Servicii de dezvoltare platformă integrată pentru servicii electronice, furnizare licenţe software şi echipamente IT în cadrul proiectului " IMBUNATATIREA SERVICIILOR PUBLICE PENTRU CRESTEREA CALITATII VIEŢII CETATENILOR DIN COMUNA GARDA DE SUS PRIN DIGITALIZARE".
Se doreste achizitionarea următoarelor sisteme integrate de management si echipamente TIC: A. Sistem integrat de management cuprinzând.
a. Aplicatie software ...
Servicii de dezvoltare platformă integrată pentru servicii electronice, furnizare licenţe software şi echipamente IT în cadrul proiectului " IMBUNATATIREA SERVICIILOR PUBLICE PENTRU CRESTEREA CALITATII VIEŢII CETATENILOR DIN COMUNA GARDA DE SUS PRIN DIGITALIZARE".
Se doreste achizitionarea următoarelor sisteme integrate de management si echipamente TIC: A. Sistem integrat de management cuprinzând.
a. Aplicatie software : contabilitate (ALOP+Buget+Contabilitate+Rapoarte+Verificari): imobilizari, salarizare, consolidare unitati subordonate alte aplicatii / 1 unitate, etc;
b. Aplicatie software : Taxe si Impozite (inclusiv integrare in PatrimVen): plati cu cardul, Ghiseul .ro, portal plati online si eliberare certificat fiscal;
c. Aplicatie software: registrul agricol: modul contracte, integrare agricol-RAN, integrare agricol — Taxe, modul adeverinta Nomenclator stradal, portal agricol si eliberare adeverinta;
d. Asistenta minim 10 ore, update-uri;
e. Functionar public virtual de tipul infokiosk (plata card bancar impozite si taxe); Echipament depunere si ridicare documente — mobilier urban inteligent;
g. Dezvoltare pagina web — structura dedicata administratiei publice;
h. Aplicatie mobila cetateni; Aplicatie mobila turisti;
j. Aplicatie mobila pentru functionar;
k. Dosarul cetateanului; Depunere documente online, Verificare status documente depuse, Programare audiente offline + online, Tel audiente online integrate in site, Petitii online + offline, Sesizari online, harta sesizarilor online pentru functionari, Harta sesizarilor online pentru cetateni, Acces la informatii publice L544/2001, Flux aprobare concedii de odihna sau invoiri (integrate cu email ordonator), Inlocuiri persoane indisponibile (reatribuire taskuri automat), Pontaj electronic — generare fisa colectiva de prezenta, Raport activitate lunar pe email catre primar, Docubox, Parc auto, Bugetare participativa, Contracte, Achizitii, Investitii, Proiecte fonduri europene, Educare si testare personal si asistenta de specialitate, Inchirieri online cu plata pe site, Urbanism, Autorizatii online cu plata online pentru transport de mare tonaj, Harta investitiilor, Portal cetateni cu functionalitati publice extinse si automatizari, Mailbox Office 365
B. Echipamente:
1. Echipare suplimentara sala server
2. Realizare cablare stucturata date la nivelul instituţiei(vor fi incluse toate cablurile de legatura si canalul de cablu necesare functionarii in conditii optime a retelei)
3. Achiziţionarea unei soluţii de server hosting
4. Achiziţionarea şi implementarea unei soluţii de backup
5. Achizitionarea şi implementarea unei soluţii wireless centralizate
6. Achiziţionarea unor staţii de lucru noi + software, echipamente de printing
7. Achiziţionarea unei soluţii antivirus cu consolă centralizată în cloud/nor
8. Solutie sistem audio video conferinta, prezentari
9. Solutie inregistrare si transmitere live a sedintelor de CL
10. Solutie panouri de afisaj informatii in comuna
1 1. Server fizic PREMIUM: ifrastructura on prem hosting aplicatii
12. Router FortiGate-60F Hardware 24x7 FortiCare and FortiGuard 36 luni+servicii de instalare si configurare
13. Licente Microfost 365 Business Standard (Suita aplicatii Office Word, Excel, Ppoint, Outlook, Mail Box, Teams, One Drive, Share Point)/36 luni
14. Drona de inspectie zone de risc, lucrari etc.
15. Plotter AO conform specificatiilor caietului de sarcini.
Valoarea estimată a contractului este de 1.598.745,28 lei, fără TVA.
Termenul limită pentru solicitarea de clarificări adresate de operatorii economici: 15 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor
Termenul limită pentru publicarea răspunsului consolidat la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici: 11 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.