Scurta descriere a drumurilor/străzilor care se desprind din DN 65A:
Strada Măcăneaţă propusă pentru modernizare face parte din reteaua de drumuri a comunei Mirosi.
Aceasta se desprinde lateral dreapta din drumul national DN 65A Pitesti-Rosiorii de Vede la km 46+745.
Racordarea strazii la DN 65A in stuatia existent se realizeaza cu raze de racordare de 3-6m iar in variant proiectata cu raze de minim 6.0m, functie de zona s...
Scurta descriere a drumurilor/străzilor care se desprind din DN 65A:
Strada Măcăneaţă propusă pentru modernizare face parte din reteaua de drumuri a comunei Mirosi.
Aceasta se desprinde lateral dreapta din drumul national DN 65A Pitesti-Rosiorii de Vede la km 46+745.
Racordarea strazii la DN 65A in stuatia existent se realizeaza cu raze de racordare de 3-6m iar in variant proiectata cu raze de minim 6.0m, functie de zona si de limitele de proprietate.
Scurgerea apelor pluviale in lungul drumului national se realizeza prin santurile existente. Pentru asigurarea continuitatii scurgerii apelor pluvial in lungul drumului national, la intersectia DN 65A cu strada Macaneata este prevazuta o rigola carosabila.
Este de precizat faptul ca apele pluviale din santurile aferente acestei strazi nu se varsa in santurile drumului national DN 65A, acestea incep de la intersectia cu drumul national iar scurgerea se realizeaza catre celalalt capat al strazii.
Strada Gheorghe Patrascu propusa pentru modernizare face parte din reteaua de drumuri a comunei Mirosi.
Aceasta se desprinde lateral stanga din drumul national DN 65A Pitesti-Rosiorii de Vede la km 46+745.
Racordarea strazii la DN 65A in stuatia existent se realizeaza cu raze de racordare de 3-6m iar in variant proiectata cu raze de minim 9.0m, functie de zona si de limitele de proprietate.
Scurgerea apelor pluviale in lungul drumului national se realizeza prin santurile existente. Pentru asigurarea continuitatii scurgerii apelor pluvial in lungul drumului national, la intersectia DN 65A cu strada Gheorghe Patrascu este prevazuta o rigola carosabila.
Este de precizat faptul ca apele pluviale din santurile aferente acestei strazi nu se varsa in santurile drumului national DN 65A, acestea incep de la intersectia cu drumul national iar scurgerea se realizeaza catre celalalt capat al strazii.
Strada Cornel Gusa propusa pentru modernizare si face parte din reteaua de drumuri a comunei Mirosi.
Aceasta se desprinde lateral dreapta din drumul national DN 65A Pitesti-Rosiorii de Vede la km 46+610.
Racordarea strazii la DN 65A in stuatia existent se realizeaza cu raze de racordare de 3-6m iar in variant proiectata cu raze de minim 6.0m, functie de zona si de limitele de proprietate.
Scurgerea apelor pluviale in lungul drumului national se realizeza prin santurile existente. Pentru asigurarea continuitatii scurgerii apelor pluvial in lungul drumului national, la intersectia DN 65A cu strada Cornel Gusa este prevazuta o rigola carosabila.
Este de precizat faptul ca apele pluviale din santurile aferente acestei strazi nu se varsa in santurile drumului national DN 65A, acestea incep de la intersectia cu drumul national iar scurgerea se realizeaza catre celalalt capat al strazii.
Strada Inv. Radu Tetici propusa pentru modernizare face parte din reteaua de drumuri a comunei Mirosi.
Aceasta se desprinde lateral stanga din drumul national DN 65A Pitesti-Rosiorii de Vede la km 46+610.
Racordarea strazii la DN 65A in stuatia existent se realizeaza cu raze de racordare de 3-6m iar in variant proiectata cu raze de minim 6.0m, functie de zona si de limitele de proprietate.
Scurgerea apelor pluviale in lungul drumului national se realizeza prin santurile existente. Pentru asigurarea continuitatii scurgerii apelor pluvial in lungul drumului national, la intersectia DN 65A cu strada Inv. Radu Tetici este prevazuta o rigola carosabila.
Este de precizat faptul ca apele pluviale din santurile aferente acestei strazi nu se varsa in santurile drumului national DN 65A, acestea incep de la intersectia cu drumul national iar scurgerea se realizeaza catre celalalt capat al strazii.
Strada Petre Capel propusa pentru modernizare face parte din reteaua de drumuri a comunei Mirosi.
