Feedback
I.D.: 83310361

"Modernizare drumuri, Măcăneaţă, Gheorghe Pătraşcu, Cornel Guşă, Înv. Radu Tetici, Petre Capel, Ducani, Văleanu, Bisericii, I. Perniu, Burcă, din comuna Miroşi, judeţul Argeş, în lungime totală de L=2838,7 m": Servicii de proiectare fazele Proiect Tehnic, Detalii de Execuţie (PT+DE), Asistenţă Tehnică din partea proiectantului şi Execuţie lucrări

Data publicarii
13.06.23 Exista 9.581 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45233140-2
Pretul estimativ:
4.416.673,00 RON - 4.416.673,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Scurta descriere a drumurilor/străzilor care se desprind din DN 65A: Strada Măcăneaţă propusă pentru modernizare face parte din reteaua de drumuri a comunei Mirosi. Aceasta se desprinde lateral dreapta din drumul national DN 65A Pitesti-Rosiorii de Vede la km 46+745. Racordarea strazii la DN 65A in stuatia existent se realizeaza cu raze de racordare de 3-6m iar in variant proiectata cu raze de minim 6.0m, functie de zona s...
Scurta descriere a drumurilor/străzilor care se desprind din DN 65A: Strada Măcăneaţă propusă pentru modernizare face parte din reteaua de drumuri a comunei Mirosi. Aceasta se desprinde lateral dreapta din drumul national DN 65A Pitesti-Rosiorii de Vede la km 46+745. Racordarea strazii la DN 65A in stuatia existent se realizeaza cu raze de racordare de 3-6m iar in variant proiectata cu raze de minim 6.0m, functie de zona si de limitele de proprietate. Scurgerea apelor pluviale in lungul drumului national se realizeza prin santurile existente. Pentru asigurarea continuitatii scurgerii apelor pluvial in lungul drumului national, la intersectia DN 65A cu strada Macaneata este prevazuta o rigola carosabila. Este de precizat faptul ca apele pluviale din santurile aferente acestei strazi nu se varsa in santurile drumului national DN 65A, acestea incep de la intersectia cu drumul national iar scurgerea se realizeaza catre celalalt capat al strazii. Strada Gheorghe Patrascu propusa pentru modernizare face parte din reteaua de drumuri a comunei Mirosi. Aceasta se desprinde lateral stanga din drumul national DN 65A Pitesti-Rosiorii de Vede la km 46+745. Racordarea strazii la DN 65A in stuatia existent se realizeaza cu raze de racordare de 3-6m iar in variant proiectata cu raze de minim 9.0m, functie de zona si de limitele de proprietate. Scurgerea apelor pluviale in lungul drumului national se realizeza prin santurile existente. Pentru asigurarea continuitatii scurgerii apelor pluvial in lungul drumului national, la intersectia DN 65A cu strada Gheorghe Patrascu este prevazuta o rigola carosabila. Este de precizat faptul ca apele pluviale din santurile aferente acestei strazi nu se varsa in santurile drumului national DN 65A, acestea incep de la intersectia cu drumul national iar scurgerea se realizeaza catre celalalt capat al strazii. Strada Cornel Gusa propusa pentru modernizare si face parte din reteaua de drumuri a comunei Mirosi. Aceasta se desprinde lateral dreapta din drumul national DN 65A Pitesti-Rosiorii de Vede la km 46+610. Racordarea strazii la DN 65A in stuatia existent se realizeaza cu raze de racordare de 3-6m iar in variant proiectata cu raze de minim 6.0m, functie de zona si de limitele de proprietate. Scurgerea apelor pluviale in lungul drumului national se realizeza prin santurile existente. Pentru asigurarea continuitatii scurgerii apelor pluvial in lungul drumului national, la intersectia DN 65A cu strada Cornel Gusa este prevazuta o rigola carosabila. Este de precizat faptul ca apele pluviale din santurile aferente acestei strazi nu se varsa in santurile drumului national DN 65A, acestea incep de la intersectia cu drumul national