Obiectul contractului îl constituie execuţia lucrărilor de reabilitare a cladirii publice din str. Republicii, nr. 235, localitatea Strehaia, in cadrul proiectului "Reabilitarea moderată a imobilului, sediu administrativ, situat în strada A.I.Cuza, nr. 1A, oras Strehaia, judetul Mehedinti in vederea imbunatatirii furnizarii de servicii publice", Contract finantare nr. 7019/18.01.2023 în cadrul apelurilor de proiecte PNRR/20...
Obiectul contractului îl constituie execuţia lucrărilor de reabilitare a cladirii publice din str. Republicii, nr. 235, localitatea Strehaia, in cadrul proiectului "Reabilitarea moderată a imobilului, sediu administrativ, situat în strada A.I.Cuza, nr. 1A, oras Strehaia, judetul Mehedinti in vederea imbunatatirii furnizarii de servicii publice", Contract finantare nr. 7019/18.01.2023 în cadrul apelurilor de proiecte PNRR/2022/C10/I3, Runda 1, Componenta C10- FONDUL LOCAL, I.3 – Reabilitare moderată a clădirilor publice pentru a îmbunătăţi furnizarea de servicii publice de către unităţile administrativ-teritoriale.
Valoarea estimată pentru execuţia acestui contract de lucrări este de 1.410.914,45 + TVA, conform Devizului General aprobat prin HCL– defalcata astfel:
• C+M: 1.156.443,95 lei + TVA, care cuprinde:
Construcţii şi instalaţii: 1.114.896,77 lei + TVA;
Montaj utilaje tehnologice: 36.047,18 lei + TVA;
Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier: 5.500,00 lei fără TVA;
• Cap. 4.3. Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj: 254.470,50 lei + TVA.
Termenul limita in care Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari: 4 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor in anuntul de participare simplificat. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/ candidaturilor este de 10 zile.