Se achiziţionează lucrări de executie a obiectivului de investitii "Modernizare strada Malinului inclusiv canal adiacent" (execuţie), conform cerinţelor Caietului de sarcini nr.167360/23.04.2024 şi documentaţiei tehnice anexată.
Investitia Modernizare strada Malinului inclusiv canal adiacent" (execuţie), are ca obiective evidente:
-Decongestionarea nodurilor de retea si a legaturilor cu localitatile din jur, accesul mai ...
Se achiziţionează lucrări de executie a obiectivului de investitii "Modernizare strada Malinului inclusiv canal adiacent" (execuţie), conform cerinţelor Caietului de sarcini nr.167360/23.04.2024 şi documentaţiei tehnice anexată.
Investitia Modernizare strada Malinului inclusiv canal adiacent" (execuţie), are ca obiective evidente:
-Decongestionarea nodurilor de retea si a legaturilor cu localitatile din jur, accesul mai rapid catre Centura de Nord a municipiului si catre centru orasului;
-asigurarea unui trafic local in conditii sporite de siguranta si confort;
-sporirea aspectului estetic al localitatii;
-imbunatatirea aspectului de mediu si sanatate;
- reducerea consumului de carburanti pentru utilizatori si reducerea emisiilor ce rezulta de aici.
Lucrările care vor fi executate pentru obiectivul de investiţii "Modernizare strada Malinului inclusiv canal adiacent" (execuţie ) sunt detaliate in Caietul de sarcini nr.167360/23.04.2024 si documentaţia tehnică anexata, pusă la dispozitie în cadrul documentatiei de atribuire .
Valoarea estimată a lucrărilor de execuţie, conform devizului general actualizat al investiţiei aprobat prin HCL nr. 87/12.02.2024, este de 21.950.906,41 lei (excl. TVA), fiind compusa din :
- cheltuieli pentru amenajarea teritoriului : 1.716.620,70 lei (excl. TVA);
- cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului: 39.416,00 (excl. TVA);
- cheltuieli pentru investitia de baza: 19.879.458,85 lei (excl. TVA);
- cheltuieli pentru organizare de şantier: 315.410,86 lei (excl. TVA).
Notă:
Valoarea estimată a contractului nu include cheltuieli diverse şi neprevăzute, acestea putând fi accesate dupa caz, in functie de necesităţi, în conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, cu modificarile şi completarile ulterioare.
Termene pentru depunerea/ raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare:
A. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentaţia de atribuire este de 12 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
B. În conformitate cu prevederile art.160 alin.(2) din Legea nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va răspunde în mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificari intr-o singura zi si anume a 7-a zi înainte de data limita de depunere a ofertelor, printr-un răspuns consolidat, în măsura în care solicitările de clarificari sunt transmise în termenul precizat.