Municipiul Galaţi doreşte atribuirea contractului de executie lucrări pentru renovarea energetică - Reabilitare imobil strada Saturn nr. 6A – Creşă copii.
Proiectul "Renovarea energetică – Reabilitare imobil strada Saturn nr. 6A – Creşă copii"- cod C5-B2.1.a-220 – execuţie lucrări este finanţat prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă, Componenta 5 – Valul renovării, operaţiunea Renovarea energetică moderată sau apr...
Municipiul Galaţi doreşte atribuirea contractului de executie lucrări pentru renovarea energetică - Reabilitare imobil strada Saturn nr. 6A – Creşă copii.
Proiectul "Renovarea energetică – Reabilitare imobil strada Saturn nr. 6A – Creşă copii"- cod C5-B2.1.a-220 – execuţie lucrări este finanţat prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă, Componenta 5 – Valul renovării, operaţiunea Renovarea energetică moderată sau aprofundată a clădirilor rezidenţiale multifamiliale.
Detalii privind implementarea proiectului se regăsesc în PT-ul elaborat de ARHIDESKVISION SRL şi care constituie parte componentă a Caietului de sarcini.
Execuţia lucrărilor va respecta prevederile proiectului tehnic, caietului de sarcini, normativele şi legislaţia specifică in vigoare.
Valoarea estimată a contractului este de 4.282.427,60 lei fără TVA din care:
Cap. 1 – Cheltuieli pentru obţinerea şi amenajarea terenului – 110.346,43 lei fără TVA
Cap 1.2 Amenajarea terenului – 93.755,09 lei fără TVA.
Cap 1.3 Amenajari pt protectia mediului şi aducerea terenului la starea iniţială – 16.591,34 lei fără TVA.
Cap.4. Cheltuieli pentru investiţia de baza = 4.138.746,11 lei fără TVA
Cap 4.1 Construcţii şi instalaţii – 3.156.864,01 lei fără TVA;
Cap 4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale – 114.885,90 lei fără TVA; Cap 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj – 866.996,20 lei fără TVA);
Cap.5.1.1 Organizare de şantier = 24.935,06 lei fără TVA
Cap.5.4 Cheltuieli pentru informare şi publicitate = 8.400,00 lei fără TVA.
Termenul de executie: 12 luni de la data predării amplasamentului.
In conformitate cu prevederile înscrise în Sectiunea I.3: numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor: 9.
In conformitate cu prevederile art. 161 din Legea nr. 98/2016, autoritatea contractanta va raspunde în mod clar si complet solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire in a 7-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor in anuntul de participare simplificat.