Obiectivul general al acestui contract il reprezinta intocmirea documentatiilor cadastrale si rapoartelor de evaluare pentru 110 imobile, afectate de coridorul de expropriere pentru realizarea lucrării de utilitate publică “Varianta de ocolire a municipiului Zalău, etapa 2, între DN1F, km 79+625 – DJ 191C" pe raza unităţii administrativ-teritoriale a municipiului Zalău din judeţul Sălaj, in conformitate cu prevederile Caiet...
Obiectivul general al acestui contract il reprezinta intocmirea documentatiilor cadastrale si rapoartelor de evaluare pentru 110 imobile, afectate de coridorul de expropriere pentru realizarea lucrării de utilitate publică “Varianta de ocolire a municipiului Zalău, etapa 2, între DN1F, km 79+625 – DJ 191C" pe raza unităţii administrativ-teritoriale a municipiului Zalău din judeţul Sălaj, in conformitate cu prevederile Caietului de Sarcini si ale Contractului de servicii.
Limitele modificarilor la Contract vor fi in conformitate cu Legea 98/2016, si va respecta situatiile prevazute la art. 221 din lege si cu respectarea articolului XII din Contractul de servicii-model. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a modifica contractul potrivit art. 221 din Legea 98/2016, cu conditia ca aceste modificari sa nu se incadreze in prevederile art. 221 alin.(7) din Legea 98/2016, adica nu reprezinta o modificare substantiala.
Alte situatii vor fi interpretate de autoritatea contractanta prin prisma art.221 alin.1 lit. b sau lit.c din Legea nr.98/2016.
Conform art. XI din contractul model :" Orice rezultate ori drepturi, inclusiv drepturi de autor sau alte drepturi de proprietate intelectuală ori industrială, dobândite în executarea prezentului Contract de Servicii vor fi proprietatea exclusivă a Autoritatii Contractante,...".
A.In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de maxim 8 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
B. In conformitate cu prevederile art. 161 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si competarile ulterioare, termenul limita pana la care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarficare/informatiilor suplimentare este in a 6 a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.
Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B) si drept urmare orice solicitare de clarificare in termenele mentionate se va considera tardiva.