Feedback
I.D.: 57907069

"Implementare platforma informatica integrata" pentru proiectul "Planificare strategică şi simplificare proceduri administrative în Municipiul Mangalia", Cod SMIS 136064

Data publicarii
15.06.21 Exista 230.973 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48000000-8 30213200-7 30232100-5 32570000-9 48820000-2 72265000-0 80510000-2
Termenul limita pentru depunere:
19.07.21
Pretul estimativ:
2.189.882,00 RON - 2.189.882,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1115241.pdf
  2. Aviz CTE Pr. Mun. Mangalia.pdf
  3. Caiet de sarcini.pdf
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectivul general al proiectului consta in consolidarea capacitaţii instituţionale si eficientizarea activităţii la nivelul Municipiului Mangalia prin planificare strategică şi simplificarea procedurilor administrative si reducerea birocraţiei pentru cetăţeni, implementând masuri din perspectiva back-office (adaptarea procedurilor interne de lucru, digitalizarea proceselor) si front-office pentru serviciile publice furniza...
Obiectivul general al proiectului consta in consolidarea capacitaţii instituţionale si eficientizarea activităţii la nivelul Municipiului Mangalia prin planificare strategică şi simplificarea procedurilor administrative si reducerea birocraţiei pentru cetăţeni, implementând masuri din perspectiva back-office (adaptarea procedurilor interne de lucru, digitalizarea proceselor) si front-office pentru serviciile publice furnizate aferente competenţelor partajate ale administraţiei publice locale. Este avuta în vedere implementarea unei platforme integrate, ce se va integra cu soluţiile informatice existente la nivelul primăriei, pentru a furniza digital fluxurile de lucru de baza din cadrul municipalităţii, în scopul eficientizării procesării documentelor, evitării întreruperilor ce pot apărea în fluxurile informaţionale, reducând astfel întârzierile în procesul decizional cu impact asupra activităţilor operative şi va asigura accesul online la serviciile publice aferente competenţelor partajate. Digitalizarea serviciilor publice în cadrul acestui proiect va urmări respectarea următoarelor principii cheie: - Reducerea timpului de livrare a serviciului public de către cetăţeni; - Reducere număr participanţi la proces: implicarea în cadrul procesului doar a participanţilor care aduc valoare adăugată procesului, respectiv implicarea participanţilor care prin prisma rolului şi/sau informaţiilor care le furnizează pot influenţa livrarea serviciului public; - Digital în mod implicit: design de servicii publice care sunt simplu de utilizat de către toată lumea şi se bazează pe tehnologii digitale; - Abordare focalizată pe cetăţean: dezvoltarea de servicii publice mai bune, care sa deservească nevoile oamenilor şi care sunt facile a fi utilizate; - Simplificarea procedurilor: reducerea numărului de interacţiuni dintre cetăţean şi administraţia publică în vederea obţinerii serviciului public; - O singură dată: presupune ca o informaţie existentă deja în cadrul administraţiei publice locale să aibă un singur compartiment responsabil si să fie accesata în mod direct de către alte compartimente, fără a fi necesară implicarea cetăţeanului; - Reducerea costurilor administrative. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificările si completările ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achiziţie publica are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare in legătura cu documentaţia de atribuire. este de 18 zile înainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu art.161 alineatul (2) din Legea 98/2016, cu modificările si completările ulterioare, răspunsul autorităţii contractante la aceste solicitări trebuie să fie transmis in ziua a 11-a înainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţia unui pachet compus din licenţe pentru aplicaţii informatice şi din construcţia unui site web, pentru realizarea unui sistem digital integrat, care să automatizeze prin informatizare o parte dintre activităţile instituţiei publice precum şi relaţia cu cetăţenii, denumit generic "Funcţionarul public virtual 17.04.24
Achiziţia unui pachet compus din licenţe pentru aplicaţii informatice şi din construcţia unui site web, pentru realizarea unui sistem digital integrat, care să automatizeze prin informatizare o parte dintre activităţile instituţiei publice precum şi relaţia cu cetăţenii, denumit generic "Funcţionarul public virtual 17.04.24
Achiziţia unui pachet compus din licenţe pentru aplicaţii informatice şi din construcţia unui site web, pentru realizarea unui sistem digital integrat, care să automatizeze prin informatizare o parte dintre activităţile instituţiei publice precum şi relaţia cu cetăţenii, denumit generic "Funcţionarul public virtual 16.04.24
achiziţia unui pachet compus din licenţe pentru aplicaţii informatice şi din construcţia unui site web, pentru realizarea unui sistem digital integrat, care să automatizeze prin informatizare o parte dintre activităţile instituţiei publice precum şi relaţia cu cetăţenii, denumit generic "Funcţionarul public virtual 16.04.24
Achiziţia unui pachet compus din licenţe pentru aplicaţii informatice şi din construcţia unui site web, pentru realizarea unui sistem digital integrat, care să automatizeze prin informatizare o parte dintre activităţile instituţiei publice precum şi relaţia cu cetăţenii, denumit generic "Funcţionarul public virtual 15.04.24
achiziţia unui pachet compus din licenţe pentru aplicaţii informatice şi din construcţia unui site web, pentru realizarea unui sistem digital integrat, care să automatizeze prin informatizare o parte dintre activităţile instituţiei publice precum şi relaţia cu cetăţenii, denumit generic "Funcţionarul public virtual 17.04.24
Achiziţia unui pachet compus din licenţe pentru aplicaţii informatice şi din construcţia unui site web, pentru realizarea unui sistem digital integrat, care să automatizeze prin informatizare o parte dintre activităţile instituţiei publice precum şi relaţia cu cetăţenii, denumit generic "Funcţionarul public virtual 18.04.24
Achiziţia unui pachet compus din licenţe pentru aplicaţii informatice şi din construcţia unui site web, pentru realizarea unui sistem digital integrat, care să automatizeze prin informatizare o parte dintre activităţile instituţiei publice precum şi relaţia cu cetăţenii, denumit generic "Funcţionarul public virtual" 08.07.24
Achiziţia unui pachet compus din licenţe pentru aplicaţii informatice şi din construcţia unui site web, pentru realizarea unui sistem digital integrat, care să automatizeze prin informatizare o parte dintre activităţile instituţiei publice precum şi relaţia cu cetăţenii, denumit generic "Funcţionarul public virtual. 28.05.24
"Dezvoltarea şi implementarea de instrumente integrate de gestionare a serviciilor publice furnizate de ANR" pentru implementarea proiectului "Creşterea capacităţii administrative a Autorităţii Navale Române pentru reducerea birocraţiei pentru cetăţeni şi mediul de afaceri", Cod SMIS 129968 05.01.22