Se achizitioneza, conform cerintelor Caietului de sarcini, urmatoarele:
În vederea implementării unor măsuri de eficientizare a proceselor de lucru specifice domeniului asistentei sociale, atât din perspectiva back office, cât şi din perspectiva front office, Municipiul Ploieşti a semnat contractul de finanţare nr. 489/18.05.2020 pentru proiectul "Investiţii integrate şi complementare în măsuri de planificare strategice şi ...
Se achizitioneza, conform cerintelor Caietului de sarcini, urmatoarele:
În vederea implementării unor măsuri de eficientizare a proceselor de lucru specifice domeniului asistentei sociale, atât din perspectiva back office, cât şi din perspectiva front office, Municipiul Ploieşti a semnat contractul de finanţare nr. 489/18.05.2020 pentru proiectul "Investiţii integrate şi complementare în măsuri de planificare strategice şi măsuri de simplificare la nivelul Municipiului Ploiesti", Cod SMIS 136182 finantat prin POCA CP 13/2019
În cadrul Planului de achiziţii aferent cererii de finanţare pentru cod proiect 136182, la poziţia 4, a fost prevăzută achiziţia pentru "Platformă integrată pentru servicii electronice în cadrul Administraţiei Serviciilor Sociale Comunitare Ploieşti", cu o valoare estimată de 1.525.000,00 Lei fără TVA.
În cadrul contractului care va fi atribuit în cadrul procedurii de achiziţie prin licitaţie deschisă se va realiza implementarea "la cheie" a unei Platforme Integrate pentru Servicii Electronice în cadrul ASSC, prin:
- Furnizarea de Licenţe software, în conformitate cu cerinţele din prezentul caiet de sarcini. Autoritatea contractantă va putea beneficia de acestea imediat după finalizarea serviciilor de instalare şi configurare preliminară;
- Prestarea de Servicii IT, constând în totalitatea serviciilor pentru implementarea sistemului, instruirea personalului, precum şi pentru garanţie şi suport, în conformitate cu cerinţele din prezentul caiet de sarcini;
Autoritatea contractantă doreşte să achiziţioneze următoarele produse şi servicii:
1. Pachet licenţe software - Aplicaţie de Portal web de servicii pentru cetăţeni 1 pachet, Aplicaţie de Arhivare electronică şi managementul documentelor 1 pachet, Software de gestiune a bazelor de date 1 pachet
2. Servicii IT - Analiza cerinţelor 1 pachet, Proiectarea sistemului 1 pachet, Implementarea sistemului 1 pachet, Testarea sistemului 1 pachet, Servicii de instruire privind utilizarea soluţiilor informatice implementate 1 pachet.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 20 zile.
Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 11-a zi dinainte de termenul limita de depunere a ofertelor.