Prin realizarea investiţiei "Reabilitarea moderată a clădirilor publice pentru a îmbunătăţi serviciile publice prestate din Comuna Băneşti, Judeţul Prahova: Lot 1: Reabilitare sediu primăria Comunei Băneşti, Judeţul Prahova, Lot 2: Reabilitare energetică instituţii de învăţământ în Comuna Băneşti, Judeţul Prahova- clădire Şcoală Veche sat Băneşti" beneficiarul Comuna Băneşti îşi propune reducerea cu minim 30% a consumului ...
Prin realizarea investiţiei "Reabilitarea moderată a clădirilor publice pentru a îmbunătăţi serviciile publice prestate din Comuna Băneşti, Judeţul Prahova: Lot 1: Reabilitare sediu primăria Comunei Băneşti, Judeţul Prahova, Lot 2: Reabilitare energetică instituţii de învăţământ în Comuna Băneşti, Judeţul Prahova- clădire Şcoală Veche sat Băneşti" beneficiarul Comuna Băneşti îşi propune reducerea cu minim 30% a consumului de energie primară în comparaţie cu consumul actual, îmbunătăţirea gradului de confort/ siguranţă al persoanelor care îşi desfăşoară activitatea în imobile, reducerea impactului asupra mediului, îmbunătăţirea aspectului imobilelor, precum şi îmbunătăţirea calităţii vieţii în comună.
Obiectul achiziţiei îl constituie:
Lot 1: Reabilitare sediu primăria Comunei Băneşti, Judeţul Prahova
Lot 2: Reabilitare energetică instituţii de învăţământ în Comuna Băneşti, Judeţul Prahova- clădire Şcoală Veche sat Băneşti, în conformitate cu proiectele tehnice realizate de societatea HAUSPLAN PROJEKT SRL.
Termene pentru depunerea/răspunsul la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare:
A. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, termenul limită până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este în a 9-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
B. B. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, cu modificările si completările ulterioare, termenul limită la la care autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare este în a 6-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).