Asigurarea unor conditii optime de viabilitate pe reteaua de drumuri din administrarea autoritatii contractante.
Prin intermediul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste incheierea contractului ce va avea ca obiect lucrari de Inchiriere de utilaje pentru constructii cu operator (cu deservent si combustibil). In prezent este necesara realizarea in regie proprie a lucrarilor de executie, reparatii si i...
Asigurarea unor conditii optime de viabilitate pe reteaua de drumuri din administrarea autoritatii contractante.
Prin intermediul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste incheierea contractului ce va avea ca obiect lucrari de Inchiriere de utilaje pentru constructii cu operator (cu deservent si combustibil). In prezent este necesara realizarea in regie proprie a lucrarilor de executie, reparatii si intretinere a strazilor si podurilor pe drumurile aflate in administrarea autoritatii contractante, avand ca scop prelungirea perioadei de serviciu a acestora si asigurarea conditiilor de circulatie si confort.
Avand in vedere numarul mare de lucrari preconizate a se desfasura in perioada urmatoare autoritatea contractanta considera impetuos necesara aceasta achizitie in vederea eficientizarii activitatilor specifice avand un efect benefic privind creştere nivelului de executie a lucrarilor dar si calitatea acestora.
Solutia tehnica adoptata o reprezinta inchirierea de utilaje pentru constructii cu operator (cu deservent si combustibil). Utilajele care fac obiectul inchirierii sunt urmatoarele:
Buldoexcavator;
Buldozer;
Autogreder;
Autobasculanta - 8x4;
Excavator;
Wolla;
Cilindru compactor neted < 8t;
Cilindru compactor terasamente > 8t.
Autoritatea contractanta a optat pentru achizitionarea acestor lucrari pentru incheierea unui acord cadru cu un operator economic pentru fiecare lot individual, pana la data de 31.12.2023, fara reluarea competitiei, cu realizarea de lucrari specifice in locatii diferite, pe raza Judetului Vaslui, pentru gestionarea in conditii de eficienta a fondurilor publice, atribuirea contractelor subsecvente facandu-se in ordinea impusa de criteriul de atribuire. De asemenea avand in vedere perioada de contractare si volumul contractat, cat si faptul ca nu se cunosc cantitatile exacte de lucrari, s-a ales ca modalitate de contractare Acordul cadru cu, contracte subsecvente incheiate in urma comenzilor emise.
• Lot 1 Zona Municipiul Vaslui - Inchiriere de utilaje si de echipamente de constructii si de lucrari publice cu operator;
• Lot 2 Zona Municipiul Barlad - Inchiriere de utilaje si de echipamente de constructii si de lucrari publice cu operator;
Numarul maxim de loturi ce va fi atribuit unui singur ofertant - 1 lot.
Valoare minima estimata/acord cadru, fara TVA, LOT 1 = 100.000,00 lei;
Valoarea maxima estimata/acord cadru, fara TVA, LOT 1 = 1.000.000,00 lei;
Valoare minima estimata/acord cadru, fara TVA, LOT 2 = 100.000,00 lei;
Valoarea maxima estimata/acord cadru, fara TVA, LOT 2 = 1.000.000,00 lei;