Feedback
I.D.: 93814308

"DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE SI ECHIPAMENTE DIGITALE A SCOLII GIMNAZIALE ARHANGHELII MIHAIL SI GAVRIIL, COMUNA MUNTENI BUZAU, JUDETUL IALOMITA"

Data publicarii
27.02.24 Exista 48.757 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39160000-1 30213000-5 30231300-0 30232150-0 39162100-6 30232000-4 30200000-1
Termenul limita pentru depunere:
20.03.24
Pretul estimativ:
968.009,40 RON - 968.009,40 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1205629.pdf
  2. 03. Caiet de sarcini - se .pdf
  3. 04. Model de contract - se.pdf
Locul realizarii:
Ialomiţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului de achiziţie constă în achiziţionarea de dotări în cadrul proiectului "Dotarea cu mobilier ,materiale didactice si echipamente digitale a scolii gimnaziale arhanghelii Mihail si Gavriil,comuna Munteni Buzau,judetul ialomita .Dotările au fost împărţite în 3 loturi: LOT 1 – dotare cu echipamente IT (TIC) pentru dotare laborator de informatică şi 16 săli de clasă (6 Sali de clasa invatamant primar, 7 ...
Obiectul contractului de achiziţie constă în achiziţionarea de dotări în cadrul proiectului "Dotarea cu mobilier ,materiale didactice si echipamente digitale a scolii gimnaziale arhanghelii Mihail si Gavriil,comuna Munteni Buzau,judetul ialomita .Dotările au fost împărţite în 3 loturi: LOT 1 – dotare cu echipamente IT (TIC) pentru dotare laborator de informatică şi 16 săli de clasă (6 Sali de clasa invatamant primar, 7 Sali de clasa invatamant gimnazial si 3 Sali de clasa invatamant prescolar ) – 426.940 lei fara TVA; LOT 2 – dotare cu mobilier si materiale didactice pentru dotarea a 15 săli de clasă si laborator multidisciplinar – 413.178 lei fara TVA; LOT 3 — Dotare cu mobilier si materiale didactice a cabinetului de asistenta psihopedagogica si sala de sport si echipamente digitale a laboratorului multidisciplinar – 127.891,40 lei În conformitate cu art. 160 din Legea 98/2016, operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări în legătură cu prezenta documentaţie de atribuire, prin intermediul SICAP, cu minim 6 zile anterior termenului limită de depunere a ofertelor, prin accesarea secţiunii ,,Solicitări de clarificare / Întrebări". La introducerea titlului şi conţinutului întrebării, nu se va indica/prezenta identitatea operatorului economic. În conformitate cu art. 161 din Legea 98/2016, în măsura în care solicitările de clarificări sau de informaţii suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut, autoritatea contractantă va publica răspunsurile, însoţite de întrebările aferente, şi/sau informaţiile suplimentare, în SICAP, ataşate anunţului de participare în secţiunea ,,Listă clarificări, notificări şi decizii", cu 3 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, luând măsuri pentru a nu dezvălui identitatea ofertanţilor care au solicitat clarificările sau informaţiile suplimentare respective. Autoritatea contractantă va solicita ofertantului clasat pe primul loc, după aplicarea criteriului de atribuire să prezinte documente justificative prin care să demonstreze îndeplinirea criteriilor de calificare şi selecţie, în conformitate cu informaţiile cuprinse în DUAE. Conform art. 66, alin. (1) din HG 395/2016, în situaţia în care ofertantul clasat pe primul loc nu demonstrează în mod corespunzător îndeplinirea integrală a tuturor criteriilor, autoritatea contractantă solicită ofertantului clasat pe locul următor să depună toate documentele justificative, în scopul verificării îndeplinirii criteriilor de calificare. În cazul în care documentele prezentate de către operatorii economici sunt incomplete sau în cazul în care există neclarităţi, Autoritatea contractantă are dreptul de a solicita ofertanţilor clarificări, precizări, completări ale documentelor. Acestea vor fi adresate prin intermediul SICAP, în secţiunea ,,Solicitări de clarificare / Întrebări". Autoritatea contractantă nu are dreptul ca prin clarificările/completările solicitate să determine modificarea cerinţelor şi elementelor esenţiale stabilite în documentaţia de atribuire.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Dotari si echipamente pentru laboratoare, reabilitare sistem termic pentru Liceul Tehnologic Tandarei” - Lot 1 Atelier electric; Lot 2 Atelier mecanic; Lot 3 Laborator fizica; Lot 4 Laborator mecanic; Lot 5 Laborator electric; Lot 6 Mobilier scolar si de laborator; Lot 7 Echipamente IT 28.02.19
Dotari si echipamente pentru laboratoare, reabilitare sistem termic pentru Liceul Tehnologic Tandarei 03.10.18
Achiziţia cu mobilier şi materiale didactice a sălilor de clasă ştiinţe (fizică,chimie,biologie,multidisciplinare),cabinetelor şcolare, cabinetelor de asistenţă psihopedagogică,sălilor de sport şi atelierelor de practică, aferente obiectivului cu titlul:Dotarea cu mobilier,materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar din judeţul Ialomiţa- LOTUL 3, 4, 5, 8 10.07.24
Achiziţia cu mobilier şi materiale didactice a sălilor de clasă ştiinţe (fizică, chimie, biologie, multidisciplinare), cabinetelor şcolare, cabinetelor de asistenţă psihopedagogică, sălilor de sport şi atelierelor de practică,, aferente obiectivului cu titlul: "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar din judeţul Ialomiţa" 09.10.23
Execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţie "RENOVARE ENERGETICĂ MODERATĂ VESTIAR P+1, COMUNA MUNTENI-BUZĂU, JUDEŢUL IALOMIŢA 19.02.24
Execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţie "RENOVARE ENERGETICĂ MODERATĂ VESTIAR P+1, COMUNA MUNTENI-BUZĂU, JUDEŢUL IALOMIŢA  
Execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţie ,,TRANSFORMAREA BIBLIOTECILOR DIN JUDEŢUL IALOMIŢA ÎN HUB-URI DE DEZVOLTARE A COMPETENŢELOR DIGITALE "COMUNA MUNTENI BUZĂU, JUDEŢUL IALOMIŢA" 10.05.24
Execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţie ,,TRANSFORMAREA BIBLIOTECILOR DIN JUDEŢUL IALOMIŢA ÎN HUB-URI DE DEZVOLTARE A COMPETENŢELOR DIGITALE "COMUNA MUNTENI BUZĂU, JUDEŢUL IALOMIŢA" 10.05.24
Execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţie ,,TRANSFORMAREA BIBLIOTECILOR DIN JUDEŢUL IALOMIŢA ÎN HUB-URI DE DEZVOLTARE A COMPETENŢELOR DIGITALE "COMUNA MUNTENI BUZĂU, JUDEŢUL IALOMIŢA" 03.06.24
Execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţie ,,TRANSFORMAREA BIBLIOTECILOR DIN JUDEŢUL IALOMIŢA ÎN HUB-URI DE DEZVOLTARE A COMPETENŢELOR DIGITALE "COMUNA MUNTENI BUZĂU, JUDEŢUL IALOMIŢA" 03.06.24