Executia prezentului contract de achizitie publica presupune realizarea unor lucrari de extindere si modernizare a Gradintei nr. 2 Corbu, in conformitate cu documentatia tehnica aprobata, respectiv Proiectul Tehnic intitulat “Modernizare si dotare gradinita nr 2 Corbu, comuna Corbu, judetul Constanta", elaborat de S.C. Modvest Construt 2000 S.R.L., documentatie ce este atasata in sectiunea dedicata din cuprinsul anuntului d...
Executia prezentului contract de achizitie publica presupune realizarea unor lucrari de extindere si modernizare a Gradintei nr. 2 Corbu, in conformitate cu documentatia tehnica aprobata, respectiv Proiectul Tehnic intitulat “Modernizare si dotare gradinita nr 2 Corbu, comuna Corbu, judetul Constanta", elaborat de S.C. Modvest Construt 2000 S.R.L., documentatie ce este atasata in sectiunea dedicata din cuprinsul anuntului de participare simplificat si poate fi descarcata integral de pe SEAP.
In conformitate cu prevederile bugetului indicativ al proiectului “Modernizare si dotare gradinita nr 2 Corbu, comuna Corbu, judetul Constanta" – Anexa III la contractul de finanţare C0720E0I0011721400014/23.04.2018, valoarea estimata pentru contractul de lucrari este de 906,877.89 lei (fara TVA), defalcată astfel:
Linia 1.3 Cheltuieli cu amenajari pentru protectia emdiului si ducerea la starea initiala– 10.987,11 lei
Linia 1.3 Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului – 32.589,39 lei
Linia 4.1 Constructii si instalatii – 788,621.27 lei
Linia 4.2 Montaj utilaj tehnologic – 2.416,85 lei
Linia 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj (procurare) – 34,650.00lei
Linia 4.5 Dotari – 24,102.00lei (Mobilier urban, inclusiv dotari loc de joaca)
Linia 5.1 Organizare de şantier
• sublinia 5.1.1 Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier – 8,944.27 lei
• sublinia 5.1.2 Cheltuieli conexe organizării de şantier – 4,567.00 lei
Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit nu cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute precizata în devizul general, aceasta suma putând fi accesata, dupa caz, în functie de necesitati, prin modificarea contractului în conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 13 zile.
Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari inainte cu 6 zile de data limita de depunere a ofertelor.