Se achiziţionează lucrări de executie a obiectivului de investitii "Reabilitare pasaj suprateran Km 0 – Pasajul "Nicolae Titulescu", conform cerinţelor Caietului de sarcini nr. 135644/28.03.2024 şi documentaţiei tehnice anexată.
Pe Bulevardul Calea Bucureşti a fost construit un pasaj superior destinat circulaţiei auto şi tramvaiului. Acesta a avut ca scop decongestionarea traficului în zona centrală, reducerea timpului de...
Se achiziţionează lucrări de executie a obiectivului de investitii "Reabilitare pasaj suprateran Km 0 – Pasajul "Nicolae Titulescu", conform cerinţelor Caietului de sarcini nr. 135644/28.03.2024 şi documentaţiei tehnice anexată.
Pe Bulevardul Calea Bucureşti a fost construit un pasaj superior destinat circulaţiei auto şi tramvaiului. Acesta a avut ca scop decongestionarea traficului în zona centrală, reducerea timpului de parcurs şi siguranţa rutieră precum şi aducerea infrastructurii rutiere de transport existente la nivelul parametrilor optimi de funcţionare.
Efectul pozitiv previzionat prin realizarea obiectivului de investiţii:
- asigurarea siguranţei circulaţiei,
- creşterea confortului la deplasarea autovehiculelor,
- sporirea siguranţei circulaţiei,
- îmbunătăţirea condiţiilor de trafic şi de circulaţie;
- întreţinerea şi efectuarea lucrărilor de deszăpezire în condiţii de siguranţă pe timp de iarnă;
- accesul echipajelor de intervenţie de urgenţă (salvare, pompieri, poliţie) va fi mai facil în caz de necesitate.
Lucrările care vor fi executate pentru obiectivul de investiţii "Reabilitare pasaj suprateran Km 0 – Pasajul "Nicolae Titulescu" sunt detaliate in Caietul de sarcini nr. 135644/28.03.2024 si documentaţia tehnică anexata, pusă la dispozitie în cadrul documentatiei de atribuire
Valoarea estimată a lucrărilor de execuţie, conform devizului general actualizat al investiţiei aprobat prin HCL nr. 457/31.08.2023, este de 1.723.102,90 lei (excl. TVA), fiind compusa din :
- cheltuieli pentru investitia de baza: 1.703.102,90 lei (excl. TVA);
- cheltuieli pentru organizare de şantier: 20.000,00 lei (excl. TVA).
Notă:
Valoarea estimată a contractului nu include cheltuieli diverse şi neprevăzute, acestea putând fi accesate dupa caz, in functie de necesităţi, în conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, cu modificarile şi completarile ulterioare.
Termene pentru depunerea/ raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare:
A. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentaţia de atribuire este de 12 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
B. În conformitate cu prevederile art.160 alin.(2) din Legea nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va răspunde în mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificari intr-o singura zi si anume a 7-a zi înainte de data limita de depunere a ofertelor, printr-un răspuns consolidat, în măsura în care solicitările de clarificari sunt transmise în termenul precizat.