Servicii de inspecţie periodica, calibrare, verificare metrologica /etalonare si intervenţii corective pentru etilometre– conform Anexa #1 la caietul de sarcini, pe o perioada de 24 luni, constand in:
-Servicii de calibrare Drager Alcotest 7410 RS Ro, 7510 Ro – 39 buc;
-Servicii de etalonare aparat Drager Alcotest 7410 RS Ro – 15 buc;
-Servicii de verificare metrologica aparat Drager Alcotest 7510 Ro – 24 buc;
-Interventii ...
Servicii de inspecţie periodica, calibrare, verificare metrologica /etalonare si intervenţii corective pentru etilometre– conform Anexa #1 la caietul de sarcini, pe o perioada de 24 luni, constand in:
-Servicii de calibrare Drager Alcotest 7410 RS Ro, 7510 Ro – 39 buc;
-Servicii de etalonare aparat Drager Alcotest 7410 RS Ro – 15 buc;
-Servicii de verificare metrologica aparat Drager Alcotest 7510 Ro – 24 buc;
-Interventii in regim de urgenta – 26 buc;
-Piese de schimb (in functie de necesitate) – conform Anexa #2 la caietul de sarcini;
-Consumabile (la cererea achizitorului) – conform Anexa #3 la caietul de sarcini.
I - Servicii de inspecţie periodica, calibrare, verificare metrologica /etalonare pentru echipamentele (etilometre electronice), prezentate la cap. 4.2, din caietul de sarcini, conform unui plan anual de inspecţie elaborat de prestator si acceptat de achizitor care va cuprinde:
- Inspectie periodica echipamente de masurare;
- Calibrare echipamente de masurare;
- Emitere certificat de calibrare;
- Verificare metrologica periodica (conform Ordonanţei nr. 20/1992 privind activitatea de metrologie);
- Verificare metrologica după reparaţie (conform Ordonanţei nr. 20/1992 privind activitatea de metrologie);
- Obţinere buletin de verificare metrologică (etilometre)/certificat de etalonare eliberate de BRML;
- Verificare calitate imprimare;
- Înlocuire acumulatori.
II - Servicii de verificări si intervenţii (reparaţii) corective hardware si software pentru asigurarea funcţionalităţii la parametrii nominali a echipamentelor prezentate la cap. 4.2, din caietul de sarcini, (inclusiv imprimante portabile model “Drager Alcotest 7410 Printer" si imprimante portabile model “Drager Mobile Printer"), in funcţie de necesitate, prin:
- înlocuire componente defecte;
- actualizare software (licenţiat, in conformitate cu cerinţele legale);
- teste funcţionale.
Data limita de adresare a solicitarilor de clarificari: cu 15 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, in SEAP, la adresa de internet la care sunt disponibile documentele achiziţiei.
Data limita de transmitere raspunsului la solicitarile de clarificari: in SEAP, la adresa de internet la care sunt disponibile documentele achiziţiei, anexat Anuntului de participare, cu cel puţin 6 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, (specificata in Anuntul de participare).
Documentatia de atribuire poate fi accesata integral in SEAP, pe adresa www.e-licitatie.ro (care trebuie urmarit pe toata perioada, de la initierea procedurii si pana la deschiderea ofertelor pe acest site fiind publicate raspunsurile la solicitarile de clarificari, si dupa caz., anunturile de tip erata,etc)