Strada Bradului propusă spre modernizare în prezenta documentaţie are o lungime de 632 m şi se află în intravilanul comunei Oarja, judeţul Argeş. Nu există asfalt sau alte îmbunătăţiri. Accesul la drumul local strada Bradului se face din str.Şoseaua Mare.
Situaţia actuală: În prezent drumul local este din pământ slab balastat şi prezintă gropi şi denivelări în partea carosabilă, obligând autovehiculele de orice tip să circ...
Strada Bradului propusă spre modernizare în prezenta documentaţie are o lungime de 632 m şi se află în intravilanul comunei Oarja, judeţul Argeş. Nu există asfalt sau alte îmbunătăţiri. Accesul la drumul local strada Bradului se face din str.Şoseaua Mare.
Situaţia actuală: În prezent drumul local este din pământ slab balastat şi prezintă gropi şi denivelări în partea carosabilă, obligând autovehiculele de orice tip să circule cu viteza limitată. Acostamentele sunt din pământ şi şanţurile nu sunt dimensionate şi reprofilate. Structura rutieră actuală nu asigură o circulaţie rutieră normală, drumurile locale propuse spre modernizare devenind, în anumite condiţii climaterice, impracticabile circulaţiei autovehiculelor şi pietonilor care se deplasează prin comuna Oarja. Starea drumurilor comunale influenţează negativ viaţa economică, socială şi culturală a locuitorilor comunei Oarja. Clasa de trafic pentru perioada de perspectivă se încadrează la trafic foarte uşor, alcătuit în principal din turisme, vehicule de marfă şi utilitare, biciclete, atelaje, având categoria de importanţă C construcţii de importanţă normală, conform H.G.R nr.261 / 1994. Drumul care face obiectul prezentei documentaţii este drum de clasa tehnică IV.
Pe baza analizelor şi măsurătorilor în teren, s-au stabilit 2 soluţii posibile pentru partea carosabilă în vederea modernizării drumului local, Strada Bradului din comuna Oarja, iar soluţia recomandată de proiectant este scenariul nr. 1, după cum urmează:
• strat de uzură din beton asfaltic BAPC 16 rul 50/70 de 4 cm ;
• strat de legatură BAD PC 22.4 leg50/70 în grosime de 5cm;
• strat de fundaţie superioară din piatră spartă de 12 cm;
• strat de fundaţie inferioară din balast cu grosimea de 20 cm;
• strat de formă 20 cm din balast recuperate din pietruirea existentă.
Drumurile laterale se vor amenaja pe lungimea de 10 m cu aceeaşi îmbrăcăminte asfaltică, BAPC 16 rul 50/70, ca şi drumul studiat. Se va asigura accesul la proprietăţi pe toată durata execuţiei şi după terminarea lucrărilor.
Strada Bradului are lungimea de 632m şi lăţimea platformei de 5.40 m, din care partea carosabilă este de 4.0 m încadrată de acostament de 0.5 m şi rigolă carosabilă de 0.9 m. Pe strada Bradului sunt prevăzute două platforme de întâlnire, fiecare cu suprafaţa de 40 mp.
Valoare estimată = 1.122.378,78 Lei fără TVA din care, pe capitole bugetare:
3.5.6 Proiect tehnic şi detalii de execuţie = 35.000,00 lei, fără TVA
3.8.1 Asistenţă tehnică din partea proiectantului = 6.000,00 lei, fără TVA
4.1. Construcţii şi instalaţii = 1.077.607,15 lei, fără TVA
5.1.1. Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier = 3.771,63 lei, fără TVA
Termenele pentru realizarea activităţilor din cadrul contractului sunt:
-3 luni proiectare
-1 lună obţinerea avizelor şi emiterea autorizaţiei de construire (activităţi în responsabilitatea autorităţii contractante)
-12 luni execuţie.
Termenul limită de răspuns la solicitările de clarificări: 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 12.