Sucursala Regionala C.F. Brasov utililizează în activitatea de întreţinere – reparaţii linii şi la intervenţii, vagoane de uz administrativ (propietate C.N.C.F. “C.F.R." – S.A.) tip Eacs, Ks, Gags, Laads,Rgs, UWDP, UWSMC, UWA, etc, destinate pentru transport de materiale de cale şi tip Faccpps specializate pentru transport şi distribuţie de piatră spartă. In exploatare, datorita procesului tehnologic de incarcare, transport...
Sucursala Regionala C.F. Brasov utililizează în activitatea de întreţinere – reparaţii linii şi la intervenţii, vagoane de uz administrativ (propietate C.N.C.F. “C.F.R." – S.A.) tip Eacs, Ks, Gags, Laads,Rgs, UWDP, UWSMC, UWA, etc, destinate pentru transport de materiale de cale şi tip Faccpps specializate pentru transport şi distribuţie de piatră spartă. In exploatare, datorita procesului tehnologic de incarcare, transport, descarcare a diverselor materiale voluminoase ( traverse beton, lemn, agregate de cariera, piese metalice de dimensiuni mari,etc.) intervon diverse defecte tehnice accidentale, care impun actiuni de remediere in vederea respectarii conditiilor SC de circulatie. Pentru menţinerea în exploatare (apte de circulaţie şi serviciu) a acestor vagoane, periodic, trebuie efectuate revizii planificate tip RIF+RR la scadenţă conform prevederilor OMTI nr. 315/2011 (Normativ feroviar vehicule de cale ferată. Tipuri de revizii şi reparaţii planificate.) modificat şi completat cu OMTI nr. 1359/2012.
Avand in vedere ca S.R.C.F. Brasov nu dispune de personal autorizat si autorizatiile necesare remedierii defectelor accidentale ale materialului rulant, este necesară achiziţionarea prestarii serviciului de "Revizii tip RIF+RR si remediere defecte accidentale la vagoane de uz administrativ" de catre o unitate reparatoare autorizata .
Lucrările de revizii planificate tip RIF+RR şi remediere defecte accidentale trebuie să respecte condiţiile caietului de sarcini nr. 2/652/2020 care include nomenclatoarele de lucrări obligatorii. Acestea constau în examinări, verificări, măsurători, cu înlocuiri de piese uzate precum şi repararea defectelor accidentale (piese degradate, fisurate, etc) astfel ca vagoanele să devină apte de circulaţie în condiţii de siguranta a circulatiei.