Suprafaţa totală de teren studiat este de 26950 mp, situat în intravilanul şi extravilanul Comunei Drăgoeşti şi este utilitate publică în administraţia UNITĂŢII ADMINISTRATIV TERITORIALE A COMUNEI DRĂGOEŞTI, JUDEŢUL VÂLCEA, în conformitate cu invetarul bunurilor publice publicate în Monitorul Oficial al României.
Situaţia actuală: Străzile care fac obiectul prezentei documentaţii, fac parte din reţeaua de drumuri a comunei...
Suprafaţa totală de teren studiat este de 26950 mp, situat în intravilanul şi extravilanul Comunei Drăgoeşti şi este utilitate publică în administraţia UNITĂŢII ADMINISTRATIV TERITORIALE A COMUNEI DRĂGOEŞTI, JUDEŢUL VÂLCEA, în conformitate cu invetarul bunurilor publice publicate în Monitorul Oficial al României.
Situaţia actuală: Străzile care fac obiectul prezentei documentaţii, fac parte din reţeaua de drumuri a comunei Drăgoeşti judeţul Vâlcea
- str. Ungureanu Grigore în lungime de 88 m
- str. Cerbilor în lungime de 217 m
- str. Spitalului/ La Cuci în lungime de 905 m
- str. Bacanu în lungime de 530 m
- str. La Lei în lungime de 317 m
- str. Trestiei în lungime de 241 m
- str. Trandafirilor în lungime de 71 m
- str. Fântânilor în lungime de 1000 m
- str. Gârlei în lungime de 181 m
- str. Crângului în lungime de 300 m.
Străzile propuse a se studia au o lungime totală de L=3850 m, la care se vor adăuga racordările cu străzile laterale.
Din reţeaua stradală propusă spre modernizare, străzile sunt parţial pietruite, sau din pământ, iar strada Fântânilor este asfaltată, dar care prezintă o multitudine de defecţiuni. Datorită situaţiei actuale a străzilor care prezintă numeroase deteriorări, traficul rutier se desfăşoară în condiţii foarte dificile şi cu viteza redusă. Pentru asigurarea unor condiţii optime de circulaţie pe aceste tronsoane se impune modernizarea lor. Lipsa unei structuri rutiere moderne în stare bună, face ca circulaţia să se desfăşoare greoi, mai ales în perioadele cu precipitaţii, neavând asigurate condiţiile de siguranţă rutieră şi confort. Starea şanţurilor existente, lipsa de continuitate a acestora cât şi lipsa totală pe anumite tronsoane, deverul transversal şi declivitatea longitudinală necorespunzătoare a platformei au dus la îngreunarea colectării apelor de suprafaţă, apa stagnând pe platforma drumului, rezultând de-a lungul timpului degradări ale sistemului rutier. Străzile studiate sunt de categoria IV, străzi secundare. Străzile la care face referire prezenta documentaţie nu au fost şi nu sunt întreţinute în baza unui grafic de întreţinere, reparaţii şi exploatare corespunzător prevederilor şi normativelor în vigoare.
Starea actuală a străzilor nu corespunde cerinţelor minime pentru străzi secundare şi anume:
- partea carosabilă nu este delimitată clar
- structura rutieră de multe ori inexistentă prezintă denivelări, gropi ,migrări ale pământului în stratul de balast, fisuri, crăpături, rupturi de margine şi tasări neadecvate desfăşurării unei circulaţii în condiţii de siguranţă şi confort.
- scurgerea apelor pluviale de pe partea carosabilă nu este asigurată
- lipsa şanţurilor de colectare şi evacuare a apelor pluviale în lungul drumului, sau nivelul de degradare a celor existente.
- razele de curbură atât în plan cât şi longitudinal sunt necorespunzătoare.
- structura rutieră necorespunzătoare
- lăţimea părţii carosabile subdimensionată
- vegetaţie din abundenţă, atât pe partea carosabilă cât şi lateral părţii carosabile, impiedicând astfel vizibilitatea în curbe.
- lipsa locurilor de pe trecere pe tronsoanele de străzi studiate în prezenta documentaţie.
- podeţe subdimensionate sau colmatate, fără amenajări aval şi amonte, precum şi lipsa lor în multe locuri.
Străzile propuse a se studia au o lungime totală de L=3850 m, la care se vor adauga racordările cu străzile laterale:
1. Str. Ungureanu Grigore
- Strada parţial balastată cu zone infestate de pământ. Necesită sistem rutier nou.
- Lungime stradă 88 m;
- Lăţime parte carosabilă 3.00 m
- Acostamente 88x2x0.50=88 mp
- Rigole de acostament pe partea stângă (sud) 88 m
- Podeţe tubulare ɸ 800 - 1 buc.
- Acces la proprietăţi - 1 buc.
- Sistem rutier suplu conform profil transversal tip 4, planşă nr. 11b
- Străzi laterale - 1 buc.
2. Str. Cerbilor
- Stradă nebalastată fiind de pământ. Necesită sistem rutier nou
- Lungime stradă 217 m
- Lăţime parte carosabilă 3.00 m
- Acostamente 217x 2x0.50=217 mp
- Rigole de acostament stânga (vest) şi intrări 217+2x50=317 m
- Podeţe tubulare ɸ 800 - 2 buc.
- Acces la proprietăţi - 4 buc.
- Sistem rutier suplu conform profil transversal tip 4, planşa nr. 11b
- Străzi laterale - 2 buc.
3. Str. Spitalului
- Strada nebalastată fiind de pământ. Necesită sistem rutier nou
- Lungime stradă 905 m
- Lăţime parte carosabilă 3.50 m
- Acostamente 905x 2x0.75=1357.5 m
- Şanţ betonat 270 m
- Podeţe tubulare ɸ 800 -4 buc
- Podeţe tubulare ɸ 1500 mm – 2 buc
- Acces la proprietăţi - teren agricol
- Locuri de petrecere – 2 buc.
- Decolmatare canal 800 ml
- Sistem rutier suplu conform profil transversal tip 1, plansa nr. 11a
- Străzi laterale 3 buc.
4. Str. Băcanu
- Strada balastată, necesită completare cu balast şi sistem rutier nou
- Lungime stradă 530 m
- Lăţime parte carosabilă 3.50 m
- Acostamente 530x 2x0.75=795 mp
- Şanţ betonat 840 m
- Podeţe tubulare ɸ 800 - 1 buc.
- Podeţ tubular ɸ 1000 mm -1 buc
- Podeţ tubular ɸ 1500 mm - 1 buc
- Acces la proprietăţi – 2 buc
- Sistem rutier suplu conform profil transversal tip 1, planşă nr. 11a
- Străzi laterale - 5 buc.
5. Str. La Lei
- Stradă balastată, necesită completare cu balast şi sistem rutier nou
- Lungime stradă 317 m
- Lăţime parte carosabilă 3.50 m
- Acostamente 317x 2x0.75=475.5 mp
- Şanţ betonat 2x150 m=300 m
- Podeţe tubulare ɸ 800mm - 1 buc
- Acces la proprietăţi - 1 buc
- Sistem rutier suplu conform profil transversal tip 1, planşă nr. 11a
- Străzi laterale - 3 buc.
6. Str. Trestiei
- Strada parţial balastată, în prima parte iar restul traseului este din pământ, necesită sistem rutier nou.
- Lungime stradă 241 m
- Lăţime parte carosabilă 3.00 m
- Acostamente 241x2x0.50=241 mp
- Şanţ betonat partea dreapta (sud) 100 ml
- Podeţe tubulare ɸ 800 – 2 buc.
- Acces la proprietăţi – 4 buc.
- Sistem rutier suplu conform profil transversal tip 2, planşă nr. 11a
- Străzi laterale - 2 buc.
7. Str. Trandafirilor
- Strada balastată, necesită completare cu balast şi sistem rutier nou
- Lungime stradă 71 m
- Lăţime parte carosabilă 3.00 m
- Acostamente 71 x 2x0.50=71 mp
- Rigole de acostament pe partea stângă (nord) 71 m
- Podeţe tubulare ɸ 800 - 1 buc
- Acces la proprietăţi - 1 buc
- Sistem rutier suplu conform profil transversal tip 4, planţă nr. 11 b
- Străzi laterale - 1 buc.
8. Str. Fântânilor
- Strada asfaltată având un singur strat de asfalt, dar care prezintă multiple defecţiuni, (fisuri, crăpături, faianţări, gropi, cedări de terasament). Este necesar frezarea stratului de asfalt existent şi execuţia unui sistem rutier nou.
- Lungime stradă 1000 m
- Lăţime parte carosabilă 3.00 m
- Acostamente 1000x 2x0.50=1000 mp
- Şanţ betonat partea dreaptă (sud) – 917 m (km 0+240-km 1+157)
- Şanţ betonat stânga (nord) 125 m (km0+000-km0+125)
- Rigole betonat stânga 250m (km0+345-km0+595)
- Rigolă ranforsata 150 m -km0+630-km0+ 780 partea dreaptă
- Rigolă carosabilă 240m - km0+000-km0+240 partea dreaptă
- Rigolă carosabilă 220m - km 0+125-km0+345 partea stângă
- Podeţe tubulare - 8 buc.
- Acces la proprietăţi – 30 buc.
- Sistem rutier suplu conform profil transversal tip 1,2, 3, planşă nr. 11a, 11b
- Străzi laterale - 8 buc.
9. Str. Gârlei
- Strada parţial balastată, necesită completare cu balast şi sistem rutier nou
- Lungime stradă - 181 m
- Lăţime parte carosabilă - 3.00 m
- Acostamente 181x 2x0.50=181 mp
- Rigole de acostament - 181 m
- Podeţe tubulare ɸ 800 mm- 2 buc.
- Acces la proprietăţi – 2 buc
- Sistem rutier suplu conform profil transversal tip 4, planşă 11b
- Străzi laterale - 2 buc
10. Str. Crângului
- Strada parţial balastată, necesită completare cu balast şi sistem rutier nou
- Lungime stradă 300 m
- Lăţime parte carosabilă 3.50 m
- Acostamente 300x 2x0.75=450 mp
- Rigole 600 m
- Podeţe tubulare ɸ 800 mm - 3buc
- Acces la proprietăţi – 2 buc
- Sistem rutier suplu conform profil transversal tip 1, planţă 11b
- Străzi laterale - 3 buc.
Soluţie tehnică - Sistem rutier suplu
- strat de balast 0/63 mm, în grosime de 25 cm conform SR 662-2002;
- strat de fundaţie din piatră spartă, în grosime de 15 cm, conform SR 667-2000;
- strat de bază din mixtură asfaltică BAD PC 25, în grosime de 6 cm, conform STAS 174/1-2002;
- strat de uzură din beton asfaltic BA 16, în grosime de 4 cm, conform STAS 174/1-2002
Termenele pentru realizarea activităţilor din cadrul contractului sunt:
• 2 luni proiectare;
• 12 luni execuţie lucrări.
Valoare estimată = 6.957.600,00 Lei din care, pe capitole bugetare:
1.2 Amenajarea terenului = 53.600,00 lei, fără TVA.
1.3 Amenajarea pentru protecţia mediului = 20.000,00 lei, fără TVA
3.5.6 Proiect tehnic şi detalii de execuţie = 67.000,00 lei, fără TVA.
3.8.1 Asistenţă tehnică din partea proiectantului = 50.000,00 lei, fără TVA.
4.1. Construcţii şi instalaţii = 6.700.000,00 lei, fără TVA.
5.1.1. Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier = 67.000,00 lei, fără TVA.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 12.
Termenul limită de publicare a răspunsului la solicitările de clarificări: 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.