Feedback
I.D.: 100740564

"SERVICII DE ÎNCHIRIERE ŞI MENTENANŢĂ TOALETE AUTOMATE PENTRU ADMINISTRAŢIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 1"

Data publicarii
31.07.24
Coduri CPV
50760000-0
Termenul limita pentru depunere:
12.08.24
Pretul estimativ:
241.703,32 RON - 241.703,32 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1221830.pdf
  2. 4. Formulare - FINAL.docx
  3. Caiet de sarcini.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă doreste sa incheie două contracte de prestări servicii având ca obiecte urmatoarele: - Lot 1 - Servicii de închiriere şi mentenanţă 11 toalete automate Serviciile presupun închirierea, amplasarea in locaţiile menţionate de catre AC, branşarea la reţeaua de apă si canalizare si la reţeaua de furnizare a energiei electrice, reparaţii, intreţinere si ingienizare a acestora. - Lot 2 - Servicii d...
Autoritatea contractantă doreste sa incheie două contracte de prestări servicii având ca obiecte urmatoarele: - Lot 1 - Servicii de închiriere şi mentenanţă 11 toalete automate Serviciile presupun închirierea, amplasarea in locaţiile menţionate de catre AC, branşarea la reţeaua de apă si canalizare si la reţeaua de furnizare a energiei electrice, reparaţii, intreţinere si ingienizare a acestora. - Lot 2 - Servicii de mentenanţă 7 toalete automate Serviciile presupun mentenanţă pentru funcţionarea în condiţii optime atât din punct de vedere tehnic cât şi din punct de vedere igienic (reparaţii, întreţinere şi igienizare) a toaletelor aflate in administrarea ADP Sector 1 Serviciile vor fi prestate pe suprafaţa administrativ teritorială a Sectorului 1 al Municipiului Bucureşti. Durata de prestare a serviciilor este de: Lotul 1 - "Servicii de închiriere şi mentenanţă toalete automate" - 92 zile Lotul 2 - "Servicii de mentenanţă toalete automate" - 92 zile Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire. În măsura în care solicitările de clarificare sunt primite cu cel puţin 10 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, Autoritatea Contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor acestor solicitări de clarificare în a 5-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu