In baza contractului vor fi executate lucrari aferente obiectivului de investitie "REALIZAREA SISTEMULUI DE IRIGATII AUTOMATIZAT PENTRU FALEZA DUNARII - MUNICIPIUL BRAILA, Judetul Braila" in conformitate cu documentatia tehnico-economica- faza Proiect Tehnic
Valoarea totala estimata este de: 967882,34 lei fără TVA, defalcata astfel:
Cheltuieli pentru investitia de baza: 955882,34 lei fără TVA
Cheltuieli diverse si nepre...
In baza contractului vor fi executate lucrari aferente obiectivului de investitie "REALIZAREA SISTEMULUI DE IRIGATII AUTOMATIZAT PENTRU FALEZA DUNARII - MUNICIPIUL BRAILA, Judetul Braila" in conformitate cu documentatia tehnico-economica- faza Proiect Tehnic
Valoarea totala estimata este de: 967882,34 lei fără TVA, defalcata astfel:
Cheltuieli pentru investitia de baza: 955882,34 lei fără TVA
Cheltuieli diverse si neprevazute, organizare de santier : 12000,00 lei fără TVA.
Durata contractului de executie este stabilita pentru o perioada de 24 luni, fondurile bugetare alocate prin transfer de la bugetul local pentru anul 2020 sunt in valoare de 395798,00 lei fara TVA, diferenta se va aloca cu incadrarea in perioada de executie a contractului.
Cheltuielile diverse si neprevazute reprezinta cheltuieli incluse in structura devizului general al obiectivului de investitii, iar utilizarea sumelor aferente acestora se realizeaza, in functie de necesitati, in conformitate cu dispozitiile art. 221 din Legea nr. 98/2016.
NOTA: Termenul pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in Sistemul Electronic de Achizitii Publice in legatura cu documentatia de atribuire este de 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 3-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Solicitările de clarificări referitoare la prezenta documentaţie de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SICAP la secţiunea "Întrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SICAP la sectiunea "Detalii procedura - Clarificari, decizii la documentatia de atribuire" din cadrul anuntului de participare, autoritatea contractantă urmând să nu dea curs solicitărilor adresate prin altă modalitate de comunicare decât cea stabilită.