Prezenta doc. de atrib. conţine cerinţele, criteriile, regulile şi inf. nec. pt a asigura op. ec. o informare completă, corectă şi explicită cu privire la modul de aplicare a proc. de atrib. a contr. de achiz. pb. având ca obiect "Realizarea platformei unice care să integreze toate serviciile dedicate clienţilor SPO (PULS)" – Proiectul cod 139164 - "Relaţia SPO cu angajatorii – eSPOR".
Astfel, obiectul prezentei achiz. este...
Prezenta doc. de atrib. conţine cerinţele, criteriile, regulile şi inf. nec. pt a asigura op. ec. o informare completă, corectă şi explicită cu privire la modul de aplicare a proc. de atrib. a contr. de achiz. pb. având ca obiect "Realizarea platformei unice care să integreze toate serviciile dedicate clienţilor SPO (PULS)" – Proiectul cod 139164 - "Relaţia SPO cu angajatorii – eSPOR".
Astfel, obiectul prezentei achiz. este reprezentat de implem. şi oper. sist. informatic integrat PULS prin intermediul căruia vor fi puse la dispoziţia clienţilor SPO şi personalului propriu urm. tipuri de funcţionalităţi:
- Com. şi interacţiunea bidirecţională, de nivel 4, cu toate tipurile de clienţi SPO (depunere, solicitare şi elib. electr. de doc., inclusiv doc. semnate cu semnătură electr., acolo unde este cazul), precum şi posib. interacţionării directe între angajatori şi şomeri/PCLM, folosind inclusiv disp. mobile (scop în care serv. SPO vor fi disp. printr-o aplicaţie mobilă dedicată iOS şi Android);
- Case-management: profilarea candidaţilor şi acordarea consilierii profesionale, atât prin instrumente de tip on-line care se vor raporta la competenţele şi exp. în muncă dobândită în mod formal şi documentată potrivit CV-ului, cât şi a unor informaţii suplim. ce vor putea fi evaluate direct de managerii de caz în baza interacţiunii cu respectiva pers. sau prin intermediul unor instr. de evaluare psiho-aptitudinală/de conf. cu un anumit profil prof., a căror rezultate vor putea fi încărcate/editate în cadrul profilului de candidat;
- Programare on-line a clienţilor pt serv. furnizate la nivelul ANOFM, cum ar fi serv. dedicate angajatorilor şi, respectiv, serv. de mediere, precum şi de informare şi consiliere profesională;
- Colectarea (prin mijloace/instrum. automate), procesarea/prelucrarea, indexarea seturilor de date/inf./doc. actualizate despre piaţa muncii şi, ulterior, returnarea rezultatelor solicitate de către utilizatori, precum şi a inf. necesare, care vor fi preluate în timp real din cadrul bazelor de date externe SPO prin intermediul schimbului aut. de date între aplicaţiile software şi/sau sist. inform. (se va asigura accesul programatic la datele vehiculate de resp. sisteme via API/serv. web disponibile la nivelul acestora) sau, acolo unde asemenea facilităţi teh. nu sunt disponibile (fie în eventualitatea apariţiei unor op. de mentenanţă şi/sau în cazuri de indisp. a serv. web), prin asig. posibilităţii de importare a datelor brute (de tip "bulk");
- Efectuarea cercetărilor de piaţă (privind piaţa muncii) prin instrumente on-line (de tip formulare/ chestionare electronice) şi generarea în mod automat şi în timp real a analizelor/rap. cu privire la piaţa muncii şi evoluţia acesteia (de tip business intelligence, cum ar fi statistici şomeri, agregarea datelor pe nivele de profilare a diferitelor serv. furnizate atât angaj., cât şi pers. aflate în căutarea unui loc de muncă, măsurarea multi-criterială a intensităţii intervenţiilor, atât la nivel de angajator, cât şi la nivel de PCLM) în baza inf. astfel colectate şi/sau a celor disp. prin integrarea funcţionalităţilor referitoare la schimbul automat de date potrivit celor de mai sus (de ex. din profilele companiilor, ori referitoare la PCLM, şomeri, alte analize/cercetări realizate de SPO sau disponibile la nivel naţ./reg./ jud.);
- Automatizarea fluxurilor interne SPO, respectiv definirea/modelarea fluxurilor de lucru/ proceselor de business implem. la nivelul instit. în vederea gestionării electronice centralizate a doc. şi sarcinilor de lucru, rularea şi integrarea acestora în cadrul modulelor/aplicaţiilor existente.
Orice op. ec. interesat are dreptul de a solicita clarificări sau inf. suplim. în leg. cu doc. de atribuire. În măsura în care sol. de clarif. sunt primite cu cel puţin 18 zile înainte de termenul limită stabilit pt dep. of., aut. contr. va răspunde în mod clar şi complet tuturor ac. sol. de clarif. în a 10-a zi înainte de termenul stabilit pt dep. ofertelor