iar scurgerea se realizeaza catre celalalt capat al strazii. Strada Inv. Radu Tetici propusa pentru modernizare face parte din reteaua de drumuri a comunei Mirosi. Aceasta se desprinde lateral stanga din drumul national DN 65A Pitesti-Rosiorii de Vede la km 46+610. Racordarea strazii la DN 65A in stuatia existent se realizeaza cu raze de racordare de 3-6m iar in variant proiectata cu raze de minim 6.0m, functie de zona si de limitele de proprietate. Scurgerea apelor pluviale in lungul drumului national se realizeza prin santurile existente. Pentru asigurarea continuitatii scurgerii apelor pluvial in lungul drumului national, la intersectia DN 65A cu strada Inv. Radu Tetici este prevazuta o rigola carosabila. Este de precizat faptul ca apele pluviale din santurile aferente acestei strazi nu se varsa in santurile drumului national DN 65A, acestea incep de la intersectia cu drumul national iar scurgerea se realizeaza catre celalalt capat al strazii. Strada Petre Capel propusa pentru modernizare face parte din reteaua de drumuri a comunei Mirosi. Aceasta se desprinde lateral dreapta din drumul national DN 65A Pitesti-Rosiorii de Vede la km 46+475. Racordarea strazii la DN 65A in stuatia existent se realizeaza cu raze de racordare de 3-6m iar in variant proiectata cu raze de minim 6.0m, functie de zona si de limitele de proprietate. Scurgerea apelor pluviale in lungul drumului national se realizeza prin santurile existente. Pentru asigurarea continuitatii scurgerii apelor pluvial in lungul drumului national, la intersectia DN 65A cu strada Petre Capel este prevazuta o rigola carosabila. Este de precizat faptul ca apele pluviale din santurile aferente acestei strazi nu se varsa in santurile drumului national DN 65A, acestea incep de la intersectia cu drumul national iar scurgerea se realizeaza catre celalalt capat al strazii. Strada Ducani propusa pentru modernizare face parte din reteaua de drumuri a comunei Mirosi. Aceasta se desprinde lateral stanga din drumul national DN 65A Pitesti-Rosiorii de Vede la km 46+475. Racordarea strazii la DN 65A in stuatia existent se realizeaza cu raze de racordare de 3-6m iar in variant proiectata cu raze de minim 6.0m, functie de zona si de limitele de proprietate. Scurgerea apelor pluviale in lungul drumului national se realizeza prin santurile existente. Pentru asigurarea continuitatii scurgerii apelor pluvial in lungul drumului national, la intersectia DN 65A cu strada Ducani este prevazuta o rigola carosabila. Este de precizat faptul ca apele pluviale din santurile aferente acestei strazi nu se varsa in santurile drumului national DN 65A, acestea incep de la intersectia cu drumul national iar scurgerea se realizeaza catre celalalt capat al strazii. Strada I Perniu propusa pentru modernizare face parte din reteaua de drumuri a comunei Mirosi. Aceasta se desprinde lateral stanga din drumul national DN 65A Pitesti-Rosiorii de Vede la km 49+705. Racordarea strazii la DN 65A in stuatia existent se realizeaza cu raze de racordare de 3-6m iar in variant proiectata cu raze de minim 6.0m, functie de zona si de limitele de proprietate. Scurgerea apelor pluviale in lungul drumului national se realizeza prin santurile existente. Pentru asigurarea continuitatii scurgerii apelor pluvial in lungul drumului national, la intersectia DN 65A cu strada I Perniu este prevazuta o rigola carosabila. Este de precizat faptul ca apele pluviale din santurile aferente acestei strazi, doar pentru prima parte a drumului (cca. 300m) se varsa in santurile drumului national DN 65A. PROFIL TRANSVERSAL TIP ESTE: - partea carosabilă 5.50m – 4.00m (local 3.50m) - acostamente 2 x 0.50m – 2 x 0.375m - şanţuri din beton, rigolă