Lucrarile propuse prin prezenta documentatie tehnica sunt situate pe domeniul public, in intavilanul comunei Movilita, judetul Vrancea.
Traseul strazii se desfăşoară în zonă de deal, traseul este relativ sinuos, fiind caracterizat de aliniamente şi curbe cu raze corespunzătoare unei viteze de 25 km/h pe toată lungimea sa. În profil longitudinal declivităţile sunt reduse spre medii, cu puţine schimbări bruşte de declivităţi ...
Lucrarile propuse prin prezenta documentatie tehnica sunt situate pe domeniul public, in intavilanul comunei Movilita, judetul Vrancea.
Traseul strazii se desfăşoară în zonă de deal, traseul este relativ sinuos, fiind caracterizat de aliniamente şi curbe cu raze corespunzătoare unei viteze de 25 km/h pe toată lungimea sa. În profil longitudinal declivităţile sunt reduse spre medii, cu puţine schimbări bruşte de declivităţi de semne contrare. Defecţiunile în profil longitudinal constau în văluiri şi făgaşe apărute din trafic şi din scurgerea apelor în lungul strazii datorită profilului transversal incorect amenajat.
Strada ce face obiectul investiţiei este preponderent in debleu, dar şi în mixt pe unele sectoare.
Strada prezinta o zona cu asfalt aflat in stare avansata de degradare si o zona ce are ca strat de uzura un strat de balast in grosime medie de 15 cm. Santurile existente pe traseu sunt din pamant fiind colmatate si neavand un profil corespunzator.
Podeţele transversale tubulare sunt deteriorate, subdimensionate, parţial sau total colmatate şi nu au capacitatea corespunzătoare de preluare a apelor pluviale şi din acest motiv platforma strazii se inundă înnoroindu-se, în unele locuri apa bălteşte, iar deversarea apelor către emisar se realizeaza cu dificultate.
Strada nu prezinta semnalizare rutiera, nu are borne kilometrice sau indicatoare rutiere.
Zestrea existenta pe aceste tronsone de drumuri este infestata cu pamant ele trebuind scarificate si reprofilate pentru a putea fi refolosita in cadrul structurii de modernizare.
Aşa cum se observă din ridicările topografice, precum şi după vizualizarea terenului, s-a constatat că perimetral strazii , se află reţeaua de alimentare cu energie electrică şi reţeaua de telefonie fixă.
Din punct de vedere al starii tehnice, drumul de interes local propus spre amenajare se
prezinta astfel :
❖ Strat de uzura din mixtura asfaltica cu un grad avansat de degradare pe zona
cuprinsa intre Km 0+000,00si Km 0+669,00, Lungime = 669,00 ml ;
❖ Acostamente inexistente sau acoperite cu un strat vegetal ;
❖ Santuri din pamant colmatate si cu sectiune necorespunzatoare ;
❖ Podete subdimensionate d.p.d.v. hidraulic si intr-o stare avansata de degradare
In perioadele cu precipitatii bogate, apa se scurge necontrolat pe partea carosabila
fiind impiedicata sa ajung in santuri de vegetatia crescuta pe acostamentele existente.In zonele
in care apa este preluata de santurile de pamant , aceasta se scurge cu dificultate datorita
gradului mare de colmatare a dispozitivelor hidraulice existente.
Semnalizarea verticala lipseste, iar marcajele nu se mai pot distinge.
Atenţie!
Termenul pana la care operatorii economici pot solicita clarificari este de 10 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari (daca acestea au fost primite in termen), cu 3 zile inainte de data
stabilita pentru depunerea ofertelor.