Executia prezentului contract de achizitie publica presupune realizarea unor lucrari de modernizarea a unei constructii existente, ce va indeplini functiunile unui centru de tip after-school in localitatea Pantelimon de Sus , comuna Pantelimon, judetul Constanta, prin lucrari de:
a) consolidare a structurii existente si aducerea ei la standardele in vigoare prin interventii locale;
b) recompartimentare,
in conformit...
Executia prezentului contract de achizitie publica presupune realizarea unor lucrari de modernizarea a unei constructii existente, ce va indeplini functiunile unui centru de tip after-school in localitatea Pantelimon de Sus , comuna Pantelimon, judetul Constanta, prin lucrari de:
a) consolidare a structurii existente si aducerea ei la standardele in vigoare prin interventii locale;
b) recompartimentare,
in conformitate cu documentatia tehnica aprobata, respectiv Proiectul Tehnic nr. 576/2016, intitulat "Infiintare after school , loc. Pantelimon de Sus, comuna Pantelimon, jud.Constanta", elaborat de S.C. Vladia Prest S.R.L., documentatie ce este atasata in sectiunea dedicata din cuprinsul anuntului de participare simplificat si poate fi descarcata integral de pe SEAP.
In conformitate cu prevederile bugetului indicativ al proiectului "Infiintare after school , loc. Pantelimon de Sus, comunaPantelimon, jud.Constanta" – Anexa III la contractul de finanţare C0720EN00011621400051/24.09.2017, valoarea estimata pentru contractul de lucrari este de 1,187,243.62 lei (fara TVA), defalcată astfel:
Linia 1.2 Cheltuieli pentru amenajarea terenului – 98,865.10 lei
Linia 4.1 Constructii si instalatii – 1,045,853.99 lei
Linia 4.2 Montaj utilaj tehnologic – 1,755.24 lei
Linia 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj (procurare)– 24,083.93 lei
Linia 5.1 Organizare de şantier
Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit nu cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute precizata în devizul general, aceasta suma putând fi accesata, dupa caz, în functie de necesitati, prin modificarea contractului în conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 13 zile.
Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari inainte cu 6 zile de data limita de depunere a ofertelor.