Aceasta se desprinde lateral dreapta din drumul national DN 65A Pitesti-Rosiorii de Vede la km 46+475.
Racordarea strazii la DN 65A in stuatia existent se realizeaza cu raze de racordare de 3-6m iar in variant proiectata cu raze de minim 6.0m, functie de zona si de limitele de proprietate.
Scurgerea apelor pluviale in lungul drumului national se realizeza prin santurile existente. Pentru asigurarea continuitatii scurgerii apelor pluvial in lungul drumului national, la intersectia DN 65A cu strada Petre Capel este prevazuta o rigola carosabila.
Este de precizat faptul ca apele pluviale din santurile aferente acestei strazi nu se varsa in santurile drumului national DN 65A, acestea incep de la intersectia cu drumul national iar scurgerea se realizeaza catre celalalt capat al strazii.
Strada Ducani propusa pentru modernizare face parte din reteaua de drumuri a comunei Mirosi.
Aceasta se desprinde lateral stanga din drumul national DN 65A Pitesti-Rosiorii de Vede la km 46+475.
Racordarea strazii la DN 65A in stuatia existent se realizeaza cu raze de racordare de 3-6m iar in variant proiectata cu raze de minim 6.0m, functie de zona si de limitele de proprietate.
Scurgerea apelor pluviale in lungul drumului national se realizeza prin santurile existente. Pentru asigurarea continuitatii scurgerii apelor pluvial in lungul drumului national, la intersectia DN 65A cu strada Ducani este prevazuta o rigola carosabila.
Este de precizat faptul ca apele pluviale din santurile aferente acestei strazi nu se varsa in santurile drumului national DN 65A, acestea incep de la intersectia cu drumul national iar scurgerea se realizeaza catre celalalt capat al strazii.
Strada I Perniu propusa pentru modernizare face parte din reteaua de drumuri a comunei Mirosi.
Aceasta se desprinde lateral stanga din drumul national DN 65A Pitesti-Rosiorii de Vede la km 49+705.
Racordarea strazii la DN 65A in stuatia existent se realizeaza cu raze de racordare de 3-6m iar in variant proiectata cu raze de minim 6.0m, functie de zona si de limitele de proprietate.
Scurgerea apelor pluviale in lungul drumului national se realizeza prin santurile existente. Pentru asigurarea continuitatii scurgerii apelor pluvial in lungul drumului national, la intersectia DN 65A cu strada I Perniu este prevazuta o rigola carosabila.
Este de precizat faptul ca apele pluviale din santurile aferente acestei strazi, doar pentru prima parte a drumului (cca. 300m) se varsa in santurile drumului national DN 65A.
PROFIL TRANSVERSAL TIP ESTE:
- partea carosabilă 5.50m – 4.00m (local 3.50m)
- acostamente 2 x 0.50m – 2 x 0.375m
- şanţuri din beton, rigolă carosabilă sau şanţuri de pământ pe ambele părţi ale drumului
- pantă transversală acoperiş 2.5%.
Structura rutieră este împărţită în general în două tipuri, completare la sistem rutier existent şi sistem rutier nou:
Structura rutieră completare peste sistemul rutier existent:
- 4 cm strat de uzură din beton asfaltic BAPC 16 rul 50/70;
- 5 cm strat de binder BADPC 22,4 leg 50/70;
- 12 cm strat de fundaţie din piatră spartă;
- 15 cm strat de fundaţie din balast;
- 20 cm strat de formă din pietruirea/balastarea existentă, recuperată din sapatură;
Structura rutieră nouă:
- 4 cm strat de uzură din beton asfaltic BAPC 16 rul 50/70;
- 5 cm strat de binder BADPC 22,4 leg 50/70;
- 12 cm strat de fundaţie din piatră spartă;
- 35 cm strat de fundaţie din balast;
- pregatire şi compactare pat drum.
Valoare estimată = 4.416.673 Lei din care, pe capitole bugetare:
3.5.6 Proiect tehnic şi detalii de execuţie = 85.000,00 lei, fără TVA.
3.8.1 Asistenţă tehnică din partea proiectantului = 40.000,00 lei, fără TVA.
4.1. Construcţii şi instalaţii = 4.271.673,00 lei, fără TVA.
5.1.1. Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier = 20.000,00 lei, fără TVA .
Valorile nu conţin TVA.
Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet la toate solicitările de clarificări cu cel puţin 6 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Data limită până la care se pot solicita clarificări: 12 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.