carosabilă sau şanţuri de pământ pe ambele părţi ale drumului - pantă transversală acoperiş 2.5%. Structura rutieră este împărţită în general în două tipuri, completare la sistem rutier existent şi sistem rutier nou: Structura rutieră completare peste sistemul rutier existent: - 4 cm strat de uzură din beton asfaltic BAPC 16 rul 50/70; - 5 cm strat de binder BADPC 22,4 leg 50/70; - 12 cm strat de fundaţie din piatră spartă; - 15 cm strat de fundaţie din balast; - 20 cm strat de formă din pietruirea/balastarea existentă, recuperată din sapatură; Structura rutieră nouă: - 4 cm strat de uzură din beton asfaltic BAPC 16 rul 50/70; - 5 cm strat de binder BADPC 22,4 leg 50/70; - 12 cm strat de fundaţie din piatră spartă; - 35 cm strat de fundaţie din balast; - pregatire şi compactare pat drum. Valoare estimată = 4.416.673 Lei din care, pe capitole bugetare: 3.5.6 Proiect tehnic şi detalii de execuţie = 85.000,00 lei, fără TVA. 3.8.1 Asistenţă tehnică din partea proiectantului = 40.000,00 lei, fără TVA. 4.1. Construcţii şi instalaţii = 4.271.673,00 lei, fără TVA. 5.1.1. Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier = 20.000,00 lei, fără TVA . Valorile nu conţin TVA. Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet la toate solicitările de clarificări cu cel puţin 6 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Data limită până la care se pot solicita clarificări: 12 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
"Modernizare drumuri, Crivăţ Leonte, Lisa, ing. C-tin Şarpe, Profirani, Din Vasilescu, Ilie Arici, Stănica, Izvoranilor, Bâzdoacă, din comuna Miroşi, judeţul Argeş, în lungime totală de L=3223,2 m": Servicii de proiectare fazele Proiect Tehnic, Detalii de Execuţie (PT+DE), Asistenţă Tehnică din partea proiectantului şi Execuţie lucrări  
"Modernizare străzi şi drumuri de interes local în comuna Leordeni": Servicii de proiectare fazele Proiect Tehnic, Detalii de Execuţie (PT+DE), Asistenţă Tehnică din partea proiectantului şi Execuţie lucrări  
EXECUŢIE LUCRĂRI pentru realizarea proiectului de investitie" REABILITAREA STRAZILOR GRIGORE ALEXANDRESCU, VALEA BARBUSII, LECULESTI SI PARSENILOR DIN ZUM CAZARMILOR"  
Executie lucrari si dotari aferente obiectivelor: "MODERNIZARE STRADA LIVEZILOR SI STRADA VISARION SACHELARIE" & "CONSTRUIRE LOCUINŢE SOCIALE - 96 UNIT. LOC." şi servicii de proiectare, detalii de execuţie şi asistenţă tehnică din partea proiectantului Lot 1: MODERNIZARE STRADA LIVEZILOR SI STRADA VISARION SACHELARIE Lot 2: CONSTRUIRE LOCUINŢE SOCIALE - 96 UNIT. LOC.  
“ Servicii de proiectare, detalii de execuţie şi asistenţă tehnică din partea proiectantului aferente obiectivelor: "MODERNIZARE STRADA LIVEZILOR SI STRADA VISARION SACHELARIE" & "CONSTRUIRE LOCUINŢE SOCIALE - 96 UNIT. LOC." Lot 1: MODERNIZARE STRADA LIVEZILOR SI STRADA VISARION SACHELARIE Lot 2: CONSTRUIRE LOCUINŢE SOCIALE - 96 UNIT. LOC.", Cod SMIS 126104  
Executie lucrari privind Modernizare drumuri comunale Lot 1 "Modernizare Ulita Valea lui Bugeac, sat Furnicosi, comuna Mihaesti, jud Arges"; Lot 2 "Modernizare Ulita Nelu Stoian, sat Furnicosi, comuna Mihaesti, jud Arges"; Lot 3 "Modernizare Ulita sat Rudeni, punctul Pod bariera, comuna Mihaesti, jud Arges"; Lot 4 "Asfaltare Valea lui Iosifescu in satul Mihaesti, Catun Vladeni, jud Arges"  
MODERNIZARE DRUM LOCAL ALEEA PRIOTESEI, CU LUNGIME L=0,075 KM, ÎN COMUNA OARJA, JUDEŢUL ARGEŞ  
MODERNIZARE DRUM ALEEA NARCISEI, km 0+000 (DJ503)-km 0+340 in comuna Oarja, judeţul Argeş  
Servicii de dirigenţie de şantier pentru lucrarea „MODERNIZARE DRUM ALEEA NARCISEI” L= 0,340 km  
"POD PESTE RAUL NEAJLOV, PE STR. CARASULUI, PUNCTUL STAŢIA DE EPURARE, COM. OARJA, JUDETUL ARGES" 30.08.21