, pixuri, creioane, etc.) (PROGRAM AL ACHIZIŢIILOR PUBLICE aferent proiectulului: „Administraţie modernă în sprijinul cetăţenilor”, cod SIPOCA 553/cod MySMIS 126412) 28.06.19